بهترین آژانس هواپیمایی و مسافرتی و تور لحظه آخری !

برترین آژانس مسافرتی و هواپیمایی برای یک سفر خوب چه مشخصه ای دارد و  بهترین آژانس کدام است و یا تور لحظه آخری چیست ؟!!

نبض ما– زمانی که آماده سفر شده و قصد سفر تفریحی و یا سفر تجاری دارید، انتخاب یک آژانس هوایی و مسافرتی مناسب برای شما ، در درجه اول اهمیت قرار می گیرد. زیرا یک آژانس هوایی و مسافرتی خوب، خیلی راحت تر و حرفه ای تر می تواند برنامه سفری ایده آل را برای شما فراهم کند؛ بدون آن که شما نگرانی زیادی در این مورد داشته باشید.

هواپیمای تهران یاسوج

با تمام این اوصاف، یک آژانس مسافرتی معتبر  باید چه ویژگی هایی داشته باشد و

چه خدماتی را ارائه دهد؟

یک آژانس هواپیمایی حرفه ای، کار خود را دقیق و با برنامه انجام می دهد به گونه ای که شما از سفر خود احساس رضایت کنید و بدون شک از آن راضی خواهید بود. بهتر است برای دریافت خدمات بهتر، آژانسی را انتخاب کنید که سابقه فعالیت آن زیاد بوده و در این زمینه شهرت داشته باشد تا به این ترتیب بتواند نیازهای شما را برآورده کند. 

یکی از ویژگی های یک آژانس هوایی و مسافرتی ایده آل که می تواند آن را در زمره بهترین آژانس ها ی هوایی قرار دهد، سابقه کار آن است. البته سابقه کار باید با تجربه و درصد بالای رضایت مشتریان هم همراه باشد.

یکی دیگر از این ویژگی ها، فعالیت حرفه ای این آژانس ها و بازخورد آن در بین مشتریان است. شما با کمی پرس و جو می توانید این موضوع را بررسی و تصمیم گیری کنید.

افرادی که شما را به آژانس های هوایی و مسافرتی معرفی می کنند معمولا ممکن است نکاتی را در مورد سلیقه و نیاز شما از سفر و کیفیت پیشنهاد آژانس فراموش کنند، به همین دلیل بهتر است که خود شما به آژانس هوایی مراجعه کنید و بررسی های لازم را انجام دهید.

تور مسافرتی

رفتار کارکنان آژانس هوایی و مسافرتی بخش مهمی از توانایی و حرفه ای بودن آن ها را نشان می دهد. زمانی که رفتار کارکنان با مشتری مناسب باشد، به طور قطع، در ارائه خدمات هم مناسب عمل می کنند. بنابراین، مشتری مداری در این مورد خیلی مهم است.

لیست بهترین آژانس های مسافرتی و هواپیمایی و گردشگری

در اینجا لیست برترین آژانسهای مسافرتی و هواپیمایی را که خدمات بلیط ارزان هواپیما  و تورهای مناسب و با کیفیت را دارند و یا تور های لحظه آخری مناسبی را هم بلحاظ کمی و هم بلحاظ کیفی ارائه میکنند را برای شما آورده ایم .

بهترین آژانس های تهران

1- آژانس مسافرتی و هواپیمایی الی گشت

2- آژانس مسافرتی و هواپیمایی آسمان آبی

3- آژانس مسافرتی و هواپیمایی طاها گشت

4- آژانس مسافرتی و فروش آنلاین تور و بلیط علی بابا 

حواستان باشد برای خرید بلیط هواپیما و به هنگام بررسی و مشورت با نماینده آژانس در مورد سفر، نماینده آژانس در ابتدا باید پیشنهادات مناسبی برای انتخاب مقصد بهتر به شما ارائه دهد و صحبت از قیمت ، می تواند کاری غیر حرفه ای باشد .

سوالات نماینده آژانس هوایی در مورد اولویت ها و علاقه شما به مقاصد مسافرتی، راه خوبی برای ارزیابی یک آژانس مسافرتی مناسب و حرفه ای است . به این ترتیب، با ارائه تمام جزئیات، می توانید گزینه بهتری را برای سفر خود  انتخاب کنید.

بهتر است آژانسی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما برنامه مناسبی ایجاد کند. یک آژانس مسافرتی خوب معمولا در مورد تمام موارد از جمله نحوه پراخت و هزینه، پشتیبانی های هنگام سفر، و تغییر احتمالی برنامه سفر، به طور صریح شما را در جریان قرار می دهد.

مسافرت معلولین

بنابراین بهتر است در انتخاب آژانس هوایی مناسب تمام این موارد را در نظر بگیرید و با یک جمع بندی کلی، یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کنید تا سفر خوبی داشته باشید. در اینجا به برخی از بهترین آژانس های هوایی معتبر و معروف اشاره می کنیم:

آژانس مسافرتی بانکوک، شرکت هواپیمایی اتریش، شرکت هواپیمایی نیوزیلند، شرکت هواپیمایی استرالیا، شرکت هواپیمایی ایر فرنس، شرکت هواپیمایی آسیانا، شرکت هواپیمایی سوئیس، شرکت هواپیمایی اینان ، شرکت هواپیمایی تای و شرکت هواپیمایی اندونزی و شرکت هواپیمایی ترکیه.

بهترین تورمسافرتی

آژانس های مسافرتی ، معمولا تورهای مسافرتی  زیادی را با انواع امکانات در اختیار افراد قرار می دهند و این تنوع به اندازه ای زیاد است که باعث می شود در انتخاب این تورها، کمی دچار سردرگمی شوید. اما برای انتخاب بهترین تور مسافرتی، چه مواردی را باید در نظر بگیریم و چه نوع توری امکانات بهتری دارد؟

معمولا در انتخاب تور مناسب باید به امکانات آن توجه  بیشتری  کنید. همچینن نحوه ارائه خدمات و امکانات باید با قیمت آن تناسب داشته باشد. بنابراین برای انتخاب تور مناسب، این مورد را در نظر بگیرید. شما می توانید با مقایسه امکانات و کلیه موارد رفاهی ، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در میان بهترین تورهای ایرانی و خارجی می توان به تورهای تور زیارتی مشهد، تور سیاحتی کیش و تور خارجی ارزان گرجستان اشاره کرد.

سفر

بهترین آفرهای آژانسهای مسافرتی

بهترین آفر آژانس های مسافرتی معمولا در ایامی خاص و تابع یک سری شرایط و یا فصولی که تردد به آن مقاصد بدلیل آب و هوای نامساعد و یا شرایط خاص تردد به آن مقاصد کمتر میشود آفرها بلحاظ قیمت بهتر و سرویس دهی بیشتر و بهتر ارائه میشود  ،  شما با مراجعه به چند آژانس هوایی خوب می توانید  در مورد بهترین مقصد سفر،با نماینده آژانس مشورت کرده وبهترین گزینه را انتخاب کنید. از جمله آفرهای مناسب و ایده آل، تور سفر به استانبول ترکیه و تور دبی است که با توجه به  شرایط و برنامه ریزی شما به شما پیشنهاد داده خواهد شد.

مقصد سفر

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری توری است که مسافران در انتظار خرید تور با قیمت پیشنهادی مناسب تری هستند و در لحظه آخر اقدام به خرید تور می کنند. اما خرید تور لحظه آخری همیشه ایده آل  نبوده و ممکن است آن چیزی نباشد که شما انتظار داشتید.

بنابراین در تور لحظه اخری هم باید دقت کنید تا خدمات با کیفیتی درانتظار شما باشد. بهترین تور لحظه آخری توری است که با شرایط و کیفیت بالا ولی با قیمتی مناسب و کمتر از قیمت سایر تورهای مشابه با همان امکانات هتل و پرواز و تعداد روز و سرویس دهی  باشد .

ارزان ترین کشور

بلیط ارزان هواپیما

بدون شک زمانی که قصد سفر هوایی دارید، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد بلیط ارزان قیمت هواپیما  است و بنابراین سعی می کنید تا پس از جستجو در چند آژانس هوایی ویا سامانه های آنلاین فروش بلیط ، مناسب ترین گزینه و بلیطی با بهای کمتری را خریداری کنید.

البته بلیط هواپیما نسبت به سایر وسایل نقلیه مانند قطار و اتوبوس ، خیلی گران تر است و زمانی که به دنبال بلیط هستید توقع نداشته باشید که قیمت ها به هم نزدیک باشند. البته شما با کمی جستجو می توانید آژانس یا سایت فروش بلیط هواپیما ی  مناسبی را انتخاب کرده و با در نظر گرفتن تمام جوانب ، بلیط مناسب را خریداری کنید.

سفر کردن با نوزاد

بلیط لحظه آخری

برخی افراد هستند که در مسافرت هوایی زیادبه دنبال خرج تراشی و هزینه زیاد نیستند و بیشتر ترجیح می دهند که سفر ارزان قیمتی داشته باشند. این افراد معمولا از بلیط های لحظه آخری استفاده می کنند زیرا این بلیط ها در واقع از قیمت کمتری برخوردار هستند.

برای خرید بلیط لحظه آخری می توانید چند ترفند را به کار گیرید تا هزینه زیادی هم نداشته باشد. یکی از مزیت های بلیط لحظه  آخری این است که شما قادر هستید حتی یک ساعت مانده به پرواز، بلیط را خریداری کنید. البته به شرط اینکه چمدان سفر شما و همراهان آماده باشند.

هواپیما

تور خوب و استاندارد

در صورتی که قصد سفر به همراه تور را دارید، بهتر است پس از انتخاب مقصد، به  چند آژانس مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید. در انتخاب یک تور مناسب، موارد زیر را در نظر بگیرید: سابقه کار آژانس، تخصص تور در امکانات مربوط به تورهای یک روزه ، چند روزه ، طبیعت گردی ، خارجی و داخلی. با در نظر گرفتن این موارد به راحتی می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید.

تورهای خارجی

اگر تصمیم دارید به یکی از کشورهای خارجی سفر کنید، بهتر است با یک برنامه ریزی مناسب و صحیح ، سفر خود را برنامه ریزی کنید . استفاد ه از تورهای خارجی از بعضی جهات مقرون به صرفه و مناسب است و شما می توانید با کمی جستجو، تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. انتخاب یک تور خارجی مناسب با امکانات حرفه ای و با کیفیت به اندازه مقصد نهایی شمامهم است. حال این مقصد ترکیه، مالزی یا سنگاپور و یا تایلند و چین باشد. مهم این است که از انتخاب خود پشیمان نشوید.

پیشنهاد ویژه

برای خرید بلیط و تور مناسب جهت تابستان و دریافت تخفیف به  سفرزون  یه سر بزنید

 

نبض ما– گردآوری

 

4.9/5 - (56 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. هستی مهرجویی می‌نویسد

    تغییر صندلی برای مسافر پذیرش شده، یکبار امکان
    پذیر است. پذیرش آنلاین نوزادان به همراه
    پدر و مادر امکان پذیر است.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید