ویزیت مجانی طبیعت با رنگ سال ۲۰۱۷

رنگ سبز ، کامل‌ترین رنگ است و نشانه‌ی زندگی، رشد، دوست داشتن، امیدواری، آرامش، خوشبختی و سلامتی است و احساس صلح و دوستی و هماهنگ بودن را به انسان می‌دهد و این رنگ توسط موسسه ی پینتون امسال به عنوان رنگ برتر انتخاب شده است.

نبض ما– گردآوری

رسم و مد رنگ سال، یک قانون نانوشته و یک سنت محبوب است که تمام مردم سراسر دنیا از آن استقبال می کنند و زندگی شان به نحو آگاهانه یا ناآگاهانه تحت شعاع آن قرار می گیرند.

موسسه های مختلفی در نقاط مختلف جهان هستند که رنگ سال را بر حسب اتفاقاتی مانند مسائل سیاسی،مسائل اجتماعی،روانشناسی، بلایای طبیعی، بحران های اقتصادی، بیماری ها و…  بررسی می کنند و این عوامل در انتخاب رنگ سال تاثیر گذار هستند.
رنگ سال

یکی از معتبرترین موسسه ها در این زمینه موسسه ی پینتون است که از سال ۲۰۰۰ تا کنون کار انتخاب رنگ سال را بر عهده دارد. این انتخاب از طریق نظر سنجی های مردمی و از بین رنگ های پیشنهادی موسسه پنتون صورت می گیرد.

موسسه ی پینتون امسال رنگی را که به عنوان رنگ برتر سال ۲۰۱۷ انتخاب کرده است، طیفی از رنگ سبز است. رنگ سبزی که ته مایه زرد داشته و تداعی کننده روز اول بهار و طبیعت زنده است. لتریک آیزمن Leatrice Eiseman مدیر اجرایی موسسه پینتون در بیانیه ای اعلام کرد این رنگ سبز برای ما در سال ۲۰۱۷ محیط اجتماعی و سیاسی شاد و پر سر و صدایی ایجاد خواهد کرد. او در ادامه صحبت هایش عنوان کرد که این رنگ سبز نماد اتصای دوباره ما با طبیعت است.

رنگ سبز، رنگی خنثی است و برای مردم این دوره که غرق در مشکلات و زندگی شهر نشینی هستند یک رنگ آرامش بخش و تداعی کننده طبیعت است. مدیر اجرایی موسسه رنگ پیتون در توصیف رنگ سال آن را به سایه هایی ظریف و جذاب که انسان را به گرمی در آغوش می کشد تشبیه می کند وی این رنگ طبیعی را برای آشپزخانه، اتاق غذاخوری، میز، لوازم خانگی کوچک و منسوجات قابل استفاده در خانه بسیار مناسب می داند.

عجله

رنگ سبز، از رنگ‌های فرعی است که از ترکیب دو رنگ اصلی آبی و زرد به وجود می‌آید.این رنگ آرامش بخش‌ترین رنگ در بین رنگ‌هاست و نشانه‌ی طبیعت است. هر چه سبز کم رنگ‌تر باشد ، آرامش بیشتری به فرد می‌دهد.

رنگ سبز ، کامل‌ترین رنگ است و نشانه‌ی زندگی، رشد، دوست داشتن، امیدواری، آرامش، خوشبختی و سلامتی است و احساس صلح و دوستی و هماهنگ بودن را به انسان می‌دهد.

روانشناسان بر این باورند که رنگ سبز تفکر مثبت ایجاد می‌کند و ثبات و امنیت را به وجود می‌آورد. و این در فصل بهار کاملا محسوس است.

رنگ سبز ، متعادل کننده رشد و  آرام کننده، تسکین‌دهنده و آرامش‌بخش چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی‌است و تاثیر خوب بر اعصاب میگذارد.

رنگ سال ٢٠١٧

سبز، مویرگها را گشاد می‌کند و احساس گرما را ایجاد می‌کند. رنگ سبز ، سازنده‌ی عضلات و بافتها است. این  رنگ از نظر جنسی، مقوی و نیروبخش است. سبز ( کمی‌) اثر ضدعفونی کننده، باکتری‌کشی و میکروب‌کشی و پاک کننده دارد.

استفاده از این رنگ در محیط اطرافمان کمک میکند در روند بهبود بیماریهای قلبی،فشار خون بالا، زخمها، خستگی و سردرد های مقطعی . متابولیسم ( سوخت و ساز بدن ) را تنظیم می‌کند، وزن را متعادل می‌کند، کبد و طحال را تنظیم می‌کند و بر روی هیپوفیز موثر است.

ماپیشنهاد میکنیم در این فصل که تنوعی از رنگ سبز را بطور خدادادی در کشور عزیزمان ایران داریم یک ویزیت رایگان از پارک ها و جنگل و باغچه های اطرافتان داشته باشید تا از این نسخه مجانی دکتر سلامتی  رنگ سبز طبیعت  و خواص آن بهره مند شوید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید