حمله تروریستی اهواز چگونه اتفاق افتاد؟!

 صبح امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز یک تیم چهار نفره تروریستی به‌صورت مسلحانه به این مراسم حمله کردند که آمارها از شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن ۶۰ نفر تا این لحظه حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس، روبروی لشکر ۹۲ زرهی در اهواز مراسم رژه نیروهای مسلح در حال برگزاری بود که چند نفر به سمت مردم و نیروهای مسلح حاضر در این مراسم شلیک کردند.  این تیراندازی حوالی ساعت ۹ صبح آغاز شد و در آن افرادی با لباس نظامی از پشت جایگاه ویژه به سمت مردم تیراندازی کردند. آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به‌سرعت مجروحان را به مراکز درمانی انتقال دادند.

آرامش نسبی بعد از گذشت حدود نیم ساعت از تیراندازی در منطقه حاکم شد. تعدادی از مردم به پادگان ۹۲ زرهی ارتش در اهواز منتقل‌شدند تا بعد از ایجاد امنیت به خانه بازگردند. علی حسین حسین زاده معاون استاندار خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری خوزستان در خصوص آمار شهدا و مجروحان حادثه تروریستی صبح امروز اهواز عنوان کرد: متاسفانه تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز افزایش یافته است. بر اساس آخرین آمار، تعداد شهدا به ٢۵ نفر و مجروحان نیز به ۶٠ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هویت چهار شهید هنوز شناسایی نشده است، تصریح کرد: نبی دریس، هادی سامانیان، مسعود سهراب منش، خلیل هاشمی فر، امید نریموسایی، علی سلمان وند، یوسف پور جلو ، رضا شفیعی نژاد، احسان شفیعی نژاد، میلاد جهانگیری، سعید کریمی، امید فخری زنگنه، علی کمایی، علی لویمی، امیر حسینی اسد زاده، اقدامی کودک چهارساله، مهران زرافشان، حسین ولایتی فر، محمد افشنگی، سعید زارع و محمد عذاری شهدای این حادثه تروریستی هستند.

منبع:خبرگزاری مهر

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم