بهترین جراح پروتز سینه

ایمپلنت‌های سینه که معمولاً به دلایل زیبایی یا ترمیمی کاشته می‌شوند، تجهیزات پزشکی هستند و به همین دلیل توسط فرمان قانونی به‌عنوان دستگاه‌های تهاجمی، چون برای نفوذ به بدن و ماندن طولانی‌مدت در آن‌ها در نظر گرفته شده‌اند، قبل از صدور گواهینامه CE به عنوان تجهیزات پزشکی کلاس 3 طبقه‌بندی می‌شوند، یعنی بالاترین کلاس خطری که سازمان اطلاع‌رسانی برای آن انتظار می‌رود. قبل از عرضه به بازار، طراحی، کیفیت و تولید را به دقت ارزیابی کنید. از آنچه گزارش و در نظر گرفته شده است میلیون ها بیمار با ایمپلنت سینه، ما درک می کنیم که چگونه آنها نشان دهنده ترین تجهیزات پزشکی قابل کاشت در جهان هستند.

ایجاد ثبت ملی ایمپلنت سینه و همکاری علمی بین المللی ایمنی بیمار را در طول زمان بهبود بخشیده است .

اگرچه اکثر شرکت های تولیدی کیفیت تولید را با ضمانت یکپارچگی سازه تایید می کنند، اما مدت زمان نامحدودی را تضمین نمی کنند.

شرکت های سازنده پیشنهاد می کنند که هر 10 سال یک بار پروتز سینه را تعویض کنند زیرا در این فاصله از ایمپلنت آنها حتی بهترین کیفیت ایمپلنت ها درصد پارگی ناشی از ساییدگی حدود 8 درصد را نشان می دهند. با این حال، این ماده ممکن است اجباری تلقی نشود.

 

 

اگر بررسی سالانه اولتراسوند، تکمیل شده توسط MRI، یکپارچگی پروتزها را تایید کند، می توان آنها را برای بیش از 10 سال در جای خود نگه داشت.

بنابراین ، ایمپلنت سینه ایمن است، حتی اگر بتواند عوارض جانبی جدی داشته باشد، البته به ندرت و با درصدهایی که در حال حاضر ایجاد آن دشوار است.

نوع پروتزهای کاشته شده باید مطابق با آنچه در برگه شناسایی محصول که پس از جراحی تحویل داده می شود، باشد.

صرف نظر از اندازه و شکل، پروتز سینه از یک پوسته سیلیکونی تشکیل شده است که حاوی ژل سیلیکون یا سایر مواد (سالین، هیدروژل) است.

 

محتوای پروتزها

پروتزهای مصنوعی حاوی ژل سیلیکون

 

آنهایی هستند که تا به حال بیشترین استفاده را داشته اند (چند میلیون زن ناقل هستند) و نتایج آنها از راه دور، به لطف بیش از چهل سال تجربه بالینی، با اشاره به نتایج زیبایی شناختی و عوارض احتمالی یا اثرات ناخواسته، بهتر شناخته شده است.

سال‌ها پیش استفاده از آنها در ایالات متحده به حالت تعلیق درآمد، فقط برای جراحی زیبایی، زیرا مشکوک به ایجاد بیماری‌های نئوپلاستیک و خودایمنی و پنهان کردن وجود هرگونه تومور پستان در طول ماموگرافی هستند. مطالعات انجام شده بر روی تعداد زیادی از زنانی که از ایمپلنت های حاوی ژل سیلیکون استفاده می کردند، توانستند نشان دهند که:

ایمپلنت سینه هیچ تاثیری بر تشکیل یا توسعه تومور یا درمان آن ندارد.

هیچ مدرکی مبنی بر اینکه بیماری های خودایمنی توسط پروتزها ایجاد شده اند وجود ندارد.

هر گونه مشکل تشخیصی که در طول ماموگرافی با آن مواجه می شود را می توان توسط یک رادیولوژیست متخصص با مانورهای خاص و پیش بینی های اضافی و همچنین در صورت صلاحدید با استفاده از تشدید مغناطیسی هسته ای نهایی برطرف کرد.

 

در حالی که در ایتالیا استفاده از پروتزهای حاوی ژل سیلیکون هرگز به حالت تعلیق در نیامده است، از سال 2006 مجدداً برای اهداف زیبایی در ایالات متحده آمریکا پذیرفته شده است. لازم به یادآوری است که سیلیکون (که عناصر اساسی آن سیلیکون و اکسیژن است) همچنین ترکیب بسیاری از محصولات دیگر مورد استفاده در پزشکی (کاتترها، پوشش‌های “پیس ساز”، پروب‌ها و غیره) است و در آبی که ما می‌نوشیم موجود است.

ژل سیلیکونی موجود در پروتز می تواند قوام کم و بیش نرمی داشته باشد.

در هر صورت، آخرین نسل پروتزها حاوی یک ژل “منسجم” نسبتاً ثابت هستند. ایمپلنت سینه شکل 3 این نشان دهنده یک عنصر ایمنی بیشتر است.

 

پروتزهای حاوی محلول فیزیولوژیکی (آب و نمک)

این عیب از قوام طبیعی کمتری نسبت به پروتزهای حاوی ژل سیلیکون است که در برخی موارد باعث ایجاد صدای ناشی از حرکات مایع موجود در آنها و تمایل به از دست دادن مایع و در نتیجه حجم در طول زمان می شود.

پروتزهای حاوی هیدروژل (آب و قندهای خاص)

 

سطح پروتزها

تمامی پروتزهای سینه دارای پوسته لاستیکی سیلیکونی هستند که سطح آن را می توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

پروتزهای صاف از جمله این موارد می‌توان به «نانو بافت»، یعنی پروتزهایی با سطح ناصاف و تقریباً صاف اشاره کرد. آنها این مزیت را دارند که می توانند طول برش های پوستی لازم برای معرفی آنها را کاهش دهند و قوام نرم و طبیعی تری به دست آورند.

  •     پروتزهای ریز بافت ، با سطح کمی زبر
  •     پروتزهای ماکرو بافت ، با سطح ناهموار

پروتزهای پلی اورتان با سطح پوشیده شده با فوم پلی اورتان. معرفی آنها به برش های پوستی کمی طولانی تر از پروتزهای سنتی نیاز دارد و برداشتن آنها می تواند منجر به مشکلات جراحی در سال اول پس از کاشت شود.

هر پروتز با توجه به ویژگی های سطح خود دارای مزایا و معایبی بر اساس تعامل متفاوت با بافت های بدنی است که در آن معرفی می شود. این امر هم اطلاعاتی را که باید به بیمارانی که کاندید جراحی بزرگ کردن سینه هستند داده شود و هم انتخاب پروتز را پیچیده می کند.

 

ابعاد و شکل پروتزها

در مورد اندازه، انتخاب فقط در محدوده خاصی به ترجیحات بیمار بستگی دارد.

در واقع، ابعاد قفسه سینه و در نتیجه تعادل هارمونیک باید رعایت شود : یک پروتز بزرگ با سینه نازک یک زن کوچک و لاغر مناسب نیست.

در مورد شکل، پروتزهای گرد همیشه با پایه دایره‌ای – که عموماً قطب بالایی سینه‌ها را بیشتر پر می‌کنند – و به اصطلاح پروتزهای «اشکی» «آناتومیک» با شکل طبیعی‌تر وجود دارد. هر نوع پروتز، با ارتفاع و عرض یکسان پایه تکیه گاه خود، می تواند یک برجستگی متغیر (یعنی نیمرخ) داشته باشد، مانند اینکه به سینه های جدید برآمدگی قدامی کم و بیش مشخصی بدهد.

به طور خلاصه، انتخاب مناسب ترین پروتز اساساً به اندازه سینه و سینه زن و تنها در محدوده خاصی از ترجیحات او بستگی دارد.

منبع مقاله : https://biotinclinic.ir/best-breast-implant-surgeon/

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم