پیک هفتم کرونا و اجاره دستگاه اکسیژن ساز

اجاره اکسیژن ساز  (Oxygen Concentrator) یکی از مهمترین درخواست هایی است که امروزه به دلیل شیوع و پیک های بیماری کرونا نیز خیلی باب شده است. به غیر از افراد مبتلا به این بیماری، افرادی که دارای بیماری های حاد قلبی و یا ریوی هستند نیز نیاز به آن دارند تا بتوانند اکسیژن مورد نیاز بدنشان را تامین کنند. برای همین است که نقش بسیار مهم و حیاتی را در این حوزه ایفا می کند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به اینکه خرید این دستگاه مقرون به صرفه نیست و خیلی از افراد توانایی مالی ندارند، اصولا اجاره آن بیش تر صرفه اقتصادی دارد. اگر نیاز به اجاره این دستگاه دارید، آسام طب می تواند به شما کمک کند تا بهترین دستگاه ها را با قیمت مناسب به صورت شبانه روزی، ماهانه و همچنین روزانه کرایه کنید. تمامی دستگاه ها دارای کیفیت بالایی هستند و به بیمارتان کمک می کنند تا با تامین اکسیژن به زندگی خود ادامه دهد بدون اینکه عوارضی داشته باشد.

021-55435624

پرکاربردترین دستگاه ها برای اجاره

اگر به دنبال اجاره انواع اکسیژن ساز در برندهای مختلف هستید، حتما به آسام طب مراجعه کنید. در این مرکز متنوع ترین دستگاه ها با مناسب ترین قیمت برای کرایه وجود دارد. شما می توانید بر اساس تجویز پزشک معالج دستگاهی را انتخاب کرده و به صورت روزانه، ماهانه و حتی شبانه روزی آن را ببرید. بیش تر مراجعه کنندگان به دنبال یکی از درخواست های زیر را از آسام طب دارند.

آسام طب به عنوان بهترین مرکز برای کرایه این دستگاه ها به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما شهروندان عزیز است. هر کدام از این درخواست ها را دارید سریع با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنیم. در ادامه هر کدام از موارد بالا را برای شما به طور کامل توضیح می دهیم.

۱- دستگاه های 5 لیتری

تمامی برندها این حجم را دارند و بیش تر برای بیمارانی است که مشکلات ریوی در سطح خفیف دارند. شما می توانید بسته به نیازتان به صورت 24 ساعته از آن استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای تان پیش بیاید. اگر شما نیاز به این مدل دارید تمامی برندها را برای تان مهیا کردیم که رضایت مشتریان از آن ها زیاد بوده و مرتب شارژ شده اند. امکان کرایه به صورت هفتگی و  ماهانه وجود دارد.

۲- دستگاه های 8 لیتری

این حجم برای بیمارانی است که مشکلات ریودی در سطح متوسط دارند. بیش ترین سفارشی که تاکنون داشته ایم از این مدل است. نیازی نیست نگران بیمارتان باشید، شما می توانید شبانه روزی از آن استفاده کنید بدون اینکه کوچکترین مشکلی ایجاد شود. اکسیژن خالصی توسط این مدل دستگاه ایجاد می شود و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد و حتی بیمارستان ها نیز از این مدل سفارش می دهند. امکان اجاره بنابه درخواست شما به صورت شبانه روزی، هفتگی و ماهانه نیز وجود دارد.

۳- دستگاه های 10 لیتری

بیش تر برندهای آمریکایی از این مدل هستند که بیش تر برای بیماران مشکلات ریوی در سطح بالا استفاده می شود. زمانی که فرد در وضعیت حادی وجود دارد می تواند از این محصول استفاده کنید و الارم های هشدار دهنده آن ها دقت بالایی دارند. اصولا این مدل دارای خلوص اکسیژن بالای 96% دارند و خیالتان بابت کیفیت راحت است.

۴- دستگاه های مخصوص کرونا

کرونا که این روزها بسیار رایج شده است، موجب شده درخواست برای اکسیژن ساز را زیاد کند. تمامی بیماران کرونایی حتی بعد از معالجه به احتمال زیاد دچار مشکلات تنفسی می شوند که دکتر برای آن ها این دستگاه را تجویز می کند. استفاده از این دستگاه برای بیماران موجب می شود که کم کم تنگی نفس نداشته باشند و به راحتی بتوانند نفس بکشند. طبق تحقیقات انجام شده، دکتر مدل 8 لیتری را برای این افراد تجویز می کند و بعد از مدتی این میزان کم می شود.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران

خبر خوبی که باید به ساکنین تهران بدهیم این است که اجاره تجهیزات پزشکی آسام طب این امکان را فراهم کرده که اجاره تمامی دستگاه های اکسیژن ساز خانگی خود را در هر منطقه ای که باشید به صورت رایگان ارسال می کند. فرقی نمی کند در غرب، شرق، شمال یا جنوب تهران باشید. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و محصولتان را سفارش دهید. در کمتر از یک ساعت دستگاه را درب منزل خود دریافت می کنید. در صورت مغایرت، دستگاه با هزینه خود مجموعه برگردانده می شود و دقیقا همان محصولی که می خواهید برای شما فرستاده می شود.

نکات مهم برای اجاره اکسیژن ساز خانگی

قبل از اجاره هر نوع دستگاهی به موارد زیر دقت کنید:

  • دستگاهی را انتخاب کنید که میزان خلوص اکسیژن آن بین 93 تا 95 درصد باشد. اگر کمتر باشد احتمال دارد بیمار دچار تنگی نفس شود.
  • دستگاهی را انتخاب کنید که صای کمپرسور آن حداکثر 40 دسی بل باشد.
  • داشتن سیستم هشدار می تواند شما را به محض کم شدن خلوص اکسیژن مطلع کند.
  • امکان مرجوع دستگاه به دلیل کیفیت پایین وجود داشته باشد.
  • میزان مصرف انرژی در بهترین حالت باید در سطح A باشد.
  • داشتن نبولایز برای مصرف داروهای استنشاقی می تواند به بیمار کمک کند.

آیا امکان اجاره شبانه روزی وجود دارد؟

بله شما برای هر زمانی که بخواهید می توانید دستگاه را اجاره کنید. خیلی از مشتریان ما در ابتدا به صورت شبانه روزی کرایه می کنند و در صورت رضایت آن را برای مدت زمان بیش تری اجاره می کنند. قیمت اجاره دستگاه اکسیژن ساز شبانه روزی به دلیل نوسانات قیمت مشخص نیست ولی اگر می خواهید مطلع شوید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید