چگونه بهترین جراح بینی را برای عمل زیبایی بینی انتخاب کنم؟

برای انجام هر نوع عمل زیبایی بینی ،انتخاب جراح بینی خوب بسیار حیاتی است؛ چرا که قرار است مهم ترین بخش بدن که بسیار هم به چشم می آید را زیباتر کنیم! و البته در نظر داشته باشید که اگر انجام عمل بینی موفقیت آمیز نباشد، تا یک سال بعد از جراحی زیبایی بینی نمیتوان هیچ گونه اقدام ترمیمی انجام داد!


انتخاب جراح بینی

به طور کلی انتخاب بهترین جراح بینی کار مشکلی است. به ویژه در شهرهای بزرگ که تعداد زیادی پزشک زیبایی بینی وجود دارند. برای هر فرد، شاید انتخاب لباس کار چندان دشواری نباشد چرا که اگر به هر دلیل پشیمان شدید، می توانید دوباره خریداری کنید و یا اصلا آن را نپوشید اما آیا در مورد عمل زیبایی بینی نیز این حرف صادق است؟!

جراحی زیبایی بینی

بنابراین بسته به اهمیت موضوع، تحقیق کردن و حساسیت داشتن متفاوت خواهد بود. هر چه هزینه و اهمیت کاری که می خواهید انجام دهید، بالاتر باشد، انجام بررسی لزوم بیشتری خواهد داشت.

خوشبختانه امروزه فضای مجازی و دنیای نت بسیار کار را آسان تر کرده است؛ چرا که اکثر جراحان زیبایی بینی، در صفحات وب سایت ویا اینستاگرام خود، توضیحات لازم و حتی نمونه کار قبل و بعد از عمل زیبایی بینی را در معرض دید مخاطبان قرار داده اند.

بنابراین اگر شما به دنبال انتخاب بهترین جراح بینی برای انجام عمل زیبایی بینی هستید، قبل از هر اقدامی تجربه و نمونه کارهای جراح زیبایی بینی را بررسی کنید. شاید این کار مدتی زمان ببرد ولی نتیجه یک انتخاب خوب و کسب رضایت شما از عمل بینی تان به صرف همچین زمانی می ارزد!

برای انتخاب بهترین جراح بینی چه باید کرد؟

برای انتخاب جراح بینی یک سری نکات مهم را باید مدنظر قرار داد که در ادامه به آنها اشاره شده است:

1- بعد از انتخاب جراح بینی چه از طریق فضای مجازی و یا صحبت های دیگران، حتما به مطب دکتر سر بزنید و  نمونه کارهای واقعی پزشک زیبایی بینی را ببینید. شما حتی می توانید با بیماران قبلی که جهت ویزیت مجدد  به مطب آمده اند، صحبت کرده و در مورد روند کار و رضایت آنها از جراح بینی سوال کنید.

2- فهرستی از پزشکان جراحی زیبایی بینی آماده کرده و در مورد هر یک جداگانه تحقیق کنید. برای این کار می توانید رزومه و سوابق جراح بینی را از طریق قسمت درباره دکتر وب سایت ایشان بررسی کنید و حتما گالری تصاویر قبل و بعد از عمل زیبایی بینی را ببینید.

3- قطعا در انتخا جراح زیبایی بینی ، هزینه جراحی بینی نیز اهمیت دارد. چه بسا برخی مردم قادر به پرداخت هزینه عمل بینی نباشند. هزینه جراحی بینی در ایران ۲ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان است. اما توجه داشته باشید که در جراحی های زیبایی، بالا بودن دستمزد پزشکان لزوماً به معنای بهتر بودن کیفیت کار جراح زیبایی بینی نیست.

هزینه جراحی زیبایی بینی

4- مقالات پزشکی جراح زیبایی بینی را بخوانید تا قبل از عمل بینی با روند انجام جراحی و مراقبت های قبل و بعد از عمل زیبایی بینی آشنا شوید. هر چه بیشتر بدانید، با دید بازتری می توانید جراح بینی را انتخاب کنید؛ چرا که با معیارهای زیبایی بینی آشنا شده و توقعاتتان از جراحی بینی منطقی تر می شود.

شاید هم به این نتیجه برسید که نیازی به انتخاب جراح بینی ندارید و اصلا بینی شما مشکلی ندارد!

5- در نهایت پس از انتخاب جراح بینی به او اعتماد کرده و انتخاب خود را نهایی کنید.

4.6/5 - (5 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید