فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا: خرید اینترنتی رژ لب های جامد و مایع

رژلب یکی از لوازم آرایشی است که جذابیت و کارایی بسیاری دارد و بدون استفاده از آن آرایش کردن را باید بی‌معنی دانست.
در کیف اکثر خانم‌ها حداقل یک رژلب وجود دارد و در روتین روزانه بسیاری از آن‌ها استفاده می‌شود. امروزه رژلب‌ها در انواع گوناگون، رنگ‌های متنوع و برندهای مختلف در بازار وجود دارند و معمولا خانم‌ها در خرید آن وسواس زیادی به خرج می‌دهند.

بنابراین، قصد داریم در این مطلب درباره رژلب‌ها حرف بزنیم و انواع مختلف آن‌ها را معرفی کنیم.

رژلب چیست؟

از نظر روانشناسی یکی از راه‌های برقراری ارتباط، نگاه مستقیم به لب‌های شخص گوینده است. لب‌ها یکی از مهم‌ترین اعضای صورت هستند که در جذابیت افراد تاثیر بسیار زیادی دارند. رژلب یا ماتیک، به‌ویژه در طیف رنگ‌های قرمز جذابیت لب‌ها را دوچندان می‌کند.

به ماده‌ای رنگی یا شفاف که لب‌های شما را می‌پوشاند و به آن نرمی و طراوت می‌دهد، رژلب می‌گویند. هدف نهایی رژلب‌ها، حفاظت از پوست لب، نرم کردن لب، رنگ و جلوه دادن به لب، اصلاح نواقص لب و زیبایی بخشیدن به لب و چهره است.

ترکیبات مفید و مضر رژلب‌ها

موم و روغن جزو پایه‌های اصلی ساخت رژلب هستند و تقریبا 60 درصد از وزن آن را تشکیل می‌دهند و موجب نرمی و لطافت لب‌ها می‌شوند، اما سرب و قطران زغال سنگ جزو مواد غیرمجاز در ترکیبات رژلب هستند.

انواع رژلب

رژلب‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و از دیدگاه‌های مختلف در تقسیم‌بندی‌های گوناگون قرار می‌گیرند.

به طور کلی رژلب‌هایی که در بازار وجود دارند، در دو دسته جامد و مایع قرار می‌گیرند. در تقسیم‌بندی دیگر می‌توان رژلب‌ها را از نظر شکل ظاهری و بسته‌بندی به سه دسته پیچی، مدادی و پالتی تقسیم کرد.

برای خرید اینترنتی رژ لب جامد می توایند از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا اقدام کنید.
رژلب پیچی قدیمی‌ترین و رایج‌ترین مدل رژلب است. در مهم‌ترین تقسیم‌بندی می‌توان این مواد آرایشی را بر اساس رنگ و جنس آن‌ها در دسته‌های مات، کرمی، براق، مخملی، شفاف، اکلیلی، شبرنگ و 24 ساعته جا داد.

رژلب‌های مات

رژلب‌های مات هیچ ماده براق‌کننده‌ای ندارند و روی لب کاملا مات به نظر می‌رسند. این رژلب‌های نود به‌ویژه در سال‌های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته‌اند و در ترندهای آرایشی جدید محبوبیت بسیاری دارند.

رژلب‌های کرمی

رژلب‌هایی که حالت کرمی دارند، پوشاننده و براق‌کننده هستند و ماندگاری بسیار زیادی دارند.

رژلب‌های براق (لیپ گلس)

این دسته از رژلب‌ها معمولا در مجالس و عروسی‌ها استفاده می‌شوند و در حالت عادی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. مواد براق‌کننده موجود در این رژلب‌ها باعث برجسته به نظر رسیدن لب‌ها می‌شود.

رژلب‌های مخملی

این سبک از رژلب‌ها حالت مخملی و برجسته به لب می‌دهند و برای لب‌های باریک‌تر مناسب‌اند.

رژلب‌های شفاف

رژلب‌های شفاف همان برق‌لب‌ها هستند که معمولا روی رژلب‌های دیگر استفاده می‌شوند تا درخشندگی و دوام آن‌ها را بیشتر کنند.

رژلب‌های اکلیلی

رژلب‌های اکلیلی که درخشندگی بسیار زیادی دارند فقط در موارد خاصی استفاده می‌شوند و در آرایش بسیار جلب توجه می‌کنند.

رژلب‌های 24 ساعته

معمولا افرادی که به رژلب‌های با دوام و ضدآب نیاز دارند، از رژلب‌های 24 ساعته استفاده می‌کنند.

انتخاب رژلب، سخت‌ترین انتخاب!

همیشه انتخاب این وسیله آرایشی دوست داشتنی و محبوب، برای زیباپسندان گیج کننده و چالش‌برانگیز بوده است، چرا که در رنگ‌هایی بسیار نزدیک به هم تولید می‌شود. عواملی که لازم است در انتخاب رژلب به آن‌ها دقت شود، شامل رنگ پوست، رنگ مو، لباس، مکان استفاده، میزان ماندگاری، آب و هوا و غیره است.

برای خرید اینترنتی رژ لب مایع می توایند از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا اقدام کنید.

نکات مهم

  • هنگام خرید رژلب را روی نوک انگشتتان امتحان کنید، چون رنگ آن قسمت از پوست به رنگ لب‌ها شباهت بیشتری دارد.
  • رژلب زدن آداب خاصی مانند مرطوب کردن لب، زیرسازی با کانسیلر، انتخاب خط ‌لب هماهنگ با رژ و غیره دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنید، رژلب شما جلوه زیباتری خواهد داشت.
  • پوست شما به استراحت نیاز دارد، پس مانند دیگر لوازم آرایشی بهتر است هنگام خواب و وقت‌هایی که نیازی نیست، رژلبتان را پاک کنید و پوست صورت و لب خود را با مواد پاک‌کننده مناسب بشویید.
  • بهتر است رژلب را در یخچال نگهداری کنید تا دوام بیشتری داشته باشد.

زیبایی و جذابیت را از روناتا بخواهید

فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی روناتا مرجع تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی است که همیشه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات و برندها را در اختیار زیباپسندان قرار می‌دهد.
در سایت روناتا می‌توانید محصولات زیبایی، به‌ویژه رژلب‌های اصل‌ را با مناسب‌ترین قیمت و تضمین اصالت خریداری کنید.

برای خرید اینترنتی رژ لب از روناتا، علاوه بر تخفیف های شگفت انگیز، کیفیت خدمات بسته بندی عالی و ارسال بسیار سریع را هم تجربه می کنید.

محصولات ایرانی و خارجی و برندهای مختلف این سایت، شما را از هر فروشگاه اینترنتی دیگر بی نیاز می‌کند. در این سایت محصولات برندهای معتبری مانند گلدن رز، این لی، کالر ریچ، کالیستا، مای، بلک دایموند و غیره عرضه شده است و تمام نیازهای مشتریان پاسخ داده می‌شود.

چرا خرید از روناتا با آسایش خیال همراه است؟

  • خدمات پس از فروش روناتا به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از کیفیت و اصل بودن، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • اگر به هر دلیلی محصول خریداری شده مورد پسندتان واقع نشد، آن را پس بدهید و پولتان را دریافت کنید.
  • در هر جای کشور سفارشتان را ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را در بسته‌بندی شکیل دریافت کنید.
  • محصولاتی که دریافت می‌کنید همه دارای تاریخ مصرف کافی و علامت استاندارد یا لیبل اعتبار هستند.

با توجه با اینکه محصولات آرایشی و بهداشتی با ظاهر افراد ارتباط مستقیم دارد، در خرید آن وسواس و نگرانی‌هایی نیز وجود دارد. فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روناتا تجربه یک خرید آسوده و بدون نگرانی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پس همین حالا به سایت فروشگاه آنلاین روناتا مراجعه کنید تا با دیدن قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های حیرت انگیز آن شگفت‌زده شوید. مطمئن باشید روناتا با تنوع محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهد شما را مشتری همیشگی خود می‌کند.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید