زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

فیلرها یا ژل ها و پرکننده ها که برای پرکردن شیارها و خط و خطوط عمیق صورت و گونه و پیشانی و گودی زیر چشم و یا برای برجسته کردن لب و گونه و حجم دهی لب ها و لیفتینگ صورت و پرکردن اسکارها به کار می روند در امر جوانسازی بسیار موثر و نتایج قابل قبول تری را برای مراجعین به همراه دارند.

فیلرهای زیبایی یا پرکننده ها که با تزریق ژل و فیلر در پوست برای جوانسازی پوست، درمان گودی زیر چشم و زیبایی و طراوت جهت دیرتر شدن فرایند گریز ناپذیر پیری و رفع چین و چروک به کار می روند از جهاتی حائز اهمیت هستند.

برای درمان تغییرات پوست و شل شدگی و رفع چین و چروک و جوانسازی اقدام به درمان و کیفیت درمان مهم است.

فیلرها یا ژل ها انواع مختلفی در دنیا دارند و کمیت و کیفیت هر کدام منحصرا متفاوت و کاملا قابل مقایسه هستند.

لذا به لحاظ ماندگاری و کیفیت کلاژن سازی و طول عمرتعریف شده هر فیلر و میزان ماندگاری فیلر تزریق شده و کم ریسک بودن و با حداقل عوارض و عدم عوارض توام بودن و حتی نحوه تزریق و محل تزریق و توسط متخصص مجرب و غیره، عوامل مهم در انجام پروسه جوانسازی پوست و زیبایی به حساب می آیند.

لذا برای جلوگیری از عوارض جدی علاوه بر انتخاب صحیح بهترین جنس فیلر و ژل میبایست در انتخاب پزشک متخصص و مورد اعتماد جهت تزریق ژل و فیلر و لیفتینگ صورت دقت لازم را کرد.

اگرچه فیلرها و تزریق ژل امروزه در دسته جراحی های سرپایی امن قرار میگیرند؛ اما برای کاهش خطرات و جلوگیری از ضرر احتمالی حتما نکات زیر را در نظر بگیرید:

۱_ صرفا قیمتها چه کم و چه زیاد شما را تحت تاثیر قرار ندهند ، اما کیفیت ماده اولیه و تخصص جراح زیبایی در قیمت دخیل و تاثیر گذار هستند.

۲_ محل انجام فیلرها و مواد ژل تزریقی و وسایل مصرفی همگی باید در کلینیک پزشکی و محیط استریل انجام شود.

۳_ از استاندارد بودن و منبع تولید فیلر و تاییدیه ژل توسط سازمان غذا و دارو مطمئن باشید و در صورت شک داشتن به هیچ وجه ریسک نکنید.

تزریق ژل و فیلر کردن روشی از جراحی غیر تهاجمی است که سریع انجام میشود و دوره بهبود و ریکاوی کوتاه است و باعث زیبایی ظاهری و جوانسازی پوست و بهبود کلی می شود که البته عمل تزریق فیلر و ژل دائمی نیست و هر چند وقت یکبار نیاز به بازسازی دارد و به تناسب طول زمان هزینه تزریق ژل و قیمت تزریق فیلر افزایش میابد.

  • رپورتاژ آگهی
4/5 - (34 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 نظر
  1. سید ابوالقاسم شمندی می‌نویسد

    با سلام بنده مبتلا به ام اس هستم و زیاد عصبی میشوم حتی با همسر و بچه ام بد برخورد میکنم راه درمان چی هست

    1. ناشناس می‌نویسد

      منم همینطور

    2. ناشناس می‌نویسد

      خود کشی

  2. فاطمه سالاری می‌نویسد

    سلام من پوستم خیلی لکه وجوش داره و ازهرکرمی استفاده کردم بی فایده بوده ایابه نظرشماروغن کرچک خوبه

    1. ندا می‌نویسد

      سلام برای پسر دار شدن باید چه راهکار های رفت ممنون

      1. ناشناس می‌نویسد

        بادام عسل کله پاچه

  3. نازنین می‌نویسد

    باسلام خسته نباشید
    بدن من گاهی اوقات خیلی دانه می برآید می بفهمم دلیل اش ..؟

    1. مونا می‌نویسد

      عوارض بعد وقبل عمل بینی استخوانی بینی من قوز دارد و نوکش گوشی وکمی دراز

  4. ناشناس می‌نویسد

    سلام من ۱۳ سال دارم و از ۶ سالگی صورتم جوش می زند و من هم خیلی بدم میاد و صورتم خییلی زشت دیده می شود و با کرم و .. هم نمی توان پنهانش کرد نمی دونم چی کارکنم که پوستی صاف داشته باشم لطفا راهنماییم کنید.

    1. متین می‌نویسد

      دارچین وسفیده تخم مرغ را خوب هم بزنید و ماسکی که تهیه میشه رو به صورتتون بزنید احساس مور مور شدن و سوزش صورت رو احساس میکنید و تا خشک شدن ماسک صبر کنید هر هفته سه بار استفاده کنین ببینین چه نتیجه ای می گیرین واقعا حیرت زده می شین .

  5. ناشناس می‌نویسد

    باسلام سوال من اینکه صورت من خیلی لاغر چه کارکنم؟

  6. ناشناس می‌نویسد

    ایا میشود درخانه هم کاری کنم که باچه چیزی صورت لاغر خودرادرمان کنم

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام من صورتم خیلی لاغر و زیر چشام خیلی گود افتاده نمیدونم باید چیکار کنم هر دارو یی ک گفتن استفاده کردم ولی درست نشد لطفا کسی هست راهنمایی کنه

  7. مرضیه ازاهواز می‌نویسد

    سلام خوبی.من.چهار باربوتاکس کردم.دوبار پلاسمازل کردم بعداز شش ماه.از.بین.رفت.حالا.باید.چیکار کنم تاچروکهای بین چشم.دورلبم برطرف بشن چونکه من پیش کار شناسه انجام دادم نه.مختص.از.اهواز هستم.میشه.چربی.شکمم برصورتم تزریق انجام بدم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید

از پزشکان نبض‌ما بپرسید