یادداشت دکتر هاشمی درباره انتخابات ریاست جمهوری

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با پایان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی و صفحه شخصی اینستاگرام خود، نامزدها را به پرهیز از دادن شعارها و وعده‌های انجام نشدنی،رعایت اخلاق و دوری از تخریب انتخاباتی فراخواند و از مردم خواست با مشارکت فعال، شایسته‌ترین فرد را برای مقام‌ اجرایی کشور برگزینند.

به گزارش نبض ما، دکتر هاشمی نوشت: «پایان فرصت نام‌نویسی نامزدهای ریاست جمهوری و آغاز بررسی صلاحیت‌ها، گام‌های نخست برای بزرگترین انتخاب ملتی بزرگ است که با گمانه‌زنی‌ها و شایعات آغاز شد و امید می‌رود با حضور چهره‌های سرشناس عرصه سیاست، با درایت ادامه یابد؛ چرا که اداره کشور، نیاز به مدیری دارد که تدبیر و تجربه‌اش در شرایط سخت و دشوار محک خورده و ایمان، دانش، توان، امانتداری، غیرت و عشقش به ملت و میهن و اسلام و انقلاب در عرصه عمل رخ نموده باشد.

پس از دهه‌ها تجربه مملکت‌داری، دیگر می‌دانیم با وعده و وعید و تبلیغات، شاید بتوان برای مدتی بر موجی سوار شد، اما نمی‌توان کشور را اداره کرد و در شرایط خاص امروز جهان و منطقه، جمهوری اسلامی ایران را از میان امواج پرخروش و متلاطم سیاست و اقتصاد و فرهنگ، سلامت به ساحل پیشرفت و سربلندی رساند.

امید که توجه به اخلاق، پرهیز از تخریب دیگران و دوری از شعارگرایی، هدف همه داوطلبان تکیه زدن بر کرسی ریاست قوه مجریه باشد.

مردم شریف ایران هم باید توجه داشته باشند، اجرایی شدن هر اراده و تصمیم جمعی، تنها از مسیر قانون، حضور فعال و مشارکت در تعیین سرنوشت خودمان می‌گذرد و در این راه، انتخابات پیش‌رو نه‌تنها فرصت برگزیدن شایسته‌ترین فرد برای بالاترین مقام اجرایی کشور است که تعیین کننده مسیر آینده انقلاب و انتخابی است به بلندای نام ایران زمین».

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید