جشنواره عکس مادر و کودک مدل ایرانی

 مطمئن هستیم شما هم با ما موافق هستید که عکس مادر و کودک ، عکسهای بی نظیری است.

نمی خواهیم نقش پدران را کمرنگ کنیم اما پدران هم به عنوان پسر کوچولوهای مادرشان این موضوع را قبول دارند. عشقی که در این سری عکسها نشان داده می شود، واقعی است و هر کسی آن را حس می کند…

در این راستا نبض ما با برگزاری جشنواره های متنوع در زمینه مادر، نوزاد و کودک، و مسابقه عکس مادر و کودک ایرانین مدل ( بی بی مدلینگ ) سعی دارد در این عکسها علاوه بر نگاه به دنیای زیبای مادر و کودک، جهت تشویق مادران و فرزندان دلبندشان به بررسی مدلینگ و سرگرمی و نظر سنجی و عضویت در باشگاه مادران بپردازد.

در باشگاه مادران سایت نبض ما ؛ آشنایی با برندهای سیسمونی و فروشگاههای سیسمونی و تولید کنندگان و وارد کنندگان ملزومات کودک و توزیع و پخش سیسمونی اتفاق می افتد.

 اسپانسر جشنواره های مادر و کودک، مجموعه ای از برترین برندهای حوزه مادر و نوزاد و کودک هستند که این امر باعث آشنایی مادران ایران زمین با بهترین محصولات خواهد شد .

با عضویت در باشگاه مادران نبض ما، از جشنواره تخفیفات و حراج محصولات برای خرید سیسمونی و ملزومات مربوط به مادر نوزاد و کودک که  از جذابیت بالایی بر خوردار است بهره مند خواهید شد.

در زیر عکس 100 شرکت کننده برگزیده مسابقه عکس مادر و کودک بمناسبت روز مادر، مورخ پنجشنبه 17 اسفند سال 1396 امده است که به سه نفر اول از طرف سایت سلامت و پزشکی نبض ما جوایزی اهدا خواهد شد .

در پایان از کلیه مادران بزرگواری که زحمت کشیدند و در این جشنواره عکس مادر و کودک ، بمناسبت روزمادر در سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها شرکت نمودند تشکر و قدرانی مینماییم و از خداوند منان موفقیت و بهروزی همه عزیزان را بیش از پیش آرزومندیم .

 

 

      اعلام نتیجه برندگان نهایی

جشنواره عکس مادر و کودک

  و   اهدای جوایز

 

4.6/5 - (22 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید