بهترین دکتر زنان غرب تهران برای جراحی زیبایی زنان

انواع جراحی زیبایی زنان

آیا شما نیز به دنبال جراحی زیبایی واژن خود هستید؟ می دانید که بهترین دکتر زنان شهرک غرب در زمینه لابیاپلاستی را از کجا می توان پیدا کرد؟ از شما دعوت می شود که مطالب درج شده در این سایت را مطالعه کرده و به جالب ترین اطلاعات در خصوص جراحی زیبایی واژن دست پیدا کنید.

زیبایی و جذاب به نظر رسیدن یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه ی خانم ها از زمان های بسیار دور بوده است به طوری که همین امر سبب شده است تا امروزه خانم ها به دنبال استفاده از بهترین روش های زیبایی باشند. همچنین یکی از آیتم هایی که در جامعه پزشکی امروزه، بسیاری از افراد و پزشکان را به سوی خود جذب کرده است، جراحی زیبایی زنان می باشد. اگر شما هم قصد بهره مندی از جراحی های زیبایی زنان هستید، می توانید به یکی از معتبرترین مراکز زیبایی در این زمینه مراجعه کرده و سلامت و زیبایی خود را به دست پزشکان کاربلد و حرفه ای بسپارید چرا که ممکن است در غیر این صورت مشکلات بسیار زیادی را تجربه نمایید. از مهمترین و اصلی ترین انواع جراحی زیبایی زنان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         جراحی زیبایی

–         فرونوپلاستی

–         لبیوپلاستی

–         واژینوپلاستی

–         پرینوپلاستی

–         مونس پلاستی

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین انواع جراحی زیبایی زنان را عمل مربوط به زیبایی واژن شکل داده است که در حال حاضر بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند تا بتوانند به زیبایی مورد نظر خود دست پیدا کنند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین انواع جراحی زیبایی زنان توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

جراحی زیبایی واژن

لابیاپلاستی چیست؟

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی مربوط به واژن یکی از محبوب ترین انواع جراحی زیبایی زنان می باشد که در این جراحی می توان شکل ظاهری لبه های داخلی یا بیرونی را تغییر داده یا آن را بهبود بخشید. طبق آخرین آمارهای مربوط به جراحی زیبایی واژن در کل جهان، امروزه بسیاری از خانم ها علاقه مندی زیادی را برای انجام جراحی زیبایی واژن از خود نشان می دهند و دوست دارند لبه های واژن خود را کوچکتر کرده و از این طریق زیبایی بی نظیری را برای جنس مخالف خود داشته باشند. توجه داشته باشید که طول مربوط به لبه های داخلی و بیرونی واژن اندازه و تئوری مشخصی را ندارد و هیچ اندازه ای برای زیبایی آن تعریف نشده است، منتهی این علاقه مندی ذاتی خانم ها و حتی بسیاری از آقایان می باشد که دوست دارند لبه های واژن کوتاه تر باشد. در عمل لابیاپلاستی شما حتی می توانید قسمت اضافه ی کلاهک کلیتوریس را نیز جراحی کرده و آن را بردارید. وب سایت پیش روی شما یکی از معتبرترین و بهترین کلینیک ها در زمینه جراحی زیبایی زنان می باشد که شما می توانید بدن داشتن هرگونه نگرانی، به راحتی با متخصصان ما در ارتباط بوده و مشاوره های لازم برای جراحی زیبایی زنان را دریافت کنید. لازم به ذکر می باشد که بهترین و مناسب ترین زمان برای جراحی زیبایی زنان هم اکنون می باشد چرا که در ماه های آینده ممکن است با افزایش تعرفه های مربوط به جراحی زیبایی زنان مواجه شویم.

 

چرا خانم ها به دنبال جراحی زیبایی واژن هستند؟

حال سوال این است که چرا بسیاری از خانم ها به دنبال جراحی لابیاپلاستی هستند؟ جالب است بدانید که خانم ها بعد از زایمان با یک سری تغییرات اساسی در قسمت واژن خود مواجه می شوند که مهمترین این تغییرات نیز بزرگ تر و ناهموار تر شدن لبه های واژن می باشد که این امر نیاز به جراحی زیبایی واژن را افزایش می دهد. همچنین چین و چروک های به وجود آمده در این ناحیه نیز ظاهر و حس بسیار منفی را برای خانم ها به وجود می آورد. با این حال آیتم های بسیار متعددی وجود دارد که خانم ها را وادار و تشویق به جراحی زیبایی واژن می نماید که از اصلی ترین این آیتم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         به وجود آوردن ظاهر بسیار زیبا

–         بروز مشکلاتی از قبیل سوزش، سایش و کشیدگی در هنگام ورزش کردن

–         بروز ناراحتی های بسیار مختلف هنگام پوشیدن شلوارهای چین و چسبان

–         ایجاد ناراحتی و درد هنگام دوچرخه سواری

–         کاهش میزان تحریک کلیتوریس

–         عدم تقارن ظاهری در واژن

–         ایجاد درد در هنگام برقراری رابطه ی جنسی

همانطور که ملاحظه می کنید لابیاپلاستی به دلایل بسیار مختلفی صورت می گیرد و شما هم می توانید با توجه به یکی از همین آیتم ها و دلایل شخصی خود، اقدامات مورد نیاز برای جراحی زیبایی زنان را انجام دهید. مرکز تخصصی غرب تهران ما، یکی از معتبرترین و بی نظیرترین مراکز در زمینه هرگونه جراحی زیبایی زنان می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود، زیبایی و سلامتی تان را به دست متخصصان و پزشکان زیبایی ما بسپارید.

روش های مربوط به جراحی زیبایی واژن

مهمترین روش های جراحی زیبایی واژن

جراحی لابیاپلاستی امروزه از محبوب ترین جراحی های زیبایی زنان در کل جهان می باشد که این جراحی به روش های بسیار متفاوتی صورت می گیرد که جراح خبره در این زمینه می تواند با توجه به نوع لبه های داخلی و بیرونی واژن شما، یکی از بهترین و مناسب ترین روش جراحی زیبایی واژن را انتخاب نماید. از اصلی ترین و مهمترین روش های مورد استفاده در جراحی لابیاپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         استفاده از تکنیک trim: یکی از مهمترین و اصلی ترین روش های مورد استفاده در جراحی زیبایی واژن می توان به تکنیک تریم اشاره کرد که در این روش لبه های موجود داخلی را برش داده و آنها را بخیه می زنند. این مدل از روش در حدود یک ساعت طول می کشد و جراحان ما می توانند با توجه به شکل لبه های داخلی واژن شما، استفاده از این روش را در اولویت های خود قرار می دهند.

–         استفاده از تکنیک wedge: جراحی زیبایی زنان به خصوص جراحی های واژن را حتما به دست پزشکان متخصص زنان شهرک غرب ما بسپارید. یکی از دیگر اصلی ترین روش های مربوط به جراحی زیبایی واژن را روش wedge شکل داده است که مدت زمان برای انجام این روش بسیار طولانی بوده ولی شما به زیبایی مورد نظر خود در ناحیه واژن تان دست پیدا کنید.

یکی از دیگر مهمترین موضوعاتی که در خصوص این جراحی و روش های مورد استفاده برای این جراحی وجود دارد، هزینه های مربوط به آن می باشد که استفاده از تکنیک wedge بی شک هزینه های بالاتری را می طلبد.

جراحی زیبایی واژن بدون درد

مدت زمان مورد نیاز برای جراحی زیبایی واژن

خانم هایی که قصد دارند تا در روزهای آینده اقدام به جراحی لابیاپلاستی نمایند، بهتر است که قبل از هرگونه اقدامی، یک جلسه مشاوره ی لازم را با متخصصان جراحی زیبایی واژن ما داشته باشند تا بتوانند با جزئیات مربوط به این جراحی از نزدیک آشنا شوند. جراحی زیبایی زنان بسیار حساس می باشد که همین امر سبب شده تا خانم ها با وسواس بالایی اقدام به جراحی زیبایی واژن خود نمایند. بسیاری از عمل های مربوط به لابیاپلاستی بدون تزریق وریدی و به شکل بی حسی صورت می گیرد که نیازمند یک ساعت زمان بوده تا شما بتوانید به زیبایی مورد نظر خود دست پیدا کنید. همچنین در نظر داشته باشید که جراحی لابیاپلاستی با استفاده از لوازم و تجهیزات بسیار مدرنی صورت می گیرد که متخصصان ما توانسته اند با بهره مندی از بهترین این تجهیزات، بی نظیرترین خدمات را برای شما به ارمغان آورند.

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی واژن

جراحی لابیاپلاستی برای اینکه دوام و زیبایی خود را حفظ کند، نیازمند یک سری از مهمترین و اصلی ترین مراقبت های بعد از عمل می باشد که خانم ها بایستی با مهمترین مراقبت های بعد از جراحی زیبایی واژن  از نزدیک آشنا شده و از این طریق با خیال راحت اقدام به جراحی زیبایی زنان مورد نظر خود نمایند. از مهمترین مراقبت های مربوط بعد از جراحی زیبایی واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         توصیه می شود که تا چند روز از نشستن در وان، انجام حمام های طولانی مدت و رفتن به استخر خودداری کنید.

–         از مالش دادن ناحیه واژن خود به شدت خودداری نمایید.

–         برای کاهش درد موجود در ناحیه واژن، می توانید از کمپرس های یخ استفاده نمایید.

–         شما می توانید 5 روز بعد از جراحی لابیاپلاستی فعالیت های روزانه خود را انجام دهید.

–         از پوشیدن لباس های چسبان و تنگ تا چند مدت خودداری نمایید.

–         برای کاهش درد ناحیه واژن می توانید از قرص های مسکن استفاده کنید.

–         از انجام ورزش ها و فعالیت هایی که سبب ایجاد فشار در قسمت واژن می شود به شدت خودداری نمایید.

–         از مصرف غذاهای شور و پرچرب به شدت خودداری کنید و سعی کنید غذاهای حاوی فیبر را در رژیم غذایی خود جای دهید.

–         فعالیت جنسی مورد نظر خود را بهتر است یک ماه بعد از جراحی مذکور انجام دهید تا از بروز هرگونه عفونت و زخم در ناحیه واژن خود جلوگیری کنید.

مراقبت بعد از جراحی زیبایی واژن

جراحی زیبایی واژن چه تاثیری را در رابطه ی جنسی دارد؟

خانم هایی که قصد دارند تا جراحی زیبایی واژن را انجام دهند، نگرانی های زیادی را دارند که یکی از اصلی ترین  نگرانی ها در خصوص جراحی ترمیمی زنان را، تاثیر این عمل در میزان لذت بخشی رابطه ی جنسی شکل داده است. توجه داشته باشید که در ناحیه واژن هزاران رشته های عصبی وجود دارد که این رشته های عصبی خانم ها را در رسیدن به ارگاسم یاری می کند. جراحی زیبایی زنان نه تنها سبب کاهش میل جنسی در خانم ها نمی شود، بلکه با انجام جراحی لابیاپلاستی، می توانید حس اعتماد به نفس بالایی را در برقراری یک رابطه ی لذت بخش داشته باشید. جراحی زیبایی واژن سبب بهبود رابطه جنسی شما می شود که توصیه می کنیم این فرصت را از دست ندهید.

آیا لابیاپلاستی درد دارد؟

یکی از اصلی ترین دغدغه های بسیاری از خانم ها را در جراحی لابیاپلاستی، درد ناشی از این جراحی شکل داده است. توجه نمایید که جراحی زیبایی واژن ممکن است به همراه درد و التهاب باشد که البته جای هیچ گونه نگرانی در خصوص جراحی زیبایی زنان، وجود ندارد و شما می توانید با سپردن جراحی زیبایی واژن مورد نظر خود به دست متخصصان ما دراین مجموعه ، به بهترین زیبایی مدنظر خود دست پیدا کنید. در جراحی مربوط به لابیاپلاستی از انواع بی حس کننده ها و قرص های مسکن استفاده می شود که این قرص ها می تواند تا حدودی میزان درد مربوط به این جراحی را کاهش می دهد. خیال شما از بابت درد مربوط به این جراحی بسیار راحت باشد و هم اکنون اقدامات مورد نیاز را برای رسیدن به زیبایی مورد نظر خود انجام دهید.

چه کسانی نمی توانند لابیاپلاستی را انجام دهند؟

گروهی از خانم نمی توانند جراحی لابیاپلاستی را انجام دهند چرا که ممکن است عوارض بسیار زیادی را بعد از جراحی زیبایی واژن خود مشاهده کنند. از خانم هایی که نمی توانند هیچ گونه جراحی زیبایی زنان را انجام دهند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         خانم های باردار

–         خانم هایی که دارای زگیل تناسلی هستند

–         خانم هایی که سن آنها کمتر از بیست سال می باشد

–         خانم های بالای 55 سال

–         خانم هایی که دارای عفونت ها و بیماری های واژنی هستند.

حال شما هم با توجه به شرایط خود می توانید اقدام به جراحی زیبایی واژن یا همان لابیاپلاستی داشته باشید.

هزینه های جراحی زیبایی واژن

هزینه های مربوط به لابیاپلاستی چقدر می باشد؟

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در خصوص جراحی لابیاپلاستی وجود دارد، هزینه های مربوط به این جراحی می باشد. توجه داشته باشید که هزینه های مربوط به جراحی زیبایی واژن، به آیتم های بسیار متعددی بستگی دارد که از مهمترین این آیتم ها می توان به شکل واژن، نوع روش مورد استفاده در جراحی، تعداد جلسات مورد نیاز برای مشاوره و غیره اشاره کرد. هر یک از جراحی زیبایی زنان موجود در این مرکز از کمترین تعرفه های ممکن برخوردار می باشد که شما می توانید هزینه های مربوط به جراحی زیبایی واژن مورد نظر خود را به راحتی از همین وب سایت مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به جراحی لابیاپلاستی نمایید.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید