افزایش قد با کفش پاشنه مخفی برای بزرگسالان

کفش پاشنه مخفی یا به اصطلاح کفش افزایش قد با استفاده از کفی، ژل و لژ مخفی افزایش قد کمک می کند تا فرد بلندتر دیده شود که البته در مواردی لازم و ضروری است.

نبض ما– کفش افزایش قد با راحت ترین و بی دردسرترین روش، قد فرد را بلندتر نشان می دهد. استفاده از کفش های پاشنه مخفی و کفش های افزایش قد به شما این امکان را خواهند داد ، تا بیش از پیش قدی کشیده تر و جذابیت و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و با داشتن قدی بلندتر می توانید در ارتباطات اجتماعی و کاری خود موفق تر باشید.

کفش افزایش قد

تجربه نشان داده است که از نظر زنان،  مردان قد بلند از مقبولیت و جذابیت بیشتری نسبت به مردان کوتاه قد  برخور دارند. ممکن است زمانی که ازدواجی صورت می گیرد، دختر و پسر هم قد باشند و در مواردی آقا داماد کوتاه تر از عروس خانم باشد  که در صورت بلندتر یا مساوی بودن قد خانمها از همسران خود نوعی سرخوردگی در آنها ایجاد کرده و به دنبال روشی جهت رفع این مشکل هستند.

محققان با مطالعه دقیق متوجه شدند زنان دوست دارند قد همسران شان تقریبا بین 12 تا 13 سانتیمتر از آنها بلندتر باشند. این میزان درست برابر با اختلاف قد بین شاهزاده انگستان و همسرش یعنی ویلیام آتور و کیت میدلتون است. در مطالعاتی که روی دو هزار خانم انجام شده، نزدیک به 70 درصد اعلام کرده اند که دوست دارند همسران شان از آنها بلندتر باشند.

کفش افزایش قد

تقریبا 20 درصد اختلاف بین 10 تا 15 سانتیمتر را ایده آل دانستند و فقط 10 درصد اعلام کردند دوست دارند با همسرانشان هم قد باشند. با این حال این آمار چندان نگران کننده نیست و معمولا زنان و مردان به مرور با قد همسر خود کنار می آیند. قطعا همه دوست دارند که چند سانتی متر بلندتر شوند اما امروزه بسیاری از آقایان که قد آنها زیر 6 فوت ( 183cm ) است که احساس می کنند که کوتاه قد هستند.

کفش پاشنه مخفی

 داشتن قد بلند یعنی یه حس خوب

لژ-مخفی-کفش

در جامعه امروزی قد افراد به عنوان یک شاخص اصلی در جذابیت محسوب می شود. اکثر مردانی که قد متوسطی دارند، راحت ترند اما همه آقایان ( چه کوتاه قد و چه بلند قد ) دوست دارند که چند سانتی بلندتر شوند.

کفش های لژدار و به اصطلاح کفش افزایش قد ، در بین آقا دامادها هم از محبوبیت خاصی برخوردار است و عروس خانم ها در تهیه یک جفت کفش دامادی که بتواند علاوه بر شیک بودن، قد داماد را چند سانتی بلندتر نشان دهد، همیشه پیش قدم بوده اند. به بیان دیگر در صورتی که داماد کفش بلند کننده قد بپوشد، عروس خانم می تواند با خیال راحت کفش پاشنه بلند بپوشد و هر دو جذابتر به نظر برسند. ناگفته نماند با انتخاب کفش مناسب عکس های عروسی هم خیلی رویایی خواهد بود.

کفش پاشنه مخفی

پا قلب دوم شماست و واضح است که انتخاب سایز و نوع مناسب کفش تاثیر مستقیم بر سلامتی دارد. پا مهمترین عضو است چرا که این عضو وزن بقیه قسمت های بدن را تحمل می کند. کفش مناسب کفشی است که از نظر کیفیت و سایز  با پای شما مهربان باشد و با آن حس راحتی داشته باشید، در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی از جمله داغ شدن کف پا موجه شوید.

کفش ها نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشند همچنین انتخاب کفشی که پای شما در آن تحت فشار است به این امید که به مرور زمان قالب پای شما می شود، اشتباه بزرگی است که تنها به سلامت شما آسیب می زند.

نبض ما– گردآوری

4/5 - (16 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید