کافه‌های اطراف هتل بزرگ شیراز

با حضور در شهرهای توریستی دو امر مهم برای مسافران موردتوجه قرار می‌گیرد. ابتدا باید به اقامت بی‌دردسر و بی‌دغدغه مسافران در یک هتل برگزیده اشاره داشته باشیم سپس به خوردوخوراک اهمیت داده شود چراکه لذت‌بخش‌ترین بعد از یک مسافرت محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران شیراز همیشه‌بهار است که طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. بر همین اساس صنعت گردشگری در این شهر روزبه‌روز در حال رشد است و شما این مهم را می‌توانید با روند کار صنعت هتل داری به‌راحتی با خدمات متمایز ارائه‌شده از سوی آن‌ها شاهد باشید. هتل بزرگ شیراز و خدمات کم‌نظیر آن شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل برای سفر به این شهر زیبا با یک اقامت به‌یادماندنی باشد. هتلی که در هر بخش از مهمان‌داری تا کیفیت خدمات توانسته است بسیار عالی ظاهر شود و نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند. در ادامه قرار است قدری بیشتر از این هتل با شما بگویم و سپس به بخش مهم دیگر سفر که شکم گردی است پرداخت شود. هتل شیراز به‌اندازه کافی در این حوزه پرقدرت گام برداشته است، اما خارج از لطف نیست به جهت گردشگری در بیرون از هتل با کافه‌های اطراف آن برای خوش‌گذرانی قدری بیشتر آشنا شویم.

کافه‌های نزدیک به هتل شیراز

کافه‌های نزدیک به هتل شیراز

هتل شیراز یکی از هتل‌های بسیار مهم در شهر شیراز است که در موقعیت مکانی بسیار عالی واقع‌شده است. از همین رو رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بسیاری برای پذیرایی از مهمان‌های این هتل سرشناس و بومی‌های آن منطقه در آن حوالی دایر شده‌اند که در ادامه به معرفی تعدادی از آن‌ها خواهیم پرداخت. این هتل در شیراز، دروازه قرآن واقع‌شده است و ما کافه‌های نزدیک به آن را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

کافه دنیز

برای کسانی که می‌خواهند انواع کیک‌های خوشمزه محلی شیراز را در کنار قهوه خود نوش جان کنند این کافه را توصیه می‌کنیم. کافه دنیز در نزدیکی هتل بزرگ شیراز در محدوده شهرک والفجر قرار دارد. در این کافی‌شاپ شما می‌توانید دسرهایی مانند انواع کوکی، جار کیک، کیک هویج و گردو را همراه با چیز کیک و چندین نوع دسر جدید دیگر را نوش جان‌کنید. البته که در کنار این دسرها برای شما کنار نوشیدنی‌های انواع اسموتی، عرقی جات، شیک و نوشیدنی‌های سرد و گرم هم سرو می‌شود.

آدرس: شیراز، والفجر در حدفاصل خیابان احرار و آزاده

کافه اپیک

در کافه‌های شیراز نه‌تنها شما می‌توانید انواع قهوه و اسموتی را نوش جان‌کنید که انواع عرقی جات شهر شیراز هم برای شما سرو می‌شود. یکی از این کافه‌ها که بهترین نوشیدنی‌ها را در کنار انواع کیک و دسر برای شما تدارک دیده همین کافه ایپک است. کافه اپیک محبوب‌ترین کافه در شهرک گلستان است. قهوه‌های سرد و گرم، عرقیات، نوشیدنی‌های طبیعی و میلک ها را با متفاوت‌ترین طعم‌ها در این کافی‌شاپ تجربه کنید.

آدرس: شیراز، شهرک گلستان در ابتدای خیابان رئیسعلی دلواری

کافه فردوسی

کافه فردوسی

بعد از داشتن یک منوی بسیار متفاوت و درخشان باید از ساختار و دکوراسیون این کافه هم با شما بگویم. به شکلی که دکوراسیون این کافه به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید جشن‌ها و مهمان‌های خود را به بهترین شکل در این کافی‌شاپ با انواع کیک‌های اختصاصی تجربه کنید. کافه فردوسی شعبه گلخون یکی از بهترین کافه‌های شیراز در بلوار دانش‌آموز است.

آدرس: شیراز، دانش‌آموز، میدان گلخون، نبش کوچه متین جنب سوپر تلفنی گلخون

کافه روبه

برای کسانی که به دنبال گردشگری در شهر شیراز هستند و علاوه بر آن در هتل بزرگ شیراز اقامت دارند این کافی‌شاپ مسیر دسترسی بسیار عالی را برای آن‌ها فراهم کرده است. این کافه رو به روی ولیعصر قصرالدشت واقع‌شده است و شما به‌راحتی به باغ عفیف‌آباد و مراکز خرید شهر شیراز می‌توانید دسترسی داشته باشید.

آدرس: شیراز، قصرالدشت، خیابان ولیعصر، کوچه ۳، بعد از ۳/۱ پلاک ۷۴

کافه موزه شهدخت

شما اگر به دنبال یک دکوراسیون سنتی برای ثبت عکس‌های یادگاری خود هستید باید به شما بگویم کافه موزه شهدخت بهترین انتخاب برای شما است. چراکه این کافه بعد از بازسازی‌های صورت گرفته بهترین‌ها را برای شما به تصویر کشیده است. خانه شهدخت یک فضای سنتی و قدیمی دارد که شما علاوه بر فضای داخلی در حیاط آن‌هم می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و کیک‌های محلی را نوش جان‌کنید. داشتن یک فضای مطلوب در کنار یک منوی متنوع حسابی شمارا سرحال می‌آورد.

آدرس: شیراز، زند غربی، کوچه ۱۱ (بازارچه فیل)، بعد از مسجد آدینه، سمت راست بانام خانه شهدخت

کافه فست فود کاما

در کافی‌شاپ کاما می‌توانید علاوه بر نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای که در هر کافی‌شاپ سرو می‌شود غذاهای خوشمزه‌ای را هم نوش جان‌کنید. منوی کافه فست فود کاما از سالادها، پیتزاها، پاستا، برگر، پنینی و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم تشکیل‌شده است که حسابی روز شمارا با بهترین‌ها خواهد ساخت.

آدرس: شیراز، قصرالدشت، حدفاصل کوچه ۵۳ و ۵۵ در جنب تجارت جهانی

کلام آخر در مورد کافه‌های نزدیک به هتل شیراز

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید در نزدیکی هتل شیراز کافه‌های بسیاری برای پذیرایی از شما تدارک دیده‌شده است. شما می‌توانید تجربه این سفر گردشگری را با حضور در این کافه‌ها برای خود خوش‌تر به پایان برسانید. کافی است به این کافه‌ها سری بزنید تا در کنار عطر خوش قهوه‌ای که در آن‌ها می‌توانید استشمام کنید از محیط‌های دنجی که برای شما تدارک دیده‌شده است هم نهایت استفاده را ببرید. برای اینکه سفر به شیراز برای شما خاطره ساز تر دنبال شود نیازی نیست که خیلی دست‌به‌جیب شوید همین‌که در یک ویو خوب به نوشیدن یک نوشیدنی گرم در کنار دوست و شریک زندگی‌تان بپردازید سفر برای شما رنگ دیگری خواهد گرفت.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید