همسر افشین یداللهی درگذشت+ تصاویر مراسم خاکسپاری

مریم رحمتیان خواهرزن افشین یداللهی، خبر درگذشت خواهرش شبنم رحمتیان را تایید کرد.

به گزارش نبض ما، ۲۵ اسفند سال گذشته بود که افشین یداللهی ترانه‌سرا در راه برگشت از هشتگرد با کامیون تصادف کرد و درگذشت. همسر و برادر همسر او نیز در این ماشین بودند. 

چندی پیش هم پرستو صالحی با انتشار عکسی از همسر افشین یداللهی روی تخت بیمارستان از مردم خواست برای بهبودی او دعا کنند. او با انتشار عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ببخشید که عکس می‌ذارم، ببخشید که ناراحتتون می‌کنم ولی یهو این وسط نفس یکی حق می‌شه و دعاش می‌گیره و دل یک خانواده شاد می‌شه. برای شبنمِ افشین یداللهی دعا کنید. با آرزوی شفای همه بیماران. آمین.»

به گزارش نبض ما به نقل از روزنامه شهروند، آرش یداللهی برادر مرحوم افشین یداللهی ترانه سرای ایرانی خبر درگذشت شبنم رحمتیان همسر افشین یداللهی را تکذیب کرد. این در حالی است که امید ربانی‌فر از دوستان افشین یداللهی؛ با تأیید خبر درگذشت شبنم رحمتیان اعلام کرد؛ زمان تشییع و خاکسپاری وی  به‌زودی اعلام می‌شود. همچنین مریم رحمتیان که هم‌اکنون در بیمارستان و بر بالین شبنم رحمتیان حاضر شده است؛ در گفتگو با خبرنگار ایلنا خبر درگذشت خواهرش را تایید کرد.

پرستو صالحی (بازیگر سینما و از دوستان خانوادگی افشین یداللهی) هم به خبرنگار ایلنا گفت: خبر تکذیب درگذشت شبنم رحمتیان و تشکیل شورای پزشکی صحنت ندارد و ایشان امروز صبح(۱۰ فروردین) درگذشت.

تصاویری از مراسم خاکسپاری مرحوم شبنم رحمتیان همسر مرحوم افشین یداللهی:

همسر افشین یداللهی درگذشت+ تصاویر مراسم خاکسپاری
5 (100%) 4 رای


ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. سارینا می‌نویسد

    خدا رحمتشون کنه

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پرسش‌ شما پس از پرداخت هزینه، توسط پزشکان متخصص نبض‌ما با سرعت و دقت ویژه پاسخ داده می‌شود و برای شما پیامک خواهد شد و بدون نام منتشر خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید.
© همیارسیستم
پرسش از دکتر