امداد موبایل تعمیر موبایل و تعویض باتری گوشی

 

پیدا کردن یک تعمیرگاه موبایل خوب و مطمئن با رشد و ارتقای کسب و کار اینترنتی در ایران دیگر کار دشواری نیست. روزانه بر تعداد سایت‌هایی که خواهان مشتری بیشتر هستند افزوده می‌شود. سایت‌های معتبر معمولا برای جذب بیشتر مخاطب سرویس‌های جدیدی نظیر ارسال رایگان و دادن گیفت هدیه را به امکانات سایت خود اضافه کرده‌اند. بسیاری از سایت‌های تعمیر موبایل علاوه بر کار تعمیرات گوشی به فروش انواع قطعات اصلی موبایل و لوازم جانبی نیز می‌پردازند و کاربران بیشتری را از این جهت به سایت خود هدایت می‌کنند. یکی از این سایت‌های خوب و محبوب تعمیر موبایل امداد موبایل است. تعمیر گوشی در امداد موبایل کاملا تخصصی صورت می‌گیرد و رضایت مشتریان از اولویت‌های این سایت است. پس برای اینکه بیشتر با تعمیر موبایل آنلاین در امداد موبایل آشنا شوید و مزایای آن را بدانید همراه ما باشید.

معرفی سایت امداد موبایل

امداد موبایل در سال1397 فعالیت خود را در عرصه تعمیرموبایل آغاز کرده است. امداد موبایل علاوه بر تامین قطعات موبایل و لوازم تعمیر موبایل برای مخاطبان و مشتریان خود ، با ایجاد فضای آموزشی تلاش کرده تا تعمیر موبایل را به طور مفید و با کیفیت  برای علاقمندان به نمایش بگذارد و این کار را به وسیله‌ی ویدیوهایی که در سایت قرار داده انجام داده است. از دیگر خصوصیت‌های این سایت پرطرفدار فروش ابزار و دستگاه‌های تعمیر موبایل مانند تستر و شوک دهنده‌ی باتری، دستگاه سپراتور و لوپ و میکروسکوپ است؛ در واقع این خصوصیتی است که سبب تمایز این سایت تعمیر موبایل می‌شود. علت این تمایز این است که مشاوران و متخصصان سایت علاوه بر جذب مشتری تعمیر موبایل به تعمیرکاران موبایل نیز فکر کرده و نیازهای این دسته از اجتماع را نیز تامین می‌کنند. امداد موبایل علاوه بر اینکه دو راه تلفنی و وب سایت را برای مشتریان قرار داده، حضور مشتری را در دفتر کار خود می‌پذیرد. دفتر کار امداد موبایل در شیراز و تهران پذیرای مراجعان می‌باشد.

تعویض باتری و تاچ ال‌سی‌دی در امداد موبایل

کارهایی که به طور تخصصی در امداد موبایل انجام می‌گیرد و ویدیوی آموزشی آن نیز برای علاقمندان تهیه شده است، شامل تعویض باتری و تاچ ال‌سی‌دی گوشی است. تعویض باتری اصلی گوشی برای انواع موبایل با برندهای مختلف هواوی، سامسونگ، آیفون، ال جی، شیائومی، نوکیا، اچ تی سی، ایسوس، موتورولا، سونی و… صورت می‌گیرد. انواع باتری اپل  واچ و آیپد و همینطور تبلت و ساعت سامسونگ نیز در این سایت وجود دارد که برای تعمیر موبایل استفاده می‌شود. علاوه بر باتری، انواع تاچ ال‌سی‌دی برندهای مختلف نیز در این سایت قرار گرفته که از هر دو طریق تلفنی و وب سایت می‌توان برای تعویض تاچ ال‌سی‌دی توسط سایت و تعمیر گوشی اقدام کرد. در ادامه به دیگر مزایای استفاده از سایت امداد موبایل می‌پردازیم.

مزایای مراجعه به سایت امداد موبایل

1.از مزایای خاص استفاده از سایت امداد موبایل در تعویض قطعات اصلی و خرید وسایل فرعی موبایل سرعت بالای تحویل به مشتری است که سبب شده تا مشتریان بی واسطه قطعات را با قیمتی مطلوب و از پیش تعیین شده خریداری کنند و نگرانی در مورد هزینه‌های اضافه نداشته باشند.

  1. ضمانت کالا و قطعات تعویض شده تا 7 روز پس از تعمیر
  2. ارائه‌ی کد رهگیری جهت پیگیری خدمات درخواستی مشتریان
  3. آموزش تصویری تعمیرات موبایل برای علاقمندان این حوزه
  4. افزایش سرعت و دقت تحویل لوازم گوشی موبایل با پست اکسپرس
  5. امکان حضور مشتریان در دفاتر کار امداد موبایل از شنبه تا پنج شنبه
  6. ارائه‌ی گارانتی برای قطعاتی که توسط شرکت در تعمیر موبایل تعویض می‌شود
  7. پشتیبانی آنلاین و تلفنی از مشتریان جهت جمع آوری اطلاعات تعمیر موبایل
  8. صفحه‌ی پرسش و پاسخ با متخصصان حوزه تعمیر موبایل برای مشتریان جهت جواب گرفتن برای سوالات مشابه و پرتکرار توسط کاربران
  9. فروش لوازم جانبی موبایل مانند هندزفری، پاور بانک، شارژر انواع برندها، قلم لمسی و… در امداد موبایل
  10. فروش ابزار و لوازم تعمیر موبایل مانند هیتر و هویه، پنس، اسپاتول، لوپ و میکروسکوپ و… در امداد موبایل

در پایان باید گفت سایت امداد موبایل با عرضه‌ی انواع ابزار و قطعات تعمیر موبایل خیال بسیاری را از تامین قطعات تخصصی تعمیر موبایل راحت کرده و از این نظر پیشرو در صنعت تعمیرات گوشی محسوب می‌شود. این سایت با اینکه دو راه ارتباطی تلفن و چت برای ارتباط با مشتریان قرار داده، از حضور آنها نیز در دفترکار خود استقبال می‌کند و از شنبه تا پنج شنبه پذیرای مشتریان خود خواهد بود. محبوبیت این سایت با مراجعه هرروزه کاربران نمایان است و باید گفت احترام به مخاطب از دلایل این جذب مخاطب بالاست.

3/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید