معجزه لیفت صورت در درمان شلی پوست

با افزایش سن، پوست نازکتر و ضعیف تر شده و در برابر نیروی جاذبه مقاومت کمتری از خود نشان میدهد. علاوه بر این موضوع، در طول زمان، بدن انسان مقدار کمتری کلاژن تولید میکند در نتیجه بخش هایی از صورت حالت شل و افتاده به خود می‌گیرند. لیفت صورت یک پروسه ی بدون نیاز به جراحی بوده که با سوزن های خاص، پوست شما را لیفت کرده و باعث افزایش تولید کلاژن، استحکام پوست و پر شدن صورت می‌شود. گاهی اوقات لیفت را حتی می‌توان به جای تزریق های حجم دهنده به صورت مانند فیلر ها نیز استفاده کرد.

لیفت صورت چگونه است؟

 در لیفت، بخیه یا نخ ها با یک سوزن کوچک مانند یک اهرم عمل کرده و پوست های شل شده را در جای اصلی خود نگه میدارند و باعث میشوتد تا پوست صورت، سفت تر و لیفت شده به نظر رسند.  این نخ ها همچنین باعث شده تا بدن مقدار کلاژن بیشتری تولید کند. کسی که این عمل زیبایی را انجام میدهد، ممکن است از یک یا ترکیبی از نخ ها استفاده کند. زمان بهبودی لیفت صورت کم بوده و بلافاصله بعد از شروع پروسه درمان، متوجه تغییر در صورت خود خواهید شد.

همچنین در طول زمان نیز متوجه تولید بیشتر کلاژن و تاثیر آن بر روی رنگ و میزان سفتی پوست می‌شوید.

لیفت ابرو شقیقه

لیفت صورت با نخ در چه مواردی استفاده می شود؟

  • افتادگی پلک
  • افتادگی گونه
  • افتادگی پوست زیر گونه
  • ایجاد خط کنار دهان با خنده
  • شل شدن پوست گردن
  • چروک در ناحیه گردن
  • چروک در ناحیه بین سینه و گردن

علاوه بر صورت و گردن، از لیفت در بقیه ی بخش های بدن مثل زانو ها، سینه‌ها، کمر، بازوها و باسن نیز میتوان استفاده کرد. همچنین برای درمان آکنه، رد کشیده شدن پوست و زخم های جراحی نیز استفاده می شود.

چه افرادی بهتر است از لیفت با نخ استفاده کنند؟

افراد در دهه 30 تا 50 با علائم جزئی افتادگی پوست، بهترین افراد برای انجام لیفت با نخ هستند. افراد با سن های بالاتر با افتادگی پوستی شدیدتر با انجام  لیفت، نتیجه بهتری می‌گیرند. اگر انجام جراحی زیبایی بخاطر شرایطی مثل فشار خون بالا، بیماری قلبی و دیابت امکان پذیر نیست، انجام لیفت با نخ می تواند تاثیرات خود را نشان دهد.

آیا لیفت با نخ خطرناک است؟

لیفت با نخ با بی‌حسی موضعی انجام می شود و معمولا بسته به تعداد نخ هایی که استفاده می شود بین 15 تا 45 دقیقه طول می کشد. بلافاصله بعد از پروسه درمان، محلی که تحت درمان قرار گرفته بود، ممکن است کمی قرمز، ورم کرده و یا بی‌حس باشد ولی معمولا داروی مسکن تجویز نمی شود.

در حین پروسه بهبود، نباید به صورت خود دست زده، حتی وقتی صورت خود را می شویید یا از محصولات بهداشتی استفاده می کنید. همچنین پیشنهاد می شود موقع خواب بر روی کمر بخوابید.

لیفت با نخ چقدر ماندگار است؟

نتیجه ترد لیفت می تواند بین 1 تا 3 سال دوام داشته باشد، بعد از آن پروسه درمان می تواند دوباره تکرار شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم