داروخانه آنلاین مطمئن‌ترین داروخانه‌ی آنلاین

سلامتی نقش مهمی در زندگی هر شخص دارد چرا که وقتی که انسان سلامت نباشد نمی‌تواند آن طور که باید و شاید به کارهای روزمره‌ی خود برسد و به طور کل زندگی شادی داشته باشد. به همین خاطر است که همه‌ی انسان‌ها به طور ذاتی از خود و سلامتی‌شان محافظت می‌کنند. در این بین سلامت بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که بانوان مادرانی خواهند شد که از کودکان خود مراقبت می‌کنند و کودکی سالم و شاد بزرگ می‌کنند؛ پس در ابتدا خود مادر باید سلامت باشد. بانوان مشکلات و دردهایی را در طول زندگی تجربه می‌کنند که در آقایان چنین دردهایی وجود ندارد و این به خاطر شرایط فیزیکی بدن آنان است. در عین حال مشکلات و عارضه‌هایی در مردان به وجود می‌آید که در زنان وجود ندارد. داروخانه آنلاین به عنوان یک داروخانه‌ی اینترنتی معتبر با فراهم آوردن داروها برای تسکین این دردها و عارضه‌ها فعالیت می‌کند. داروخانه آنلاین داروهایی هم برای مردان و هم برای زنان فراهم آورده است تا مشکلات آنان را تا حد امکان کاهش دهد. امروز در این مطلب به یکی از این مشکلات در زنان و یکی از این مشکلات در مردان خواهیم پرداخت پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قرص قاعدگی

قرص قاعدگی

قاعدگی یا همان خونریزی ماهیانه به خونریزی دیواره‌ی رحم زنان گفته می‌شود که بین حدود سه الی هفت روز به طول می‌انجامد. طی این دوران خون و بافت‌های درون رحم از واژن خارج می‌شود. سندروم پیش قاعدگی مجموعه‌ای از علایم جسمی و روانی است که به همین دوران مرتبط است. این علایم شامل درد بدن علل خصوص رحم، تغییرات خلق‌و‌خو، خشم، بی‌اشتهایی، اضطراب و نگرانی، حساس شدن و درد پستان‌ها، خستگی، گریه کردن ناگهانی، افسردگی و… می‌باشد. در هر فردی علایم متفاوت است، می‌تواند خفیف یا شدید باشد، و حتی در یک شخص در هر ماه ممکن است علایم متفاوتی نسبت به ماه گذشته بروز پیدا کند. این علایم به علت تغییرات هورمونی در بدن بانوان ایجاد می‌شود. تحقیقات نشان داده است که از هر چهار زن، سه زن از این سندروم رنج می‌برند. اما مکمل‌ها و داروهایی برای جلوگیری از درد و کاهش علایم پیش قاعدگی وجود دارد که به بانوان کمک می‌کند تا این دوران را راحت‌تر بگذرانند. قرص‌های قاعدگی از این دسته‌اند و انواع متفاوتی دارند. از سایت داروخانه آنلاین میتوانید برای خرید قرص قاعدگی و مکمل‌های قاعدگی تهیه کنید و ازعلایم این سندروم بکاهید. از انواع این قرص‌ها می‎‌توان به قرص گل مغربی نورم لایف، قرص اگنوکاستون بیونوریکا،قرص ماستودینون بیونوریکا و… اشاره کرد. ویتامین ب 6 نیز ویتامینی موثر برای درمان علایم قاعدگی است. مواد طبیعی و گیاهی راهکارهای خوبی برای درمان این نوع سندروم‌ها هستند و در بازار نیز از این نوع مواد برای تهیه‌ی قرص‌ها استفاده کرده‌اند که کاملا موثر عمل کرده‌اند. بنابراین بهترین کار این است که درد را بیهوده تحمل نکنید و دنبال راه درمان آن باشید.

قرص پروستات

قرص پروستات

پروستات عضوی از دستگاه تناسلی مردان است که به اندازه‌ی یک گردوی کوچک است. پروستات در ابتدای مجرای ادراری در لگن خاصره واقع شده است. افزایش فعالیت و بزرگ شدن غده پروستات با افزایش سن آقایان به وجود می‌آید و این امر موجب انسداد و گرفتگی در مجاری ادراری می‌گردد. این گرفتگی و انسداد باعث تکرر ادرار می‌شود. غده پروستات در دوران کودکی نسبتا کوچک است و در سن بلوغ رشد می‌کند. تقریبا در سن بیست سالگی از رشد می‌ایستد. بیماری‌هایی که پروستات را درگیر می‌کنند سه نوع هستند دو نوع از آن‌ها خوش‌خیم هستند و یک نوع ازآن بدخیم است. نوع خوش‌خیم آن عموما مخاطره‌آمیز نیست. این سه نوع بیماری عبارتند از:

پروستاتیت: یک نوع از التهاب پروستات است که به خاطر یک نوع عفونت باکتریایی ایجاد می‌شود. التهاب پروستات ممکن است در هر سنی رخ دهد. افرادی که از سوند یا از دیگر تجهیزات پزشکی در مجاری ادراری خود استفاده می‌کنند بیشتر در معرض ابتلا به پروستاتیت باکتریایی قرار می‌گیرند.‌

هایپرپلازی خوش خیم پروستات(بزرگی خوش خیم پروستات): یکی از شایع‌ترین بیماری پروستات است که حدودا در نیمی از مردان دیده می‌شود.

سرطان پروستات: این بیماری بدخیم و شدید است. افرادی که به سرطان پروستات مبتلا می‌شوند باید تحت درمان قرار بگیرند. طبق تحقیقی که بر روی غده‌ی پروستات مردان پس از مرگ آن‌ها انجام داده‌اند متوجه شدند که هشتاد درصد از مردان در هشتاد یا نود سالگی سرطان پروستات داشته‌اند اما هرگز تشخیص داده نشده بودند.

خوشبختانه راه‌های پیشگیری از پروستات نیز وجود دارند. قرص‌های پروستات متنوعی در بازار تولید شده‌اند. یکی از راه‌های پیشگیری از بزرگ شدن پروستات عصاره و ریشه‌ی گزنه است که هم از التهاب پروستات جلوگیری می‌کند و هم سیستم ایمنی بدن را قوی می‌کند. قرص روکشدار پروستاتان گل دارو یکی از این قرص‌ها است. برخی از این قرص‌ها نه تنها باعث کند شدن یا توقف التهاب پروستات می‌شود بلکه سیستم ایمنی را بالا می‌برند، از هیپرپلازی پروستات پیشگیری می‌کنند و از سرطان پروستات جلوگیری می‌کنند. نحوه‌ی استفاده از این قرص‌ها با هم دیگر متفاوت‌اند و می‌توانید از داخل سایت داروخانه آنلاین نحوه‌ی استفاده‌ی هر کدام را مشاهده کنید مگر این‌که پزشک شما نحوه‌ی استفاده‌ی دیگری را برای شما در نظر گرفته باشد. بهتر است قبل از این که به بیماری‌های این چنینی مبتلا شوید از راه‌های پیشگیری استفاده کنید.

داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین سایتی برای فروش دارو به صورت آنلاین می‌باشد که زیر مجموعه‌ای از داروخانه‌ی دکتر شهبازی است. در سایت داروخانه آنلاین شما می‌توانید محصولات متنوعی از قبیل دارو، تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی، محصولات بهداشتی، محصولات جنسی، محصولات ورزشی و…را بیابید و خیلی آسان سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید. خریدهای بالای 200 هزار تومن نیز ارسال رایگان خواهند داشت. این سایت چندین سال سابقه‌ی فروش دارد و دارای نماد اعتماد الکترونیک است. این بدین معنا است که شما می‌توانید با خیالی آسوده خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید. داروخانه آنلاین دارای تیمی است که شامل متخصصین مجرب و حرفه‌ای در زمینه‌ی دارو هستند و به صورت رایگان در تمام طول سال از ساعت نه صبح تا نه شب آماده‌ی پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم هستند.  داروخانه آنلاین هم‌زمان با ده داروخانه در حال همکاری است تا بتواند پاسخگوی تمام نیازهای مردم باشد. داروخانه آنلاین نه تنها دارای تمام داروهای ایرانی است بلکه داروهای خارجی نیز وارد می‌کنند. بنابراین هر آن چه را که بخواهید، می‌توانید با یک کلیک در این سایت خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید