دلایل جایگزین کردن خرید کاپ قاعدگی در مقابل نوار بهداشتی و تامپون از زبان بوبوریم چیست؟

امروزه بانوان در دوران عادت ماهیانه به جای نوار بهداشتی و تامپون از کاپ قاعدگی کاناک استفاده می‌کنند.‌ محبوبیت روزافزون این محصول در تمام کشورهای دنیا دلایل مختلفی دارد. برخی از افراد گمان می‌کنند که خرید کاپ‌ قاعدگی کاناک به تازگی رواج پیدا کرده است اما این محصولات برای اولین بار در دهه 80 میلادی تولید و به بازار عرضه شدند. برخی شواهد حاکی از آن است که این کاپ‌ها حتی در دهه‌های 50 و 60 میلادی هم وجود داشتند اما مثل حالا مورد اسقبال واقع نشده بودند. کاپ‌ها در دو سایز بزرگ و کوچک به فروش می‌رسند. در این مقاله قصد داریم که درباره مزایای خرید کاپ قاعدگی کاناک و خرید کاپ قاعدگی لیوا از فروشگاه اینترنتی بوبوریم توضیح دهیم.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی کاناک چیست؟

کاپ قاعدگی یک قیف کوچک است که در داخل واژن قرار می‌گیرد تا خون دوران قاعدگی در آن جمع شود. با استفاده از این قیف دیگر لزومی به استفاده از تامپون یا نوار بهداشتی وجود ندارد. این قیف‌ها از جنس لاستیک، پلاستیک یا سیلیکون طبی ساخته می‌شوند و قابلیت استفاده مجدد دارند. بنابراین نیازی نیست که دوباره برای خرید کاپ قاعدگی کاناک یا لیوا اقدام کنید. بعد از پر شدن کاپ از خون به راحتی می‌توان آن را خالی کرد و با استفاده از آب و صابون به خوبی مورد شستشو قرار داد و مجددا در داخل واژن قرار داد. پر شدن کاپ قاعدگی تقریبا شش تا دوازده ساعت طول می‌کشد. البته در خونریزی‌های شدید قاعدگی ممکن است کاپ به سرعت پر شود.

خرید کاپ قاعدگی کاناک چه مزایایی دارد؟‌

  • کمک به کاهش هزینه‌ها

یکی از مهمترین مزایای خرید کاپ قاعدگی کاناک این است که برای استفاده طولانی طراحی و ساخته شده است. این محصول بر خلاف تامپون و نوار بهداشتی هزینه زیادی در بر ندارد و به تولید زباله و آسیب به محیط زیست منجر نمی‌شود‌. حتی گاهی می‌توان با نگهداری درست از یه کاپ آن را به مدت چندین سال استفاده کرد و در هزینه خرید نوار بهداشتی و تامپون صرفه‌جویی نمود.

  • صرفه جویی در وقت با مراجعه کمتر به فروشگاه

خانم‌ها برای خرید نوار بهداشتی مجبورند که هر ماه به فروشگاه یا داروخانه مراجعه کنند. اما خرید کاپ قاعدگی کاناک هر چند ماه یکبار و حتی گاهی هر چند سال یکبار انجام می‌شود. بنابراین تعداد مراجعه به فروشگاه و صرف وقت برای رفتن به فروشگاه کاهش می‌یابد.

  • خلاص شدن از بوی بد پریود

خانم‌ها با خرید کاپ قاعدگی لیوا یا کاناک دیگر نباید نگران بوی بدی که در دوران قاعدگی از بدن آن‌ها به دلیل استفاده از نوار بهداشتی به استشمام می‌رسد، باشند. خون در داخل کاپ می‌ریزد و به هیچ وجه با هوا تماس پیدا نمی‌کند. در نتیجه هیچ بوی بدی تولید نمی‌شود.

  • کمک به سلامت واژن

با توجه به این که جنس و طراحی ساخت نوار بهداشتی و تامپون باعث بر هم زدن PH واژن می‌شود، این محصولات در از بین بردن باکتری‌های مفید واژن نیز موثر هستند. وجود پودر جاذب در تامپون‌ها ترشحات واژن را خشک می‌کند و میزان عفونت داخل آن را افزایش می‌دهد. این در حالیست که کاپ قاعدگی سلامت عمومی واژن را تضمین می‌کند.

  • امکان استفاده به مدت طولانی

نوار بهداشتی و تامپون باید با فاصله زمانی کوتاهی تعویض شوند. اما کاپ قاعدگی گنجایش بیشتری دارد و آن را با توجه به میزان خونریزی معمولا بعد از چهار الی هشت ساعت باید خالی نمود.‌ البته خانم‌هایی که میزان خونریزی آن‌ها در دوران قاعدگی کم باشد،‌ کاپ قاعدگی خود را هر یازده ساعت یکبار خالی می‌کنند.

کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی کاناک و لیوا از فروشگاه اینترنتی بوبوریم

اگر قصد دارید که با خرید کاپ قاعدگی لیوا و کاناک از فروشگاه بوبوریم از مزایای این محصول استفاده کنید، به سایت این فروشگاه با آدرس اینترنتی https://www.boborim.com مراجعه کنید. برندهای مختلفی مانند لیوا فارما، کاناک، ملونا و لونت در زمینه تولید کاپ قاعدگی و عرضه آن در بازار مشغول فعالیت هستند. فروشگاه اینترنتی بوبوریم محصولات خریداری شده توسط مشتریان را در اسرع وقت به آدرس آن‌ها ارسال می‌کند. تضمین اصل بودن کالا و ضمانت مناسب‌ترین قیمت به عنوان مهمترین مزایای خرید از این سایت به شمار می‌روند. در این فروشگاه علاوه بر کاپ قاعدگی محصولات بهداشتی دیگری مانند انواع کاندوم با برندهای متنوع و معروف جهان به فروش می‌رسند.


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم