بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

اگر شما هم جزو بانوانی هستید که تمایل دارید برای بیماری های خود، به خصوص ناراحتی های قلبی، حتما به پزشک متخصص قلب زنان مراجعه کنید، در این مطلب با ما همراه باشید.

ابتدا اجازه بدهید هوش خود را امتحان کنم؟ می توان حدس زد شما خانمی حدود 40 ساله هستید که دچار درد های ناگهانی در قفسه سینه شده اید یا حتی از درد قلب در دوران بارداری رنج می برید. در غیر این صورت، فردی با سن بین 20 تا 40 سال هستید که برای مادر خود، به دنبال یک دکتر قلب خوب می گردید.

اگر چنین است، پس درست به هدف زده اید. و اگر هیچ کدام از شرایط بالا را ندارید، شاید برایتان جالب باشد که بدانید همین حالا، در کشور ما، بانوانی وجود دارند که با تخصص قلب و  عروق و فوق تخصص بسیاری از رشته های تخصصی نظیر اکو کاردیوگرافی، آنژیوگرافی قلب، آنژیوپلاستی و …  توانسته اند بیماران زیادی را جذب مطب های خود کنند. پس شاید زمان آن رسیده که با بانوان موفق کشور خود آشنا شویم.

مشکلات قلبی زنان

از یک پزشک قلب خوب چه انتظاری داریم؟

همه ما شنیده ایم، که نیمی از موفقیت پروسه درمان، به باور شما به پزشک بستگی دارد. آنچه به باور شما کمک می کند، آگاهی شما از دانش پزشک و میزان رضایتمندی بیماران است.

یک دکتر قلب خوب، ابتدا پرونده پزشکی بیمار را بررسی کرده و با صبر و حوصله به تمام مشکلات بیمار گوش می دهد. بیمار نیز باید تمام علائم غیر نرمالی را که در روزهای گذشته به آن دچار شده است، شرح دهد.

در صورت وجود علائم خطرناک مانند تنگی نفس، ضربان نامنظم، سابقه گلودرد چرکی و … پزشک حتما باید یکی از روش های تشخیص گرفتگی عروق کرونر قلب را تجویز کند.

پس از انجام آزمایشات فوق، پزشک داروهای لازم را برای بیمار تجویز کرده و در صورت نیاز، وی را برای درمان آنژیوپلاستی یا جراحی قلب آماده می کند.

دکتر قلب خانم

چه کسانی به دکتر قلب خانم نیاز دارند؟

در کشور ایران، بسیاری از خانم ها به دلیل مسائل فرهنگی، تمایل دارند تا در مورد مشکلات مختلف به پزشکان خانم مراجعه نمایند.

خبر خوب این است که هم اکنون در ایران، متخصصین قلب و عروق خانم نیز به اندازه پزشکان آقا از تجربه و علم کافی برخوردار بوده و حتی در بالاترین سطوح علمی و پزشکی کشور فعالیت می کنند.

دکتر آرزو خسروی، متخصص قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی، که به عنوان ریاست بخش اکو کاردیوگرافی بیمارستان بقیه الله الاعظم فعالیت می کنند و دکتر فریبا هندسی، متخصص قلب و عروق و فشار خون، دارای بورد تخصصی قلب و عروق از دانشگاه تهران در بیمارستان عرفان از جمله پزشکان خوب متخصص قلب و عروق خانم در تهران هستند که مطب آن ها، همیشه مملو از بیمارانی است که با اعتماد کامل به آنجا مراجعه نموده اند.

3.5/5 - (4 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. معصومه می‌نویسد

    سلام خسته نباشید ببخشید من خیلی قلبم درد میکنه پولم ندارم که دکتر برم شوهر من اصلا به فکرم نیست به خاطر همین بهش نمیگم چون چند بار بهش گفتم حرف منو نادیده گرفت بدشم خیلی میترسم که اخر یه اتفاقی برام بیفته بچهام زیر دست این اون بیفتن من متولد سال ۶۷هستم چکارکنم توروخدا بهم بگید یه قرون پول ندارم که برم دکتر ساکن شهر قم هستم

از پزشکان نبض‌ما بپرسید