سزارین یا طبیعی ؟ عمل زایمان خانم های باردار+فیلم

در خصوص عمل زایمان بصورت سزارین در این مقاله به  فیلم مستندی با عنوان (چرا سزارین ؟) اشاره می کنیم تا آن دسته از خانم های بارداری که در این خصوص نیازمند کسب اطلاعات بیشتری هستند مطالبی را بیابند.

نبض ما– مستندی برای پاسخ به بخشی از سوالات زنان در مورد عمل زایمان توسط متخصص های زنان و زایمان. مستند ( چرا سزارین؟) با نگاهی تحقیقی به بررسی عوارض وفواید زایمان سزارین و طبیعی پرداخته است. در مستند ( چرا سزارین؟ )به سوالاتی مشابه اینگونه سوالات که چرا کشورهای پیشرفته نرخ سزارین بسیار کمتری نسبت به کشور ما ایران دارند؟ آیا روش سزارین عوارض دارد و در چه مواقعی انجام این عمل ضروریه؟ پاسخ داده می شود.

برای مشاهده کامل مستند اینجا کلیک کنید 

این محصول تنها درسایت سینما مارکت عرضه شده و علاقه مندان میتوانند از تاریخ 1397/07/21 این محصول را از طریق سایت سینما مارکت تماشا و یا دانلود کنند.

مشترکان شرکت های اینترنتی شاتل – آسیاتک –  فن آوا نیز میتوانند با حجم رایگان این مستند و دیگر محصولات سایت سینما مارکت را دانلود و تماشا کنند.

کد تخفیف مخصوص کاربرانیکه از سایت نبض ما برای دیدن  و تهیه فیلم اقدام میکنند  :  nabzema   میباشد .

سالها پیش بسیاری از کودکان ؛ قبل از تولد به کام مرگ کشیده میشدند چرا که راهی جز زایمان طبیعی برای ورود به این دنیا را نداشتند، سزارین منجی بسیاری از نوزادان و مادران شد اما این همه ماجرا نیست – آنچه را که نمیدانید و یا کمترشنیده اید و خیلی مهم هست را میتوانید با دیدن فیلم چرا سزارین ؟ بیابید و تصمیم درست و مقتضی را در خصوص نحوه زایمان و بدنیا آوردن فرزندتان را بگیرید .

  • رپورتاژ آگهی

4.6/5 - (14 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
از پزشکان نبض‌ما بپرسید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظر
  1. Naea می‌نویسد

    پرده حلقوی ساده با لاپایی پاره مبشه؟؟؟

    1. ناشناس می‌نویسد

      نه