چگونه در شب زفاف پرده بکارت بدون درد زده می‌شود؟

فقدان آموزش های مناسب در کشور ما باعث شده نه تنها مردان جوانی که تازه ازدواج کرده اند تصور درست و صحیحی از مباحث مربوط به عمل جنسی نداشته باشند، بلکه گاه حتی دخترها هم تصور درستی از بدن خود ندارند و این ناآگاهی ها گاه با اضطراب و نگرانی توأم می شود. ناآگاهی از آنچه به پرده بکارت موسوم است نیز یکی از موارد یادشده به شمار می رود. در این مقاله آموزش های لازم برای سکس پرده زنی و پارگی پرده بکارت بدون درد را خواهید دید.

در نخستین مراحل رشد جنینی، هیچ ورودی ای به واژن وجود ندارد. لایه باریک بافتی که در این مرحله واژن را می پوشاند، قبل از تولد به طور ناقص تقسیم می شود، این لایه بعدها پرده بکارت را به وجود می آورد. بسیاری از افراد تصور می کنند پرده بکارت، داخل واژن قرار دارد؛ در صورتی که این طور نیست.

پرده بکارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه آن قرار دارد. پرده بکارت که یک چین غشایی نامنظم است و از اپیتلیوم شاخی تشکیل شده، درست در مدخل ورودی واژن قرار دارد و در واقع به منزله در ورودی واژن است و اولین بار با مقاربت، معاینه خشن، ضربه و جراحی پاره می شود.

معمولا پرده بکارت یک یا چند سوراخ کوچک دارد که خون ریزی قاعدگی از آن خارج می شود. اگر این پرده اصلا سوراخ نداشته و به طور کامل واژن را بسته باشد، خون قاعدگی در پشت آن تجمع می یابد و در رحم انباشته می شود و بر اثر پس زده شدن به داخل حفره صفاقی می تواند سبب بیماری اندومتریوز و نازایی شود که این مورد بسیار نادر است.

نحوه زدن پرده بکارت در شب زفاف

اگر در حین رابطه جنسی درد دارید، به پزشک متخصص زنان برای بررسی عفونت های احتمالی و یا به متخصص سکس تراپیست برای آموزش سکس پرده زنی و آمادگی های آن مراجعه کنید. با این حال چند دستور کلی در اینجا آمده است که به پاره کردن پرده بکارت بدون درد و یا در شرایط بهتر، کمک می کند از جمله اینکه:

1-اقدامات قبل از رابطه جنسی

قبل از رابطه جنسی گام های تسکین دهنده درد را بردارید: مثانه خود را خالی کنید و یک حمام آب گرم بگیرید.

2. پاره کردن پرده بکارت در آرامش کامل زن

رشته های عصبی در پرده کم هستند و به همین دلیل در صورت آرامش جسمی و روانی، پارگی آن معمولا بدون درد است. عمل پاره کردن پرده بهتر است در زمانی که بدن زن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد، انجام شود.

با همسرتان صحبت کنید به او بگویید که کجا و چه موقع احساس درد می کنید و  اینکه انجام چه نوع کارهایی از سمت او برای شما خوشایند و تحریک آمیز است.

3. آگاهی از نوع پرده زن

خانم ها بهتر است قبل از نزدیکی برای آگاهی از نوع پرده شان به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند زیرا ممکن است در برخی موارد، پرده بسیار ضخیم باشد که برای پاره کردن آن، کمک پزشک مورد نیاز باشد تا از بروز درد هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود. این شیوه را بریدن پرده می نامند.

طی اولین نزدیکی، پرده بکارت در چند جا پاره و به چند قطعه تقسیم می شود. غالباً تا زمانی که زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.

4. استفاده از کرم و ژل تسهیل کننده

در صورت تنگی دهانه واژن  از روان کننده ها استفاده کنید. در صورت احساس سوزش یا حساسیت واژن، روان کننده های محلول در آب انتخاب خوبی هستند. ماندگاری روان کننده های پایه سیلیکون بیشتر است و نسبت به روان کننده های محلول در آب لغزنده تر هستند. استفاده از روغن زیتون نیز کاملا بی ضرر می باشد.

معرفی پوزیش‌های سکس که درد کمتری در مقاربت به دنبال دارند به همراه عکس

در روشهای علمی، بعضی پوزیشن‌ها برای انجام عمل مقاربت توصیه شدنه‌اند که درد کمتری دارند. در این حالت‌ها زن از لحاظ روانی، و همچنین نحوه قرارگیری پرده بکارتش به نحوی است که انجام عمل دخول می‌تواند به آسانی و با کمترین درد ممکن انجام شود. این پوزیشن‌ها در ادامه به اختصار توضیح داده شده و در عکس قابل مشاهده می‌باشند:

پوزیشن missionarry (میسیونری)

این پوزیشن که صورت به صورت نیز نامیده می‌شود. زن به پشت خوابیده و مرد در موقعیت بالا قرار می‌گیرد.

پوزیشن backdoorplanking (زن خوابیده به شکم)

در این پوزیشن، زن روی شکم دراز می‌کشد و دو بالش زیر لگن او قرار می‌گیرد و مرد پاهای او را باز می‌کند تا به واژن نزدیک شود و عمل دخول انجام گیرد

پوزیشن spooning (قاشقی)

مطابق شکل 3 مرد در پشت زن قرار می‌گیرد. با اینکار شیاد دخول به طور کامل انجام نشود. ولی از لحاظ احساسی زن به دلیل لمس سینه‌ها و پشت احساس امنیت بیشتری دارد.

پوزیشن butterfly  (پروانه‌ای)

در این حالت  زن به پشت دراز می‌کشد و بخش لگن او دور تر از تخت قرار می‌گیرد. او می‌تواند پاهایش را دور کمر مرد حلقه کند، یا صاف روی زمین قرار دهد. و یا اینکه آنها را به طرف سینه‌هایش جمع کند.

پوزیشن girl on top

در این حالت زن در موقعیت بالا قرار می‌گیرد.

پوزیشن‌های پارگی بکارت بدون درد
پوزیشن‌های زدن پرده بکارت بدون درد

چند نکته در رابطه با پرده بکارت

1- گاهی پرده بکارت با یک یا دو بار نزدیکی کاملا پاره نمی شود و هر دفعه قسمتی از آن پاره می شود و کمی خون ریزی می کند.

2- همچنین باید دانست که بدون پارگی پرده، اسپرم ریخته شده روی آن می تواند موجب بارداری شود، زیرا اسپرم می تواند از سوراخ پرده حرکت کند و به طرف تخمک زن برود و باعث بارداری شود. در این موارد زن با پرده سالم باردار می شود.

3- ورزش هایی مانند سوارکاری، دو، پرش و شنا هرگز باعث پاره شدن پرده دختر نمی شوند مگر اینکه وی طی حادثه ای و در هنگام بازی، سقوط کند و در همان زمان جسمی نوک تیز به پرده اصابت کند و موجب پارگی آن شود.

4- نزدیکی در اولین شب ازدواج و پس از مراسم طولانی عروسی توصیه نمی شود.

نکات پرده زنی

خونریزی پرده بکارت

  • خونریزی پرده ی بکارت در بانوان در حین اولین رابطه ی جنسی یا بعد از آن عملی شایع است. اگرچه برخی از بانوان تنها چند قطره خونریزی در اولین رابطه دارند.
  • بنا بر گفته ی آیزلر ممکن است بانوان در اولین رابطه خونریزی زیادی نداشته باشند. حتی اگر پرده به طور کامل سالم باشد ممکن است خونریزی بسیار کم باشد یا اصلا نباشد. البته برخی اوقات به دلیل خشک بودن واژن و دخول سریع و سخت نیز بانوان دچار خونریزی می شوند.
  • بعد از حدود یک هفته، لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می شوند.
  • نکته مهم این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن مشخص خواهد شد.
  • تاکید می کنم پرده بکارت فقط و فقط بر اثر ضربه مستقیم به آن و یا مقاربت پاره می‌شود و جز ضربه مستقیم هیچ مورد دیگری باعث پارگی آن نمی شود.

عدم خون ریزی برخی از زنان در اولین رابطه جنسی

در حالتی که زن هنگام نزدیکی، آرام و بدون تنش باشد، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، دخول به نرمی انجام می شود و به این ترتیب ممکن است زن در اولین ارتباط خونریزی نداشته باشد. اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خون ریزی و درد خواهد داشت.

علاوه بر این برخی پرده ها از جمله پرده ی ارتجاعی معمولا خونریزی نخواهد داشت.

درد زفاف چقدر است؟

شب اول عروسی چقدر درد دارد

وقتی زنی برای اولین بار رابطه جنسی داشته باشد، ممکن است کمی دردناک باشد. همچنین ممکن است خونریزی داشته باشید، اما همیشه اینگونه نیست. اگر خونریزی اتفاق بیفتد، معمولاً به این دلیل است که پرده بکارت هنگام نزدیکی پاره شده است. بنابراین در پاسخ به این سوال که درد زفاف چقدر است باید گفت اگر زن در حالت آرامش باشد و پیش نوازش کافی وجود داشته باشد، درد کمی تجربه خواهد کرد.

در حالت کلی عوامل زیر در رابطه جنسی شما دخیل هستند:

-حالت روحی شما

احساساتی مانند: ترس، احساس گناه، شرم، خجالت یا بی حوصلگی در مورد رابطه جنسی ممکن است آرامش شما را بر هم زند. وقتی نمی توانید بدن خود را شل کنید، وقتی تمام عضلات شما منقبض می شود یا وقتی استرس زیادی دارید ناخودآگاه، تحریک هم دشوار است و ممکن است زدن پرده بکارت با درد همراه باشد. فراموش نکنید که خستگی نیز می تواند روی میل جنسی شما تأثیرگذار باشد.

– مشکلات ارتباطی

مشکلات شما با شریک زندگی تان در زمینه های مختلف نیز ممکن است در پاسخ جنسی شما تداخل ایجاد کند.

-داروها

بسیاری از داروها می توانند میل جنسی را کاهش دهند؛ از جمله برخی از داروهایی که برای کنترل بارداری تجویز می شوند. علاوه بر این، بسیاری از داروهای ضد درد نیز می توانند میل جنسی را پایین بیاورند.

-شرایط پزشکی و جراحی

برخی از شرایط پزشکی می توانند به طور غیر مستقیم بر پاسخ جنسی افراد تأثیر بگذارند. این شرایط شامل آرتروز، دیابت، سرطان و تیروئید است.

– شریک زندگی شما

اگر شریک زندگی شما مشکل جنسی دارد، این مورد نیز می تواند شما را در مورد رابطه جنسی مضطرب کند. داروهای درمان اختلال نعوظ  ممکن است ارگاسم را به تأخیر بیندازد. همین امر می تواند منجر به طولانی شدن سکس و گاهی کلافه شدن زن شود.

آیا ممکن است با یک بار مقاربت پرده بکارت از بین برود؟

  • بله، از آنجا که پرده بکارت دقیقا در مدخل ورودی واژن قرار دارد، معمولا طی اولین مقاربت از بین می رود، حتی اگر مقاربت به طور کامل انجام نشده باشد.

آیا سقوط از ارتفاع می تواند باعث پارگی پرده بکارت شود؟

  • خیر، سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگین، کوهنوردی و موارد مشابه نمی توانند باعث پارگی پرده بکارت شوند. البته ممکن است در اثر سقوط یا انجام کارهای سنگین مقداری خون ریزی از دستگاه تناسلی مشاهده شود که در هیچ کدام از موارد مربوط به پارگی پرده نیست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم مکانیسمی مشابه قاعدگی دارد یعنی فشار به رحم باعث خون ریزی یا لکه بینی در فرد می شود.

تاکید می کنم پرده بکارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقیم به آن یا مقاربت پارگی پیدا می کند و جز ضربه مستقیم هیچ مورد دیگری باعث پارگی آن نمی شود.

خون ریزی در اثر پارگی پرده بکارت چه مقدار است؟

  • حداقلی برای خون ریزی در این حالت نداریم. ممکن است در حد یک یا دو قطره باشد یا شاید هم بیشتر باشد ولی حداکثر به اندازه آغشته شدن یک عدد پوشک خواهد بود و چیزی که مسلم است این است که این خون ریزی نباید ادامه داشته باشد و معمولا در عرض یک یا دو دقیقه تمام می شود.

اگر در مواردی خون ریزی ادامه داشت احتمال پارگی های اطراف واژن مطرح می شود که در این صورت حتما باید ترمیم شود و این مسئله بیشتر زمانی اتفاق می افتد که مقاربت بدون رضایت زن و با مقاومت وی و اصرار طرف مقابل انجام شود که در این موارد باید پارگی واژن ترمیم شود.

در پایان تاکید می‌کنم که پرده بکارت ملاک مطمئنی برای تشخیص سلامت جنسی دختران نیست و انواعی از پرده بکارت وجود دارد که خون ریزی ایجاد نخواهد شد و در این موارد بهتر است حتما قبل از ازدواج به پزشک یا ماما مراجعه شده و برگه گواهی سلامت دریافت شود.

 خودارضایی نیز می تواند باعث آسیب پرده بکارت شود. پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد که نسبت به کوچک ترین تحریک آسیب پذیر است.

گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی رساند ولی همین آسیب جزئی که برگشت ناپذیر و قابل تشخیص است نیز سبب حساس شدن می شود. احتمال پارگی پرده بکارت بر اثر خودتحریکی و پیامدهای روانی ناشی از آن وجود دارد.

چگونه در شب زفاف درد پاره کردن پرده بکارت را کاهش دهید؟

مهمترین نکته در کاهش درد نزدیکی در شب زفاف، رعایت حالات روحی است. زوجین باید از قبل در مورد عمل جنسی آگاهی کامل داشته باشند و بدانند برای انجام این کار باید آمادگی روحی داشته باشند. اگر زوج از قبل همدیگر را نمی‌شناسند باید صبر کنند تا بین آنها صمیمیت برقرار شود سپس اقدام به نزدیکی جنسی منجر به دخول کنند. به بیان دیگر، بسیاری از خانمها از نزدیکی اولیه ترس دارند و باید بر این ترس آرام آرام غلبه کنند. در این مرحله پیش نوازش بسیار مهم است.

بسیاری از خانمها در اولین نزدیکی درد زیادی را تجربه می‌کنند که لازم است همسران از آن آگاه باشند. در مواردی که درد بسیار شدید است می‌توان به پزشک متخصص مراجعه کرد تا با داروهای ضد درد، نزدیکی را قابل تحمل کرد.

شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک پرسش از دکتر با پزشکان ما مطرح نمایید.

3.9/5 - (176 امتیاز)
منبع womenshealthline

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

165 نظر
  1. Unkown می‌نویسد

    سلام برای کسی که اولین بار رابطه جنسی برقرارکنه باید چیکارکنه برای برطرف شدن درد پرده بکارت

    1. fateme می‌نویسد

      من اگر مشکلم حل نشد میخام یه تماس تلفنی داشته باشم
      لطفن خواهشن راهنماییم کنید

      1. پزشک نبض ما می‌نویسد

        در بخش مشاوره پزشکی سوالتون را بپرسید

        1. ناشناس می‌نویسد

          سلام من هفته ی دیگه عروسیم البته قرار نیست جشن بگیریم برای کرونامن برای شب زفاف خیلی می ترسم شوهرمم مشکلی نداره درکم می کنه میگن برو مشاوره بعدا اما خودم دوست دارم هر چه زود تر انجام بشه اما خیلی می ترسم و همون هنگام پا هامو از ترس جمع میکنم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم نترسم

          1. ناشناس می‌نویسد

            منم این مشکلو دارم

          2. ناشناس می‌نویسد

            ایمانت قوی کن

          3. ناشناس می‌نویسد

            بیادکترپیش خودم یادت بدم

          4. ناشناس می‌نویسد

            منم این مشکلو دارم لطفا کمکم کنین

          5. ناشناس می‌نویسد

            چورت نزن لطفن

          6. ناشناس می‌نویسد

            منم این مشکلو دارم چیکار کنم

          7. مهدی می‌نویسد

            سلام منم هفته قبل عروسی کردم و دقیقا همسرم همین مسکل رو داره میترسه و استرس داره

      2. زهرا می‌نویسد

        چگونه رابطه داشته باشم بدون اینکه پرده پاره نشه

        1. مشاور نبض ما می‌نویسد

          فقط در بعضی انواع خاص آن است که ارتجاعی بوده و با رابطه پاره نمی شود که تشخیص نوع آن باید توسط متخصص زنان تشخیس داده شود
          https://nabzema.com/ساختمان-پزشکان-نبض-ما/بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان

          1. فاطیما می‌نویسد

            برای اولین باررابطه جنسی داشته ایم‌ زیادفسارندادولی خون اومد نه زیادونه کم .دردم نداشت به نظرشما پرده بکارم‌پاره شده است؟

          2. ناشناس می‌نویسد

            من کیرم بسیار خوارش دارد نمی دانی برای چی

        2. ناشناس می‌نویسد

          دکتر مهدیه پور زاد؟عزیزم مونده به پرده تو باید بری متخصص زنان زایمان بفهمی پرده عقب تر هست یا جلو تر اگر عقب تر باشد میتونی رابطه داشته باشی

          1. نسرین می‌نویسد

            نه عزیزم .تاابشونریزه توبچه دارنمیشی.

        3. ناشناس می‌نویسد

          پاره میشه

        4. Mohammad می‌نویسد

          این غیر ممکنه رابطه بدون پاره شدن

        5. نیلوفر می‌نویسد

          ایا سکس از پشت پرده را پاره میکند خیر یا بله به طور خیلی محکم

          1. سپیده مجدیان می‌نویسد

            شنیدم امکانش هست ولی مطمان نیستم

          2. ناشناس می‌نویسد

            نه عزیزم بده از پوشت

          3. ناشناس می‌نویسد

            براش ساک بزن و بده از پشت بکنه تو

          4. ناشناس می‌نویسد

            سلام میخواستم بپرسم اگر قرق خواب بخوریم بعد رابط جنسی قرار بگیره بعد ما حس میکنم یا که بیدار میشم یا نه میشه لطفا جواب بیدین

          5. حسن می‌نویسد

            خیر

        6. ناشناس می‌نویسد

          از پشت بده دا

          1. ناشناس می‌نویسد

            سلام من چند وقته عروسی کردم ولی پرده بکارتم هنوز پاره نشده چون خیلی زخیم هست و من نمیتونم دردشو تحمل کنم چیکار باید بکنم

        7. سفیر*صلح می‌نویسد

          میتونی ساک بزنی یا از عقب خوب حال بدی

          1. 8 می‌نویسد

            اره

        8. سفیر*صلح می‌نویسد

          ساک بزن از عقب اجازه ورود بده

          1. ناشناس می‌نویسد

            سعی کن از جلو اجازه ورود ندی از عقب هم لذت خودشو داره

          2. ناشناس می‌نویسد

            سلام ببخیدمن ۱۶سالمه ولی پرده بکارتم ازدست هنوزم ازدواج نکردم ولی همه میگن خودش خوب میشه میشه شما کمکم کنید خاوهش میکنم میترسم ب مامانم بگم

        9. ناشناس می‌نویسد

          از پشت میتونین خانوم

        10. ناشناس می‌نویسد

          کوس نگو

        11. ناشناس می‌نویسد

          از عقب باید بدین

        12. ناشناس می‌نویسد

          لا پایی

        13. ناشناس می‌نویسد

          مرد باید خودشو کنترل کنه زن هم باید همراه با باسکس حواسش جمع باشه

        14. رضا می‌نویسد

          سلام و قت بخیر خانم من خیلی میتر سه نمیزار دخول بزنم می راهنمای کنید؟

        15. ناشناس می‌نویسد

          بیا تا بهت بگم

      3. مریم می‌نویسد

        سلام ببخشید یک شماره تماس میدی

        1. علیرضا می‌نویسد

          آره

      4. ناشناس می‌نویسد

        سلام من مهسا هستم تازه عروسی کردم شبه دوم داماد بهم گفت پرده نداری

        1. ناشناس می‌نویسد

          خب طبیعیه مادرزادییه

        2. ناشناس می‌نویسد

          فقط نذار کامل بزنن بره تو راست گت

          1. ناشناس می‌نویسد

            کوس چی رنگ باشه خوبه

      5. ناشناس می‌نویسد

        سلا م

    2. ناشناس می‌نویسد

      تحمل 😊😊😊😊

      1. ناشناس می‌نویسد

        بیدونی اینکه یکجا شود زن شوهر پرده ازبین میرود؟

        1. ناشناس می‌نویسد

          فاطمه من ی ماه عروسی کردم ی دکتر میشناسم میخوای

    3. شمیم می‌نویسد

      از پماد استفاده کنه

      1. بهار می‌نویسد

        سلام

    4. ناشناس می‌نویسد

      اسپری بی حسی

    5. فردین می‌نویسد

      سلام برای پاره شدن پرده راهنمای بیشتری میخوام

      1. ناشناس می‌نویسد

        سلام من دو ساله پردم پاره نشده چکار کنم

        1. نینی ناز می‌نویسد

          منم همین مشکل رو دارم

        2. ناشناس می‌نویسد

          باید از ژل مخصوص استفاده کنید
          و از همسر خودتون بخواهید که یکم رابطه ای مستقیم تری داشته باشه

  2. ناشناس می‌نویسد

    سلام من با یکی از دختر خانم ها اشنا هستم قرار باهم ازدواج کنیم من معلولیت جسمی دارم که با همین دخترخانم که
    ایشون هم معلولیت جسمی دارن ازدواج کنیم هردو معلولیت مادرزادی هستیم فامیل نیستیم سوال من
    این که از دکتر که بقول استاد روانشناسمون قبل از ازدواج درباره روابط جنسی زن و شویی حتما صحبت
    کنیم که بعد از ازدواج مشکل برنخورد اما درباره جنسی با همسر اینده ام صحبت میکنیم تلفنی زود ارضا میشه
    و در این سایت که خوندم دختر خانمی که ارضا بشه پرده بکارت اسیب می بینه ایا این پرده بکارت همجنان سالم است ؟
    و همچنین بهم میگه دوست داره در هفته دوبار و بیشتر و ساعت های انجام شود ایا این همسر اینده ام طبعیی است یا
    واقعا مشکل دارن لطفا راهنمایی کنید

    1. ناشناس می‌نویسد

      تو خودت مشکل داری که با دختر نامحرم از این حرفا میزنی

      1. رِکلِس می‌نویسد

        لطفآ اگر شما قصد کمک ندارید در مشکلات یا زندگی دوستان دخالت نکنید این سایت برای بهبود روابط جنسی و کمک پزشکان در ریشه های مخطلف به مردم ساخته شده و اگر شما میخواید در این نظم اختلال ایجاد کنید خواهشمند هستم دیگه نظری ثبت نکنید !

        1. یه یی می‌نویسد

          حرف مفت نزن

  3. ناشناس می‌نویسد

    سلام آیا هنگام ارضا شدن پرده بکارت پاره میشود؟

    1. ناشناس می‌نویسد

      نه اثلا

    2. ناشناس می‌نویسد

      سلام دوست عزیز خیر

    3. ناشناس می‌نویسد

      خونتونو

  4. پری می‌نویسد

    سلام لطفن جواب سوالمو به ایمیلم ارسال کنید
    من پرده ام از نوع ارتجاعی هست خواستم بدونم چیکار کنم که در حین رابطه با همسرم پرده من پاره بشه و خونریزی داشته باشم تا الان تقریبا ۲ سال هست که ازدواج کردیم و طی این ۲ سال که رابطه داشتیم هنوز پازه نشده میخواستم کمکم کنین که بدونم چیکار کنم ک پاره بشه و خونریزی داشته باشه ممنون اگه کمکم کنین

    1. محمد دهمرده می‌نویسد

      تو بیایی جایی من بلوچم اگر خدا یارم باشه پاره اش میکنم با خون ریزی

      1. بیا می‌نویسد

        خیلی هنرمندی داش دمت گرم

      2. ناشناس می‌نویسد

        چه زوروبازویی پس بزن بترکونش

      3. بلوچستان می‌نویسد

        بی پدر مادر چرا آبروی بلوچ هارو می بری تو اصلا بلوچ نیستی

        1. ناشناس می‌نویسد

          😂😂😂

      4. ناشناس می‌نویسد

        اگه خواهرخودتم این سوال رومیپرسیدهمینومیگفتی

    2. m می‌نویسد

      اگر به شوهرتون بگید یه تحقیق در این مورد داشته باشه متاقاعد میشه

    3. ناشناس می‌نویسد

      خودت پارش کن با چاقو

  5. ناشناس می‌نویسد

    سلام دکتر چگونه درد شب زفاف و کم کنیم که درد نداشته باشه

    1. ناشناس می‌نویسد

      میتونید از ژل بیحسی استفاده کنید

      1. ناشناس می‌نویسد

        تو خودت مشکل داری که با دختر نامحرم از این حرفا میزنی

        1. ........... می‌نویسد

          من با دختر خالم میخام رابطه داشته باشم چطور رابطه داشته باشم پردش پاره نشع

      2. ناشناس می‌نویسد

        من قراره که ۳ماه دگه ازدواج کنم دوست دارم بدونم بعد از پاره شدن پرده بکارت میتونی شب بعد رابطه جنسی داشته باشی آیا مشکلی نداره

    2. صادقم می‌نویسد

      قبلش باهش ور برو‌که خیس بشه و پرده بکارت نرم بشه یا کرم نرم کننده بزن ک نرم شه ولی قبلش حتما طرفین آمادگی کامل چه از لحاظ روحی و جسمی و جنسی و معنوی داشته باشین

  6. ناشناس می‌نویسد

    سلام ببخشید زمان دخول یا پاره کردن پرده بکارت به سن زن هم بستگی دارد مثلان ۱۴ یا ۱۵ ساله

    1. ناشناس می‌نویسد

      ن اثلا

  7. ناشناس می‌نویسد

    اگه پرده دوخته شده باشه دخول سخت انجام میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. ناشناس می‌نویسد

      خیر اگه طرف حالیش باشه میفهمه که این پرده قبلا دوخته شده

      1. ناشناس می‌نویسد

        چطوری؟

      2. ناشناس می‌نویسد

        😂😂😂😂😂😂

    2. ناشناس می‌نویسد

      آدم هالی هاکن خانی هادی یا ناا؟؟؟؟

  8. شمیم می‌نویسد

    سلام. من چند ماه قبل خودارضایی کردم.. چندقطره هم خون اومد.
    الان که میخام ازدواج کنم رفتم دکتر . گفت یک قسمت از پرده بکارت از بین رفته..مگه میشه ؟ لطفا میشه کمکم کنید

    1. ناشناس می‌نویسد

      برو بدوزش

    2. ناشناس می‌نویسد

      بگو اون اتاق از اولش پرده نداشته فقط پذیرایی پرده داره

    3. ناشناس می‌نویسد

      بده بکنیم

    4. ناشناس می‌نویسد

      سلام
      ژل کارافیل مخصوص هس باید پیدا کنی استفاده کنی

  9. شمیم می‌نویسد

    سلام . من چند ماه قبل خودارضایی کردم.چند قطره خون اومد آیا پرده بکارتم از بین رفته؟

  10. Samin می‌نویسد

    سلام من توی دوران عقد به متخصص زنان مراجعه کردم و ایشون بمن گفتن نوع بکارتم حلقوی ارتجاعی و درد و خونریزی بستگی به شدت رابطه داره من شب زفاف درد شدید اما خون ی رگه ی کمرنگ اومد توی رابطه های بعدی هم درد زیاد اما خونریزی بیشتر از قبل میشد تا اینکه توی رابطه ششم بازهم درد بود و بعد رابطه رفتم دستشویی که این بار خون زیاد بود اما بعد از اون دیگه خوب شدم میخواستم بپرسم علت چند بار و هر بار بیشتر قبل خونریزی چی بوده

  11. افسون می‌نویسد

    سلام .ایا میشود برای کاهش درد پاره شدن پرده بکارت از بی حسی استفاده کنیم ؟ایا عوارض ندارد ؟

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام من یه دختر هستم دو بار از بالا افتادم حالا پرده پاره شود چه جوری بفهم پرده پاره نشوده

    2. مهتاب می‌نویسد

      بله

  12. مهسیماآبراڠ می‌نویسد

    سلامی به زیباییه شقایقهای باران خورده درشبی مهتابیه عرش الهی
    وقتــــــتون بخیر
    من ونامزدم اوایل نامزدیمون رفتیم دکترودکترم بهم گفت که بعدازپارگیه پرده خونینخاهم دید ایااین امکانش هست که بکارت حلقوی خونی نداشته باشم
    واینکه ایادرحین پریودی حلقه زده نمیشه ورابطع داشتن باعث زده شدن پرده میشه

  13. ناشناس می‌نویسد

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من چند ماه هست عروسی کردم نمیتونم با همسرم رابطه داشته باشم یعنی انقد میترسم که هنوز پرده بکارتم سالم هس حتی اجازه بهش نمیدم لمس هم کنه
    اگه با عمل جراحی پرده بکارتم بردارم بعد مشکلم حل میشه

    1. سپیده مجدیان می‌نویسد

      اینقدرا هم سخت نیست بنظرم با مشاور صحبت کنی مشکلت راحت تر حل میشه .. اونطور که این مسئله رو بزرگ کردن، بزرگ هم نیست

      1. لیلا می‌نویسد

        سلام من ۱۶سالمه ۸ماهه عروسی کردم ولی رابطه نداشتم و میترسم لطفا کمکم کنین

    2. M می‌نویسد

      سلام ببخشید من چند ماهیه عروسی کردمو از رابطه میترسم.پیشه دکتر هم رفتم وگفت ک عملیوجود نداره فقط بی حسی می زنیم اونم فقط اطرافش بی حس میشه.ایا واقعا عملی وجود نداره با بی حسی کامل؟

      1. ناشناس می‌نویسد

        اسم بیماری واژینیسموس هست که با کگل و… درمان پذیره.

    3. ناشناس می‌نویسد

      ترس نمیخواد شب زفاف یکی از بهترین شب های زنده گی است اگه این کار را بکنی بعدش تعسف خوردن فایده ندارد

    4. ناشناس می‌نویسد

      ترس نداره درد معمولی فک کن انگشتت زخمی شده

    5. ناشناس می‌نویسد

      سلام حتما خودتون اروم کنید و اجازه بدید همسرتون با رابطه پرده رو پاره کنه و گزنه مطمین باشید تو زندگی مشکل می‌خورید می‌تونید از ارام بخش استفاده کنید قبلش و یا طوری که به خلصه برید و متوجه نشوید و اجازه بدید اون بکنه موفق باشید

    6. ناشناس می‌نویسد

      سلام من هم این مشگلا دارم پرده من ارتجایی پیش متخصص رفتم گفتن باید برش بزنیم آیا درد ش زیاده سخت نیست چقدر طول میکشه

  14. نسیم می‌نویسد

    سلام من با‌دوست‌پسرم‌ازمقعدرابطه‌داشتم‌بعدش‌رفتم‌دستشویی یه لخته‌خون ازم‌اومد‌.چندروزبعد رفتم‌دستشویی موقع تمیز‌کردن خودم بازخون دیدم من خودارضایی هم داشتم
    ممکنه که پردم اسیب دیده باشه من باید چیکارکنم؟توروخدا جواب بدید

    1. سپیده مجدیان می‌نویسد

      عزیزم به پزشک متخصص مراجعه کن جهت معاینه

    2. ناشناس می‌نویسد

      سلام حتما به پزشک مراجعه کن ممکنه پردت پاره شده باشه

  15. زهرا می‌نویسد

    سلام خوبین خسته نباشید من یک سال خونه خودم هستم ولی خیلی می ترسم هنوز عروسی نکردم ازدردش می ترسم خیلی میشه راهنمایم کنید ممنون

    1. سپیده مجدیان می‌نویسد

      درد نداره زیاد اینا باورای غلطیه که به ما دادن .. سعی کنن نفس عمیق بکشی و بدنتو ازاد وشل بگیری از ژل روبیری کانت هم میتونی استفاده کنی… یا حتی دخول رو تو مرحه ای انجام بدی که نزدیک به ارگاسمت باشه

    2. ناشناس می‌نویسد

      سلام این همه پاره شده نمرون که حس عشق باعث میشه نفهمی چجو گذشت ..

  16. S.r.n می‌نویسد

    سلام من خیلی از شب زفاف ترس دارم الان دو ساله که خونه خودمم ولی هنوز هیچ کاری انجام ندادم تورو خدا یه راهی بذارین جلوپام

  17. ناشناس می‌نویسد

    من امشب پرده زدم وخون کمی آمد آیا ممکن است پرده پاره نشده باشد

    1. سپیده مجدیان می‌نویسد

      مقدار خون ریزی افراد باهم متفاوته عزیزم

    2. ناشناس می‌نویسد

      از پشت کردن امکان حامله شدن زن را دارد

      1. سفیر*صلح می‌نویسد

        در صورتی که منی پس ریخته شود وبه داخل واژن راه پیدا کند اره در غیر این صورت خیالت راحت روزی چند نفر راه بنداز

  18. آرزو می‌نویسد

    سلام ممنونم از مطالب خوبتون…من چند ماهه عقد کردم و به شدت از سکس میترسم..دکتر زمان هم رفتم و نوع پرده مشخص شده..هر بار که همسرم میخوان دخول انجام بدن خیلی میترسم به نظر شما چکارباید انجام بدیم که این مساله حل بشه

  19. امید احمدی اذر می‌نویسد

    با عرض سلام و خسته نباشید یه چن تا سوال داشتم خدمت شما برا پاره کردن پرده بکارت

    1. ناشناس می‌نویسد

      ببخشید من چند روز پیش دوست پسرم بزور از جلو زد یکم خونه اومد تا الان درد دارم احتمال دارپرد پار نشد

  20. ناشناس می‌نویسد

    من میخواستم بدونم در اولین سکس پرده از بین میرود نامزد من پردش حلقویه این چطوری بزنم

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام خسته نباشید… من ۳روزه عروسیمو گرفتم ولی واقعا بخاطر ترسم نمیتونم بذارم کاری انجام بشه… لطفا راهنماییم کنید

  21. Alireza poromid می‌نویسد

    سلام خسته نباشید ،ما تازه ازدواج کردیم و اینکه خ بنده از اینکه میخواییم نزدیکی کنیم ترس داره برای زدن پرده ،ازمن خواسته که دارو ضد درد استفاده کنم ،میخواستم نمونه ای ازاین دارو بهم بگید ممنون میشم

    1. ناشناس می‌نویسد

      اسپری لیدوکائین

  22. Aram می‌نویسد

    سلام من ۴ ماهه ک عقد کردم یه هفته دیگه هم عروسیمه من با نامزدم رابطه داشتم و کمی خون از واژنم بیرون اومد میخاستم بدونم ایا تا وقتیکه آلت مرد کاملا وارد نشه پرده پاره میشه یا نه؟ و درده پاره شدنش در چه حده
    خیلی ناراحتم
    لطفا جواب بدین

    1. ارزو می‌نویسد

      دو یا سه سانت بره پاره میشع عزیزم

      1. ناشناس می‌نویسد

        من سه روزه عروسی کردم.شب پاتختی برای من تاآخرش رفت پاره نشد.خیلی دردکشیدم.۱۲ساعت درگیربودیم امافقط یه ذره شد وواسه باردوم خیلی میترسم.چیکارکنم؟

    2. ناشناس می‌نویسد

      نه دیگه پاره شدی

  23. Nim می‌نویسد

    باسلام من پرده حلقوی ارتجاعی دارم میترسم از پاره شدن شوهرم چند دفعه اقدام کردم نشد اسپری بی حسی واقعا درد رو از بین میبره

  24. mim می‌نویسد

    استفاده از کاندوم تا چه حد مطمعن است؟ ایا ممکن است حین نزدیکی پاره شود؟

    1. سارا می‌نویسد

      سلام من ۲ روزه ازدواج کردم شوهرم پردمو زد خیلی هم لذت بردم و شب فوق العاده ‌ای بود از دادن نترسید با خیال راحت بدید

  25. مریم می‌نویسد

    سلام من تا حالازیاد باهمسرم رابطه داشتیم ولی پرده پاره نمیشه حتی خون هم نمیاد ولی درد خیلی شدیدی دارم میشه بگید چه نوع بکارتی هست و اگر برم معاینه مشخص میشه ک رابطه داشتم یا نه

  26. F می‌نویسد

    من دیشب خیلی سعی کردپردموبزنه امانشددهانه واژنم انقدتنگه تونمیره فقط دردکشیدم اخرشم نتونستم بزارم پاره کنه توروخداراهنمایی کنیدچیکارکنم

    1. ناشناس می‌نویسد

      ادامه بده نترس

  27. ناشناس می‌نویسد

    من اگر مشکلم حل نشد میخوام یک تماس تلفنی داشته باشم

  28. سیما می‌نویسد

    سلام‌من‌زمانی‌که‌۱۱‌سالم‌بود‌توتوالت‌وقتی‌خودمومیشستم‌انگشتم‌تانصفه‌داخل‌واژنم‌رفت‌خون‌نیومد‌میخاستم‌بدونم‌پردم‌پاره‌شده‌یانه؟

    1. mina می‌نویسد

      سلام من بانامزدم لاپایی انجام میدیم دوماهه ک ازدواج کردیم برای بارداری یاپاره شدن پرده مشکلی داره

  29. ارزو می‌نویسد

    توضیح خوبی بود ولی من الان دو ماهه عروسی کردم ولی از پاره کردن پردم میترسم و اقامون دوس نداره

    1. ناشناس می‌نویسد

      منم میترسم

  30. طاهر می‌نویسد

    سلام میشه همون شب زفاف رابطه طولانی داشته باشی

  31. ناشناس می‌نویسد

    سعی کن از جلو اجازه ورود ندی از عقب هم لذت خودشو داره

  32. ناشناس می‌نویسد

    بکارت با داخل کردن قلم پاره میشودیاخیر

  33. محمدی می‌نویسد

    سلام روز بخیر آیا باپاره شدن پرده بکارت باردارمیشویم؟؟؟

    1. ناشناس می‌نویسد

      تو چقدر خنگی دیگہ😂

    2. ناشناس می‌نویسد

      نه عزیزم .تاابشونریزه توبچه دارنمیشی.

  34. ناشناس می‌نویسد

    چگونه رابطه بر قرار کنیم تا پرده بکارت پاره نشه

  35. N می‌نویسد

    در زمان برقراری اولین رابطه بعد از خونریزی دخول باید ادامه پیدا کند؟
    تا چند وقت بعداز اولین رابطه. رابطه دوم را برقرارکنیم
    اگر مرد و زن ارضا نشوند باید چ کنند

    1. ناشناس می‌نویسد

      سلام دوست عزیز اشکال نداره ادامه بدید

  36. نسرین می‌نویسد

    سلام من دو ساله پردم پاره نشده چکار کنم

  37. ناشناس می‌نویسد

    سلام ببخشید با خودارضایی هم پرده پاره میشه؟؟

  38. A..... می‌نویسد

    چگونه رابطه بر قرار کنیم و پرده پاره نشه

  39. یک دختر می‌نویسد

    چرا انقدر ضد زن صحبت میکنید.زن ستیز مینویسید.
    هزاااار بار تاکید کردید و گفتین ک
    پرده به این راحتی ها پاره نمیشود!!!!!
    خب ک چی؟
    چرا متن علمی تونم انقدر زن ستیز و عقب افتاده هست آخه

  40. امیر می‌نویسد

    با سلام
    خانم من در زمان نزدیکی برای حذف پرده بکارت درد زیادی احساس میکند و ماهر چی بیشتر تلاش میکنیم نتیجه ای نمی گیریم احساس میکنم پرده شون بسیار ضخیم است

  41. ناشناس می‌نویسد

    سلام ببخشید ی سول دارم دختر ۱۶ساله پرده بکارتش ازدست داده دیگه خوب میشه یان

  42. ناشناس می‌نویسد

    ج

  43. ناشناس می‌نویسد

    ۱۴ سالمه ازدواج کردم شوهرمم ۱۷ سالشه ترس زیادی برای سکس و زدن پرده رو دارم چه چیزی میتونم استفاده کنم تا دردم رو کاهش بده دو سه بار خواستیم انجام دهیم ولی جرعت نکردم چیکا کنم 😔

  44. مریم کلندرزهی می‌نویسد

    من دوست دارم اصن کبودم نکنن ولی میدونم اون ناراحت میشه اگر بهش بگم خواهشن کمک 😞😞

  45. لیلا می‌نویسد

    من ۱۶سالمه ۸ماهه عروسی کردم ولی رابطه نداشتم میترسم و پرده بکارتم سال.لطفا راهنماییم کنین

  46. ناشناس می‌نویسد

    سلام بهترین کار برای تسکین درد بکارت هدیه دادنه سعی کنید به عنوان یک جشن و دادن هدیه این مراسم رو در یک جای آروم و رویایی برگزار کنید تا درد تبدیل به خاطره خوش بشه البته با رعایت تمام نکات بالا.

  47. ناشناس می‌نویسد

    سلام من همسرم چن بار امتحان کردیم برای زدن پرده ولی هرکاری میکنیم نمیره توش من درد دارم

  48. . می‌نویسد

    سلام ۱۷ سالمه نامزدم چن بار با همسرم خواستیم پرده رو بزنیم نتونستم نمیره توش اصن تا یزره بیشتر فشار میده من تحمل نمیکنم نوع پرده حلقویه

  49. Fati می‌نویسد

    ممنون از مقاله مفیدتون
    برای اولین رابطه من درد زیادی داشتم علی رغم اینکه دخولی انجام نشد
    از لحاظ روانی و جسمی هم آماده بودم
    ممکنه مبتلا به واژینیسموس باشم

  50. سایه می‌نویسد

    بودایه شماابرو مه بو ………😂😂مو هم اترسم عاروس ببهم🥲عاروسنم نزدیکه😐😐😐😐😐😐

  51. فاطمه می‌نویسد

    من بچه بودم از‌رو تیراهن افتادم و واژنم خونریزی کرد خوب یادم نیست ولی یادمه که خونریزی داشتم خیلیم درد داشتم امکان داره بکارتم پاره شده باشه

  52. ناشناس می‌نویسد

    من دخترم سنم ۴۰ به بالاست از اینکه چه جوری پرده بکارتم میخواد پاره بشه میترسم دکتر رفتم نوع پرده ام هم حلقوی غیر قابل اتساع است یعنی سخته یا نه

از پزشکان نبض‌ما بپرسید