درمان خشکی و ترک لب توسط شیک رو کشف شد!

همانطور که می دانید لب انسان دارای پوست حساس و فوق العاده نرمی است. از طرفی عومل محیطی باعث می شود لب های شما آسیب پذیرتر بشوند. برای مثال قرار گرفتن در خشکی و سرمای هوا و همچنین در معرض آفتاب بودن در تابستان، باعث می شود پوست لب شما هر چه بیشتر و بیشتر خشک شود و تر بخورد.در کنار آن، با توجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است ساعت ها مجبور باشید در بیرون از خانه و ماسک به دهان باشید و همین باعث می شود رطوبت خوبی به لب ها نرسد و پوست لب ها خشک شود و آسیب پذیرتر از قبل باشد. به همین دلیل است که باید از پوست لب ها محافظت کنید تا دچار ترک و خشکی نشود.شما برای قسمت های دیگر پوست بدن خود ممکن است نیاز باشد از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. اما برای پوست لب امکان استفاده از این کرم ها وجود ندارد. چراکه بعضی از کرم ها فقط برای استعمال خارجی هستند و ممکن است روی لب باعث شود به داخل بدن رود و مشکلاتی را به وجود آورد.برای دانستن راه حل این مشکل، با ما همراه باشید تا از جدیدترین تحقیقاتی که در این زمینه و توسط سایت فروش لوازم آرایشی شیک رو، انجام شده است؛ مطلع شویم.

بهترین راه حل برای خشکی و ترک لب

از آنجایی که زیبایی لب ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی شما دارد، بنابر این هزینه کردن برای زیباتر شدن شما امری مهم و ضروری است. برای داشتن لب هایی تازه به شما استفاده خرید بالم لب را توصیه می کنیم. شما می توانید بهترین بالم لب را از فروشگاه شیک رو، مو تن رو، خانمی و روژا شاپ تهیه کنید.بالم لب ها مانند رژ لب طراحی شده اند و استفاده از آن ها بسیار راحت و کاربردی می باشد. بنابر این برای داشتن لب های زیبا و سالم بهتر است؛ بالم لب را در سبد خرید خود بگذارید.

انواع بالم لب ها

بالم ها جزو محصولاتی هستند که بسیار تنوع بالایی دارند. برای مثال بالم ها هم به صورت مایع و هم به صورت جامد تولید شده اند. برای مثال یکی از بهترین بالم لب های مایعی که در بازار وجود دارد، بالم لب آبنباتی است که هم از تنوع رنگ بالایی برخوردار است و هم دارای رنگ بندی زیبا و کیوت است که باید هر خانمی در میز لوازم آرایش خود از آن داشته باشد.در کنار آن بالم لب کیوت که به صورت جامد نیز هست، بالم لب استیکری می باشد که طرح آن را در پایین مشاهده می کنید و می توانید بالم لب استیکری و بالم لب دوطرفه kiss beauty را از shikru.com تهیه کنید.

مزیت استفاده از بالم لب

براق کنندگی و زیباتر نشان دادن لب

یکی از ابتدایی ترین مزیت های استفاده از بالم لب، کمک به براق تر شدن و زیباتر شدن لب است. در کنار آن، بسیاری هستند به دلیل وجود مواد مضر در رژ لب ها، دوست ندارند از آن ها استفاده کنند. پس برای داشتن یک آرایش لب زیبا در طول روز و مخصوصا در محل کار می توانید از بالم لب استفاده کنید که علاوه بر آبرسانی پوست لب، باعث براق تر شدن و زیباتر شدن نیز می شود.

درمان خشکی و پوسته پوسته شدن لب

همانطور که گفته شد، قرار گرفتن در شرایطی مانند نور شدید آفتاب، سرما و … می تواند باعث پوست پوست شدن و در مواقعی باعث خونریزی های شدید  بر روی پوست لب شود. این محصول با ترکیبی فوق العاده باعث بهتر شدن خشکی پوست و از بین رفتن مشکلات آن می شود.

محافظت کنندگی از لب

همانند قسمت های دیگر بدن، پوست لب نیز نیاز به بازسازی و احیا دارد. بنابر این در زمان خواب، پوست لب ها نیز سموم و پوست های قبلی را از بین برنده و پوست جدید را جایگزین آن می کنند. اگر قبل از خواب اقدام به استفاده از بالم لب کنید، مواد موجود در بالم لب از پوست جدید ایجاد شده محافظت خواهد کرد تا یک پوست لب دلنشین و عالی را داشته باشید.

مرطوب کنندگی و آبرسانی به پوست لب

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی یکی از ویژگی های مهمی است که بالم لب ها دارند. بنابر این اگر شما نیز در روزهای سرد و زمستان، لب پوسته پوسته ای دارید استفاده از بالم لب هایی که خاصیت آبرسانی داشته باشند، بسیار مفید است.اکثر بالم لب ها دارای خاصیت آبرسانی هستند و نیازی نیست تلاش زیادی برای پیدا کردن بالم لبی کنید که دارای خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی باشد.

خاصیت رنگ دهی به لب ها

بالم لب ها در دو نوع بی رنگ و رنگ دار تولید می شوند، بعضی از آن ها بر روی لب که قرار می گیرند. رنگ دهی زیبا و ملایمی به لب ها می دهند. یکی از پرطرفدارترین بالم ها، بالم لب های حرارتی هستند که به صورت عادی رنگی ندارند. اما وقتی روی لب ها قرار بگیرند، به رنگ صورتی زیبا و ملیح در می آیند. شما می توانید اقدام به خرید انواع بالم لب مخصوصا خرید بالم لب حرارتی از شیک رو بکنید.

خاصیت تسکین دهنده بودن

وقتی پوست لب دچار خشکی می شود و پوسته پوسته می شود، درد نیز به همراه دارد. بنابر این از دیگر مزایای بالم لب این است که در صورت استفاده مداوم در هنگام خشکی لب ها، به راحتی خشکی را ترمیم می نماید و متعاقبا درد را تسکین می بخشد

خاصیت مغذی

بالم لب ها مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی درون خود دارند که بسیار برای لب ها مفید می باشد. پس حتما قبل از خرید بالم لب ها از وجود مواد مغذی در آن مطمئن شوید تا بتوانید بهترین بالم لب را برای خود تهیه کنید.علاوه بر کاربردهایی که برای پوست لب ها دارد، از آن می توانید برای کاربردهای دیگر نیز استفاده کنید. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی درباره کاربردهای دیگر بالم لب بدانید.

رفع حالت وز وزی مو با بالم لب

یک روش عالی برای صاف کردن موهایی که فرفری شده است، یا به هم چسبیده اند این است که موهای خود را بین دستان خود گرفته و سپس با انگشتانی که کمی بالم لب روی آن ها مالیده اید، روی موها بکشید. سپس موها را برس کنید. خواهید دید بدون این که نیاز باشد از اسپری مو استفاده کند، موهایتان حالت صاف و طبیعی به خود می گیرد.

پایدار کردن آرایش

برای اینکه معجزه بالم لب در تثبیت آرایش خود را ببینید، این بار قبل از زدن سایه چشم، مقدار کمی بالم لب به عنوان بیس آرایش روی پلک هایتان بمالید. با این کار شما یک پایداری زیادی به سایه ای که استفاده می کنید، می دهید.

جلوگیری از تاول پا

اصلا نگران پوشیدن کفش های مورد علاقه خود نباشید. دغدغه ای که شاید خیلی از شما داشته باشید؛ این است که من نمی توانم کفش پاشنه بلند مورد علاقه خود را بپوشم. این در حالی است که شما می توانید قبل از پوشیدن کفش، مقداری بالم لب را روی پاشنه کفش و کناره های آن قرار دهید تا جلوی ساییده شدن پا و کفش را بگیرد تا تاولی در پاهای شما ایجاد نشود.

صاف نگه داشتن ابرو

وقتی می گویند با یک تیر، چند نشان بزنید دقیقا همین موضوع است. شما می توانید با خرید یک بالم لب، علاوه بر کلی خواصی که در بالا گفته شد ابروهای خود را نیز ثابت و صاف نگه دارید. کاری که اکثرا برای آن، باید به دنبال خرید صابون ابرو بروند. می توانید کمی بالم لب نرم کننده خود را روی ابروها بزنید و با یک فرچه یا برس روی آن بکشید.

بالم لب ها یک نرم کننده مناسب برای پوست های خشک

علاوه بر اینکه بالم لب ها یک محصول عالی برای نرم کنندگی لب ها هستند، با موادی مانند روغن نارگیل، پارافین، وازلین و … که در آن ها وجود دارد یک محصول فوق العاده برای نواحی مختلف بدن مخصوصا در زمستان مانند آرنج، زانو، پاشنه و پنجه پا می باشد.

کلام آخر

این محصول برای داشتن لب ها و پوستی زیبا بسیار مفید است و نکته مهم و قابل توجه آن نیز این است که آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند. به هر حال هستند کسانی که پوست لبشان خشک می شود و می توانند از بالم های بی رنگ ویتامینه استفاده کنند بدون اینکه نگران این باشند چیزی روی لب هایشان مشخص است.اگر تجربه استفاده از بالم لب ها را روی لب های خودتان دارید، خوشحال خواهیم شد تجربیات خود را با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا بقیه افراد نیز بتوانند از آن استفاده کنند.منبع : shikru.com
3/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم