رژ لب آرایش ملایم دخترانه برای پوست سبزه

این یک حقیقت است که آرایش بدون رژ لب ناتمام است. انتخاب رنگ مناسب رژ لب از زدن آن هم مهم‌تر است؛ در واقع بهتر است شما رژ لب نزنید تا رنگی اشتباهی و ناهماهنگ با پوست و چهره‌تان بزنید! انتخاب رنگ رژ لب برای همه طیف‌های رنگ پوست دشوار و چالش بر انگیز بوده است. حتماً شما هم تا به حال شنیده‌اید که برای پوست سبزه بهترین رنگ‌های رژ لب، رنگ‌های جیغی نظیر قرمز و جگری هستند. اما اگر فردی که پوستی سبزه دارد بخواهد آرایش ملایمی را انجام دهد چه؟ در اینجاست که انتخاب رنگ رژلب الانزا یک مشکل محسوب می‌شود اما باید بدانید که رنگ‌های ملایم مناسبی برای پوست تیره وجود دارند که می‌توانند همزمان با چهره، پوست و دیگر اجزای آرایش شما تناسب خوبی ایجاد کنند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم چند رنگ رژ لب ملایم دخترانه برای پوست سبزه به شما معرفی کنیم.

رژ لب ملایم دخترانه برای پوست سبزه

وقتی صحبت از رژ لب ملایم می‌شود؛ همه به یاد رنگ‌های نود می‌افتند؛ این درست است که رنگ‌های نود جزو رنگ‌های ملایم محسوب‌ می‌شوند اما رنگ‌های ملایم برای هر رنگ پوستی با هم تفاوت دارند. به عنوان مثال، رنگ خاکستری مایل به قهوه‌ای (Taupe) برای پوست سبزه یک رنگ ملایم خارق العاده محسوب می‌شود در حالی که قطعاً این رنگ برای پوستی سفید، رنگی صد در صد جیغ و نامناسب خواهد بود. در ادامه، ملایم‌ترین رنگ‌های رژ لب برای افراد دارای پوست سبزه را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • قهوه‌ای: اگر پوستی سبزه دارید قهوه‌ای یک انتخاب بی‌نظیر برای شما است. این رنگ با تقریباً بیشتر آرایش‌ها همخوانی دارد و علاوه بر افزودن به زیبایی شما، اصلاً رنگی نیست که توجه را به خود جلب کند. رژ لب‌های قهوه‌ای زیادی امروزه در بازار هستند که همگی آن‌ها انتخابی مناسب برای پوست تیره خواهند بود اما در میان آن‌ها رنگ‌های قهوه‌‌ای مسی و یا قهوه‌ای شکلاتی بدون شک شما را از خرید و استفاده از آن‌ها پشیمان نخواهند کرد.
  • طلایی: اگر عاشق آرایش پر زرق و برق هستید اما نمی‌خواهید تمرکز آرایش بر روی لب‌هایتان قرار بگیرد طلایی را دریابید. تنها کافیست در کنار سایه‌های رنگی و پر اکلیل خود، از یک رژلب طلایی بر روی لب‌هایتان استفاده کنید و اگر خواستید حتی کمی اکلیل نیز بر روی آن بپاشید تا معجزه رنگ طلایی را ببینید!

رنگ طلایی یک رژلب کاملاً ملایم برای افراد دارای پوست سبزه است که به راحتی با تناژ پوست آن‌ها ارتباط برقرار کرده و یک ترکیب متفاوت اما جذاب را رقم می‌زند؛ به همان اندازه که این رنگ با پوست سفید ترکیبی نامطلوب تشکیل می‌دهد با پوستی سبزه و تیره ترکیبی طلایی و درجه یک می‌سازد!

  • خاکستری مایل به قهوه‌ای (Taupe): این رنگ رژ لب، جوری است که انگار که فقط و فقط برای پوست سبزه و تیره ساخته شده است. همان طور که پیش‌تر خواندید قهوه‌ای یک رنگ مناسب پوست تیره است؛ خاکستری یک رنگ مات جذاب است که قطعاً با هر پوستی همخوانی ندارد ولی با اکثر پوست‌های سبزه رابطه خوبی دارد. اگر آن قدر خوش شانس باشید که این رنگ به چهره‌ و پوستتان بیاید قطعاً تا ابد آن را رها نخواهید کرد. این رنگ، رنگی خاص است اما با تغییر دیگر اجزای آرایش می‌توان برای انواع آرایش مناسب میکاپ عروسی، دانشگاه و حتی آرایش روزانه آن را استفاده کرد.
  • صورتی: حتماً حال پیش خود می‌گویید که صورتی رنگی مناسب پوست روشن است اما اشتباه نکنید صورتی می‌تواند یک رنگ ملایم عالی برای پوست سبزه نیز باشد! صورتی ملایم یک انتخاب جسورانه برای پوست تیره است؛ اما از آن انتخاب‌های وابسته به شرایط است! اگر قصد استفاده از رژلب lipstick صورتی ملایم برای پوست تیره دارید باید دیگر اجزای آرایش را نیز با آن هماهنگ طراحی کنید تا شاهد نتیجه‌ای دلچسب باشید.


در بین صورتی‌ها، صورتی رز و صورتی مرجانی به پوست سبزه بیشتر خواهند نشست. رنگ هلویی نیز انتخاب خوبی خواهد بود. دانستن این که کدام رنگ رژ لب مناسب است بسیار مهم است اما نکاتی در مورد رژ لب زدن وجود دارد که اگر رعایت نشوند حتی استفاده از مناسب‌ترین رنگ‌ها و بهترین مارک‌ها نیز نتیجه دلخواهی به شما نخواهند داد. حال که شما می‌دانید مناسب‌ترین رنگ‌های رژ لب ملایم دخترانه برای پوست تیره کدامند نکات مهمی در خصوص بهتر رژ لب زدن هستند که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

  1. زدن رژ لب بر لب خشک ممنوع!

زدن رژ لب بر لب‌هایی خشک و پوست پوست شده نه تنها به زیبایی آن‌ها نخواهد افزود بلکه جلوه آن‌ها را بدتر نیز خواهد کرد. برای این منظور همیشه قبل از زدن رژ لب، از بالم لب استفاده کنید. برای از بین بردن خشکی پوست لب برای دراز مدت و گرفتن نتیجه‌ای همیشگی نیز بهتر است نوشیدن آب بسیار را در دستور کار لایف استایل خود قرار دهید و مرتب از ماسک‌های لب استفاده کنید. لایه برداری با استفاده از اسکراب‌های لب نیز به شما لب‌های نرم‌تر و زیباتر هدیه خواهد داد.

  1. زیر سازی کنید.

زیرسازی کردن باعث تثبیت بیشتر، ماندگاری بالاتر و جلوه زیباتر خواهد شد. بنا بر سلیقه و تجربه، می‌توانید برای زیرسازی از کرم پودر، پرایمر و یا کانسیلر کمک بگیرید.

  1. مداد لب را فراموش نکنید.

کشیدن و طراحی یک رژ لب، با استفاده مداد لب بسیار ساده‌تر و دقیق‌تر است. توصیه می‌شود هر رنگ رژ لبی که قصد خرید آن را دارید؛ به همراهش یک مداد لب همرنگ بگیرید و از تجربه داشتن رژ لبی زیباتر و شکیل‌تر برخوردار شوید.

و در آخر بدانید که هیچ چیز به اندازه استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت و اصل که ضامن سلامت شما هستند مهم نیست. پس حتماً رژ لب و سایر لوازم آرایشی‌های خود را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

 

الانزا، فروشگاهی معتبر در زمینه لوازم آرایشی

اگر قصد خرید رژ لب، مداد لب، کرم پودر، پرایمر، کانسیلر و هر لوازم آرایشی دیگری را دارید با فروشگاه اینترنتی الانزا آشنا شوید. الانزا یک فروشگاه معتبر و عرضه کننده محصولات با کیفیت و تماماً اصل در حوزه لوازم آرایشی، مراقبتی و بهداشتی، انواع عطر، لوازم برقی شخصی، انواع پوشاک مردانه و زنانه و… است. محصولات این فروشگاه ضمانت اصالت کالا و ۷ روز مهلت ارجاع دارند و هزینه ارسال سبد خریدهای بالا ۲۰۰ هزار تومان، رایگان است. برای خرید و مشاهده محصولات به لینک https://elanza.com  مراجعه نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید