افشین یداللهی هم از میان ما رفت

افشین یداللهی ترانه سرای سرشناس کشور بر اثر تصادف در گذشت.

 نبض ما – افشین یداللهی زاده پزشک متخصص اعصاب و روان و از ترانه سرایان اهل ایران بود در دی  ماه ۱۳۴۷ در اصفهان متولد شد و امروز در تاریخ ۲۵ اسفند درگذشت.  

افشین یداللهی دکتر روانپزشک متخصص اعصاب و روان بود که با وجود علاقه به شعر و ترانه به رشته تحصیلی اش وفادار مانده و معالجه بیماران را در اولویت کاری اش قرار داده بود. این پزشک متخصص اعصاب و روان و از ترانه سرایان اهل ایران بود. وی فعالیت‌های حرفه‌ای ترانه‌سرایی خود را در سال ۱۳۷۶ در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.

پدر افشین یداللهی از بزرگان شهر ایزدخواست بوده است و مادر وی نیز اهل اسفرجان استامید صباغ نو از شعرای جوان کشورمان و عباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان صحت این خبر را تایید کردند.

 ترانه‌سرا شناخته‌شده کشورمان، کار حرفه‌ای را در سال ۱۳۷۶ با سرودن ترانه‌ای در باب شخصیت امام‌حسین(ع) شروع کرد که با آهنگسازی فواد حجازی و خوانندگی خشایار اعتمادی در ارکستر سازمان صداوسیما اجرا شد. یداللهی برای تیتراژ بسیاری از سریال‌های خوش‌نام تلویزیونی، ترانه‌هایی سروده است. بیشترین شهرت وی در این زمینه به‌واسطه سرودن ترانه سریال غریبانه، شب دهم، میوهٔ ممنوعه و مدار صفر درجه و معماى شاه است.
5/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید