اسموتی های رنگی مناسب تابستان

اسموتی های رنگی مناسب تابستان

اسموتی های تابستانی با میوه های خوش رنگ و خوش طعم تابستان از جمله آلبالو، گیلاس، زردآلو، شلیل، شبرنگ، شفدالو، توت فرنگی، شاتوت، انجیر، انگور، آلو زرد، هندوانه، طالبی، گرمگ و سیب گلاب هستند، تهیه می‌شوند. اسموتی های تابستانی عمدتا رنگ هایی تند و زیبا طرفداران زیادی دارد. این نوشیدنی سرد در تابستان انتخاب مناسبی بعد از یک پیاده روی و یا خرید خسته کننده می باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه بیش‌تر با اسموتی های تابستان آشنا شوید.اسموتی

اسموتی چیست؟

اسموتی یک نوشیدنی غلیظ می باشد، که مخلوطی از میوه پوره شده، سبزیجات و لبنیات بوده و با مخلوط کن همراه با آب، یخ خرد شده، آب میوه و انواع شیرین کننده درست می شود.در برخی از اسموتی ها از آجیل ها و کره بادام زمینی استفاده می‌کنند. تاریخچه این نوشیدنی از برزیل شروع شده و بعد به آمریکا و در آخر به همه جهان راه یافته است.

طرز تهیه اسموتی

اسموتی های تابستانی با میوه های خوش طعم علاوه بر طرز تهیه آسان با موادی مغذی تهیه می شوند و مناسب افرادی هستند که رژیم های مختلفی دارند. در ادامه طرز تهیه تعدادی از اسموتی ها را برای شما شرح داده ایم.

توت فرنگی _ جو دوسر پرک

مواد لازم:یک فنجان توت فرنگی خرد شدهنصف یک موزیک لیوان شیر بدون چربییک چهارم فنجان جو دوسر پرکیک قاشق چایخوری عسلیک چهارم قاشق چایخوری وانیلیک دوم فنجان یخاین اسموتی سرشار از ویتامین هایی از جمله ویتامین c، ویتامینA، کلسیم و منیزیم می باشد.

اسموتی اسفناج _ سیب _ لیمو

مواد لازم:یک عدد سیب کوچک خرد شدهیک عدد نارنگی پوست کندهیک قاشق غذا خوری آب لیموترشیک چهارم قاشق چایخوری پودر زنجبیلیک فنجان برگ بچه اسفناجیک دوم فنجان ماست یونانی سادهیک قاشق غذا خوری عسلیک دوم فنجان یخاین نوشیدنی ویتامین های c و A را دارد.

اسموتی طالبی _ کیوی

مواد لازم:یک فنجان طالبی خرد شدهیک دوم فنجان ماست یونانی سادهیک دوم فنجان شیریک عدد کیوی پوست کنده و خرد شدهیک قاشق غذا خوری عسلیک چهارم قاشق غذا خوری دارچینیک دوم فنجان یخاین نوشیدنی بسیار نشاط آور و دارای ویتامین c می باشد.

اسموتی استوایی

مواد لازم:یک فنجان اناناس تازه و خرد شدهیک عدد موز یخ زدهیک دوم فنجان ماست نارگیلی یا سادهیک چهارم قاشق چایخوری وانیلیک چهارم قاشق چایخوری زنجبیل تازهیک دوم فنجان یخاین نوشیدنی دارای مقدار بسیاری فیبر، ویتامین c و ویتامین B می باشد.

اسموتی گیلاس

مواد لازم:یک فنجان گیلاس شیرین که هسته های آن جدا شدهیک دوم موزیک فنجان شیر بدون چربییک قاشق غذاخوری عسلیک چهارم قاشق چایخوری عصاره وانیلیک چهارم قاشق چایخوری دارچینیک دوم فنجان یخاین اسموتی سرشار از منیزیم، فیبر و ویتامین c می باشد.و در آخر  می توانید در یک روز تابستابی در مسافرتی به شهر کردان بعد از بازدید از رودخانه‌ی زیبای این شهر می توانید خودتان را به یک اسموتی مهمان کرده و از این نوشیدنی لذت ببرید، برای اجاره ویلا ارزان در کردان می توانید به سایت رنتی جا مراجعه کنید.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید