خبرهای ضد و نقیض از وضعیت پرواز تهران یاسوج

پرواز ساعت ۵ صبح تهران-یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان از رادار محو شده است. در حال حاضر فرودگاه یاسوج در آماده‌باش کامل است.

این هواپیما متعلق به شرکت آسمان است و هرروزه یک پرواز از تهران-یاسوج و یک پرواز بالعکس دارد که میانگین ۵۰ تا ۶۰ مسافر حمل می‌کند. مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان در این باره به فارس گفت: در حال پیگیری موضوع هستیم.

این در حالی است که سقوط هواپیما تهران یاسوج ساعاتی پیش رسما تایید شد. یک مقام مسئول شرکت آسمان گفت: هواپیمای این شرکت به کوه دنا برخورد کرده و سقوط این هواپیما تایید شده است.

یاسوج

۶۶ مسافر و خدمه هواپیمای تهران-یاسوج جان باختند

طباطبایی مدیر روابط عمومی هواپیمایی آسمان در گفت‌وگو با تسنیم: هواپیمای ای تی ار ساعت ۸ صبح امروز از فرودگاه مهراباد تیک‌اف کرد و حدود ۵۰ دقیقه بعد به دلیل شرایط جوی به کوه دنا برخورد کرد. متاسفانه تمام مسافران و خدمه این پرواز کشته شدند. این هواپیما حامل ۶۰ مسافر، ۲ مهماندار، ۲ نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است. رسیدن به لاشه هواپیما بسیار سخت است.

درحالی که روزهای اول و دوم جست وجوی هواپیمای سقوط کرده تهران-یاسوج به دلیل شرایط نامناسب جوی کوه‌های دنا بدون نتیجه پایان یافت، استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرده که با توجه به تجهیزات و افزایش نیروی انسانی و بهبود شرایط جوی، ممکن است تا ظهر امروز لاشه هواپیما پیدا شود اما لاشه هواپیما و سرنوشت سرنشینان بعد از گذشت سه روز هنوز مشخص نیست.

عملیات یافتن هواپیما تهران-یاسوج

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: کوهنوردان شب گذشته در دمای منفی ۳۰ درجه حضور داشتند و برودت هوای امروز در ارتفاعات باعث کندی عملیات شده است. این شرایط ممکن باعث سرمازدگی تیم های امدادی شود که خطر آفرین است.

سازمان اورژانس کشور در منطقه عملیات یک فروند بالگرد و ده آمبولانس به منظور پشتیبانی درمانی تیم های امدادی مستقر کرده است.

پایگاه خبری نبض ما، مصیبت وارده را به خانواده های این عزیزان تسلیت می گوید و از خداوند منان برای این عزیزان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید