میکروبلیدینگ ابرو | بن مژه | اسکالپ سر در تهران بکس

میکروبلیدینگ ابرو

داشتن ، ابرویی خوش‌فرم و زیبا آرزوی هر فردی است . چراکه ابروها تاثیر بسیار زیادی ، در زیبایی چهره فرد خواهند داشت .

همچنین ، تغییر حالت آن‌ها می‌تواند به قیافه افراد تنوع زیادی بدهد . شرکت‌های آرایشی با اطلاع از این موضوع ، تلاش می‌کنند که هر روز محصولات آرایشی جدید تری مثل : قلم ابرو ، مداد ابرو ، ریمل ابرو ، ماژیک ابرو و… را تولید بکنند . نکته اینجاست که اثرات این مواد آرایشی موقتی بوده و در نهایت فرمی مصنوعی به ابروهایتان میدهد .

یکی از این روش‌های زیبایی که بدون نیاز به جراحی ، و بدون هیچ گونه دوره ی نقاهتی همراه است . فیبروز یا همان میکروبلیدینگ میباشد .

این روش ، ابروهایی پهن با حالت دلخواه را به شما هدیه می‌دهد . این روش را می‌توان راه‌حلی نیمه دائمی برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو با استفاده از رنگ‌دانه‌های شبیه به رنگ موهای طبیعی ابرو بدانیم .

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که آرزوی داشتن ابروهایی پهن و خوش‌حالت را دارید ، و به هر دلیلی نمی‌توانید از کاشت ابرو استفاده بکنید . این روش بهترین انتخاب شماست .

میکروبلیدینگ ابرو باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام بشود . تا ابروها کاملا قرینه و یکدست باشند . و نتیجتا ، مقدار مناسبی رنگ‌ دانه وارد پوست گردد .

با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم به جایی مراجعه کنید که متخصص آن دانش کافی در خصوص شناسایی آناتومی چهره فرد و تعیین بهترین فرم ابرو برای او را داشته باشد .

نکته دیگر این که این کار نیاز به ترمیم خواهد داشت . و حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه بکنید . تا فرم ابروها طبیعی‌ تر و زیباتر بشود . ماندگاری آن نیز بالاتر برود .

میکروبلیدینگ برای چه افرادی مناسب است؟

این روش برای فرم دادن به ابروها و پر کردن قسمت‌های خالی آن کاملا مناسب خواهد بود .

درواقع خانم‌هایی که ابروهایشان به هر دلیلی نازک شده است یا فرمی نامتقارن دارند .

افراد مبتلا به آلوپسی ، که موهای خود را از دست داده اند .

افراد مبتلا به سرطان

اگر فقط بخشی از ابرو ، جای زخم ، بخیه ، اسکار دارد یا دچار ریزش سکه ای شده است

کسانی که تاتوی قدیمی دارند . و برای تغییر فرم ابروی خود اقدام میکنند .

📌آرایشگاه تهران بکس

09126074167 ( حمید بخشی )

Hamidbakhshiiiiii@

اینستاگرام

بن مژه در تهران بکس :

بن مژه یا تتوی خط چشم یکی از روش های زیباسازی چشم ها به شمار می آید .

در این روش مژه ها پرتر نشان داده می شود ، تا فرم و حالت چشم ها دارای جلوه بهتری باشد .

برای رسیدن به این هدف از روش بن مژه برای اضافه نمودن رنگ بین مژه ها و یا ایجاد یک خط نازک در محل مژه ها استفاده می گردد .

بن مژه جز آرایش های نیمه دائمی محسوب می گردد ، و یک نوع تاتو به حساب خواهد آمد . این کار در آرایشگاه های تخصصی و مراکز بهداشتی انجام میگردد .

بن مژه در تهران به دو روش انجام می شود :

که در روش اول درواقع با اضافه کردن جوهر مخصوص روی خط مژه ها و پر کردن فضای خالی بین مژه ها ظاهری زیبا به چشم ها می بخشد .

در روش دوم یک خط نازک بالای خط مژه ها کشیده می شود و بنا به خواسته فرد این خط دنباله دار یا ساده خواهد بود که به آن مینیاتوری هم گفته میشود .

مژه برای چه چشم هایی مناسب است؟

به صورت کلی تاتو یک نوع آرایش دائم محسوب میگردد :

۱) لذا برای افرادی که زمان لازم برای آرایش ندارند .

۲)از آرایش های روزانه خسته شده و زمان کافی ندارند .

۳)افراد مبتلا به آلوپسی ، مبتلا به سرطان میباشند و مژه های خود را از دست داده اند .

می تواند گزینه مناسبی باشد .

۴) بسیاری از افراد از کشیدن خط های چشم پهن بر روی پلک خود بیزار هستند و همواره به دنبال یک روش طبیعی جهت زیباتر نشان دادن چشم ها می باشند .

برای این افراد، بن مژه که تنها مژه ها را پر تر نشان می دهد، گزینه مناسبی خواهد بود .

۵) بعضی دیگر از افراد دارای مژه های نازک و با فاصله هستند ، بن مژه برای این افراد می تواند تأثیر زیادی در حالت دهی چشم و زیباتر شدن چهره ی شما داشته باشد .

 مدت ماندگاری :

بستگی به نوع آب و هوا ، نوع پوست و … دارد . معمولا در صورتیکه مراقبت های لازم به درستی انجام بشود .  این مورد تا ۵ سال نیز می تواند ماندگار خواهد بود ، پس از این مدت کم کم رنگ تاتو کدر شده و نیاز به ترمیم خواهد داشت.

☎️09126074167 (حمید بخشی )

📌 مرکز زیبایی تهران بکس

Hamidbakhshiiiiii@ پیج اینستاگرام

اسکالپ سر در تهران بکس :

اسکالپ سر یا هاشور سر ، روشی برای رفع طاسی سر و کم پشتی موی سر میباشد .  که این روزها بین زنان و مردانی که از ریزش مو رنج می‌برند ، بسیار رواج پیدا کرده .

اسکالپ سر به معنای هاشور زدن کف سر یا پوست سر است به نحوی که فضای خالی سر با پیگمنت پر بشود .

اگر شما از مشکل ریزش مو رنج می‌برید ، متاسفانه تنها نیستید . افراد زیادی در سراسر دنیا با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند . این مشکل معمولا با افزایش سن ، بیشتر خواهد شد . ریزش مو و طاسی ، در مردان بیشتر از زنان دیده می‌شود .

این روزها روش‌های زیادی برای درمان ریزش موی زنانه و مردانه ، توصیه می‌شود و رواج دارد .  از مصرف داروها و مکمل‌های مخصوص گرفته تا کاشت مو .

ولی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین راه‌ها برای اصلاح این نواقص ، میکروپیگمنتیشن اسکالپ یا به طور خلاصه اسکالپ سر در آرایشگاه تهران بکس میباشد .

مقایسه میکروپیگمنتیشن سر با میکرو اسکالپ :

در این کار ، پیگمنت از طریق سوزن‌های ریز یا میکرونیدل‌ها به پوست سر یا اسکالپ تزریق می‌شود . این فرایند باعث می‌شود که ظاهری شبیه به فولیکول‌های مو در پوست سر ایجاد شود . و پوست سر ، پر موتر به نظر خواهد رسید .

این فرایند در واقع نوعی کپی کردن فولیکول‌های موهای طبیعی است که باعث ایجاد ظاهری پرحجم در نواحی خالی سر می‌شود .

{این روش برای کسانی مناسب است که مشکلاتی مثل باریک شدن خفیف موها یا عقب رفتن مو در نواحی محدود دارند .}

اسکالپ سر چطور انجام می‌شود؟

در روند انجام اسکالپ سر ،با استفاده از میکرونیدل ها یا سوزن‌های بسیار ریز ،  پیگمنت وارد لایه بیرونی پوست سر می‌شود .

فرایند انجام آن تقریبا شبیه به تاتو است . البته SMP  بسیار دقیق‌تر، فنی‌تر و تخصصی‌تر است و حتما باید توسط متخصصان دوره دیده و مجرب انجام شود .

در این روش نقطه‌های بسیار ریزی از پیگمنت در لایه بیرونی پوست یجاد می‌شود که ظاهری شبیه به پوست شیو شده را ایجاد خواهد کرد .

مشاوره :

قبل از اینکه اسکالپ سر در تهران انجام بدهید ، یک جلسه با متخصص مربوطه به عنوان جلسه مشاوره برگزار خواهید کرد.

در این جلسه به متخصص مربوطه توضیح خواهید داد که { فرم مورد نظر ، حجم مورد نظر و رنگ مورد نظرتان } برای اسکالپ سر به چه نحوی باشد

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید