چند ترفند بی نظیر برای آرایش چشم مشکی

آرایش چشم مشکی با سایه های چشمی سیاه رنگ و کشیدن خط چشم ضخیم، امروزه بسیار محبوب شده است. در گذشته استفاده از سایه چشم سیاه برای دختران بسیار سخت بود. اما این روزها دختران سایه های سیاه را  دوست دارند.

می توانید برای آرایش چشم مشکی چند روش را انتخاب کنید که جلوه زیبایی به چشم های شما ببخشد. هنگام انجام آرایش سیاه و سفید، بدون توجه به شکل سایه سیاه که برای چشم خود انتخاب می کنید، همیشه از یک رنگ مات نیز استفاده کنید.

آرایش چشم

آرایش تیره و روشن معمولا برای چشم های مشکی مناسب است. در صورت انتخاب این نوع آرایش، می توانید رنگ های ملایم دیگری را هم به آن اضافه کنید. برای شروع آرایش به لوازم زیر نیاز دارید.

  • پرایمر (اختیاری)
  • سایه  برای چشم مشکی که می تواند مات یا براق باشد.
  • یک رنگ متضاد با رنگ پوست برای سایه
  • سایه چشم نقره ای  برای برجسته تر کردن پلک
  • خط  چشم مایع
  • ریمل مژه و ابرو
  • مداد چشم (ترجیحا در قهوه ای)

در صورتی که می خواهید  آرایش شما  ۳-۵ ساعت  حفظ شود، می توانید برای زیر سازی آرایش خود از پرایمر استفاده کنید. اما اگر مدت زمان آن کوتاه است نیازی به استفاده از آن نیست. برای شروع کار، ابتدا پایه پلک را با استفاده از یک سایه روشن پوشش دهی کنید.

می توانید بر روی نقاط تیره تر پوست، بیشتر کار کنید. پس از آن از یک رنگ تیره تر استفاده کرده و تمام پلک را با آن پوشش دهید. شما می توانید از انگشت خود برای یکنواخت شدن سایه روی پلک استفاده کرده و ضربه های کوچک بزنید.

آرایش چشم مشکی

هم اکنون می توانید از سایه ای با رنگ متضاد استفاده کرده و با سایه تیره تر مخلوط کنید. رنگ متضاد را در مرکز پلک قرار دهید. این کار می تواند تاثیر سایه مشکی را بیشتر کند. شما همچنین می توانید از رنگ سبز تیره ، بژ یا ارغوانی تیره استفاده کنید.

اکنون می بینید که دو رنگ متضاد با هم ترکیب شده و جلوه بیشتری به چشم های مشکی شما داده است. اکنون، بقیه پلک را به سمت استخوان لبه پلک را از سایه  سفید درخشان استفاده کنید. این سایه را به سمت بیرونی پلک ادامه دهید .

در صورت تمایل می توانید از پودر های روشن و براق برای جلوه دادن به قسمت درونی گوشه چشم خود استفاده کنید این کار را با استفاد ه از یک قلم موی کوچک انجام دهید.

آرایش چشم مشکی درشت

هر زنی دوست دارد چشم های فریبنده و درشت داشته باشد. چشم های درشت با توجه به دیگر اجزای صورت ، تاثیر زیادی در زیبایی فرد دارد. از این رو، در صورتی که چشم های درشتی دارید، باید طرز آرایش آن را نیز بدانید تا در زیبایی چشم های شما تاثیر داشته باشد.

ابروهای شما نقش مهمی در ایجاد چشم هایی جسور و زیبا دارند. مهم نیست که چقدر آرایش چشم شما زرق و برق دار است، زمانی که ابروهای شما نامرتب و بدون فرم باشد، این موضوع در آرایش چشم های شما نیز تاثیر می گذارد؛ حتی اگر چشم هایی درشت و زیبا داشته باشید. بنابراین مرتب کردن و شکل بخشیدن به ابروها بسیار مهم است.

مدل ابرو اسپرت و پهن

نکته مهم درمورد آرایش چشم مشکی درشت، رفع مواردی است که می تواند بر آرایش چشم شما تاثیر منفی بگذارد. تیرگی زیر چشم ها، کیسه های چربی و حلقه های ناخوشایند دور چشم، همگی می توانند آرایش چشم شما را بد جلوه دهند.

بنابراین اولین قدم ، رفع این تیرگی ها است. زیرا تیرگی زیر چشم باعث خراب کردن آرایش چشم خواهد شد. شما می توانید برای رفع این تیرگی ها، از یک کانسیلر با یک درجه روشن تر از رنگ پوست خود استفاده کنید.

در چشم های درشت مشکی، بهتر است روی استخوان اصلی پلک تمرکز کنید. شما می توانید در این ناحیه از یک سایه چشم روشن استفاده کنید. این کار باعث جلوه بخشیدن و درخشش چشم های شما می شود.

 سپس می توانید سایه های تیره تر را بر روی رنگ های روشن اعمال کنید تا کمی حالت طبیعی به خود بگیرد. این کار سبب تعادل در رنگ سایه چشم شما می شود.

آرایش چشم مشکی درشت

 

در آرایش چشم مشکی درشت، ما باید  به خاطر داشته باشیم که تنها، استفاده از محصولات آرایشی برای رسیدن به هدف دلخواه، کافی نیست. شما به طور قطع باید چندین سایه را برای این چشم ها ترکیب کنید تا به نتیجه مورد نظر برسید.

مهم این است که چگونه رنگ ها را انتخاب کرده و ترکیب می کنید. در این مرحله، بهتر است گوشه های داخلی را برجسته سازی کنید. راه مناسب برای این کار، استفاد ه از سایه چشمی ساده در گوشه های چشم است. بهتر است رنگ سایه زیاد براق نباشد زیرا باعث می شود چشم های شما بیش از حد درشت شود.

اگر می خواهید آرایشی درخشان داشته باشید، می توانید از سایه های خاکستری یا شاه بلوطی در بالای پلک ها استفاده کرده و سپس آن را به نرمی به بیرون بکشید. گاهی اوقات ضروری است که چشم های بزرگ را کمی کوچک تر نشان دهیم. برای این کار، از یک سایه روشن و ملایم برای خط پایینی پلک پایین استفاده کنید.

آرایش چشم مشکی طلایی

برای آرایش طلایی رنگ در چشم های مشکی، ابتدا به میزان کافی یک کانسیلر با رنگی روشن تر از پوست زیر چشم زده و آن را محو کنید و سپس از پرایمر در سراسر آن ناحیه استفاده کنید.

آرایش چشم مشکی طلایی

پس از آن، سایه طلایی رنگ را به گوشه داخلی چشم بمالید و سپس آن را به قسمت بالا ببرید. سپس هر دو را ترکیب کرده و هر دو قسمت را پوشش دهی کنید.

با استفاده از یک کرم پودر روشن و کمی براق، پل بینی و استخوان  آن را پوشش دهید این کار باعث برجسته شدن  آن و کوچک  نشان دادن بینی می شود. سایه چشم تیره ای پشت پلک کشیده و سپس از یک سایه طلایی روی آن استفاده کرده و کمی ترکیب کنید.

آرایش چشم مشکی ریز

به خاطر داشته باشید که با آرایش بسیار برجسته با رنگ های تیره تر و خط چشم ضخیم، چشمان شما بزرگتر نمی شود. حتی در صورت جلوه دادن نیز ظاهر مناسبی نداشته و به آن توجهی نمی شود. بنابراین، آرایش صحیح برای چشم های کوچک مشکی، بسیار مهم است.

آرایش چشم مشکی ریز

برای این کار، از سایه های کمی سبک تر استفاده کرده و پایه را روشن تر و رنگ بیرونی را تیره تر کنید. مداد چشم را بیرون از پلک پایینی چشم بکشید و ازخط چشمی نازک استفاد ه کنید. این مرحله واقعا مهم است.

رنگ های روشن  را برای مناطقی که می خواهید نور را منعکس کند و سایه های تیره تر را برای مناطقی که می خواهید جلوه نداشته باشد؛ استفاده کنید.

با استفاده از رنگ های روشن در مرکز پلک ها می توانید چشم های خود را درشت جلوه دهید. یکی دیگر از راه های موثر، استفاده از سایه های روشن و نقره ای برای بزرگ کردن چشم های کوچک است.

آرایش چشم مشکی برای پوست سبزه

در آرایش چشم ها و یا چهره بهتر است رنگ پوست مد نظر قرار گیرد. زیرا آرایش چشم ها و چهره شما باید متناسب با رنگ پوست شما باشد.

آرایش چشم مشکی با پوست سبزه

در آرایش چشم مشکی در افراد با رنگ پوست سبزه نکته بسیار مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که بهتر است از سایه های خیلی تیره و خط چشم های ضخیم اجتناب کنید زیرا باعث تیره تر شدن و خسته تر نشان دادن چهره شما می شود.

در این مورد بهتر است از رنگ های روشن تر یا رنگ قهوه ای و بژ، استفاده کنید. از سایه گلبهی برای پلک استفاده نکنید زیرا چشم های شما را بی حال نشان می دهد.

البته راهکارهایی هم برای سفید شدن صورت سبزه نیز وجود دارد که در این صورت می‌توانید از آرایش‌هایی که در بالاتر گفتیم استفاده کنید.

نبض ما– مترجم: مهناز ضحاکی

منبع:stylecraze

4.4/5 - (5 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. پروانه ضیا می‌نویسد

    این عکسها که چشماشون مشکی نیست

از پزشکان نبض‌ما بپرسید