چگونه یک مداد لب باکیفیت انتخاب و خریداری کنیم ؟

همواره آرایش صورت به واسطه استفاده نمودن از ابزار مختلف و ترکیب رنگ ها است که جلوه پیدا می کند. به منظور داشتن یک میکاپ یا آرایش زیبا می بایست به تک تک اعضای صورت دقت نمود و از لوازم و ابزار مناسب برای آرایش آن استفاده کرد. لوازم آرایشی متنوع با ایجاد لایه های رنگی زیبایی بیشتری به چهره شما خواهد بخشید. یکی از لوازم آرایشی که خیلی مورد توجه نیست مداد لب می باشد. کاربرد این وسیله از نظر برخی خانم ها خیلی مهم به نظر نمی رسد، در حالی که تاثیر بسیار زیادی در خوش فرم و زیبا نشان دادن لب ها دارد. در این مقاله در مورد این محصول و انواع آن و انتخاب یک خط لب مناسب صحبت خواهیم نمود.

اهمیت و کارایی استفاده نمودن از مداد لب در میکاپ

از آن جا که لب ‌ها جز نمایانی از صورت هستند و در هنگام صحبت کردن در معرض توجه می باشد، آرایش لب از جمله موارد حساس و مهم در آرایش نمودن چهره محسوب می شود. پس اگر مایل هستید در مراسم های مختلف یا مکان های خاص زیباتر دیده شوید، باید به آرایش لب های خود و انتخاب ابزار و لوازم آرایش مناسب برای آن دقت نمایید. برای برخوردار بودن از آرایش حرفه ای و کامل لب به مداد لب نیز علاوه بر رژ لب نیاز خواهید داشت. در واقع  مداد لب و رژ لب کامل کننده یکدیگر می باشند. استفاده نمودن از این دو محصول در کنار هم لب های شما را بی نقص و زیبا نشان خواهد داد.
همانطور که گفته شد مداد لب از جمله لوازم آرایشی می باشد که شاید بعضا از استفاده نمودن آن غافل باشند. این ابزار آرایشی در زیبا تر شدن لب ها بسیار موثر است و می توان با بکار بردن صحیح و درست آن از لب هایی خوش فرم تر و  برجسته تر برخوردار شوید. استفاده از مداد لب سبب می شود که رژ لب در اطراف لب پخش نگردد و در عین حال لب ها را برجسته و درشت تر جلوه می دهد. کارایی مداد لب به خصوص برای خانم هایی که لب های کشیده و نازک دارند، بیشتر به چشم می آید چرا که می توانند با کمک آن لب های خود را پهن تر نمایند. استفاده نمودن از این محصول ماندگاری رژ لب را هم افزایش می دهد.

مداد ابرو

نکاتی که در استفاده از مداد لب باید به آن ها توجه نمود

امروزه کمپانی ‌های تولیدکننده لوازم آرایشی زیادی در کنار سایر محصولات خود به عرضه مداد لب های متنوع و گوناگونی نیز برای مشتریان خود می پردازند. تنوع بالای رنگ شاید انتخاب را برای استفاده کنندگان از این محصول کمی سخت نماید. به همراه رژ لب های تیره بهتر است از مداد های کمرنگ تر استفاده نمایید. برخی خانم ها در محیط کار یا زندگی روزمره خود کمتر از رژ لب استفاده می نمایند، این افراد می توانند با خرید مداد لب باکیفیت و مناسب و استفاده از آن چهره خود را زیباتر و متفاوت تر نمایند. برخی از این مداد ها به دلیل حالت چرب و روغنی که دارند می توانند حتی به جای رژ مورد استفاده قرار گیرند. به صورت معمول بهتر است ابتدا از رژ لب استفاده نمایید، سپس متناسب با آن از مداد لب بر روی خط لب خود استفاده نمایید. در هنگام استفاده از این محصول به همراه رژ لب حتما باید به هماهنگ بودن رنگ آن ها باهم دقت نمایید چرا که تیره نمودن بیش از حد اطراف لب موجب بزرگ نشان دادن غیر متعارف لب ها می شود و زیبایی چهره شما را از بین می برد.
علاوه بر مسئله رنگ فرمولاسیون و مواد به کار رفته در ساخت مداد ها نیز بسیار مهم می باشد. این محصولات می بایست علاوه بر داشتن زیبایی در پوست لب و صورت ایجاد مشکل نکنند و از استاندارد های لازم برخوردار باشند.

مداد لب

مداد لب با کیفیت

این محصول آرایشی که به منظور پوشاندن قسمت های خارجی لب استفاده می شود، برندها و انواع مختلفی دارد. این محصول بر خلاف نظر خیلی از افراد بسیار کاربردی بوده و در زیباتر نمودن و جلوه بخشیدن به لب ها و آرایش تاثیر فراوانی دارد. یکی از نگرانی ‌هایی که همواره اغلب بانوان در مورد استفاده نمودن از انواع مختلف لوازم آرایش به خصوص رژ لب و مداد لب وجود سرت در ترکیبات آن ها می باشد. لذا حتما می بایست این محصولات را از برندهای با کیفیت و مرغوب که از استانداردهای لازم برخوردار می باشند تهیه نمود و از خرید محصولات غیر اصل و در سطح کیفی پایین اجتناب کرد. تیکا کالا بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد و گزینه خوبی برای خرید کالای مورد نظر شما می باشد. توجه نمودن به تاریخ انقضا و همچنین تاریخ تولید را نیز هرگز نباید فراموش نمود. مدادهایی که موجب پوسته پوسته شدن لب می شوند در دراز مدت ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به صورت شما وارد نمایند. پیشنهاد می شود در هنگام تهیه این مدادها، محصولی را انتخاب نمایید که پوست لب شما را در برابر هوای خشک و آفتاب محافظت نماید.

3/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید