راهنمای انتخاب بهترین مشاور کنکور و مشاور تحصیلی

برای قبولی در آزمون سراسری باید راه و رسم مطالعه را بدانید. استفاده از مشاوره کنکور و مشاور تحصیلی کمک می کند که با اصول مطالعه آشنا شوید، از زمان خود استفاده بهتری داشته باشید، با یک راهنما و متخصص در زمینه کنکور در ارتباط باشید، انگیزه دریافت کنید و یک برنامه ریزی کاملا فردی و شخصی سازی شده داشته باشید.

 از این رو پیمودن مسیری که فقط یک بار در زندگی شما اتفاق می افتد و نتیجه آن بر آینده شغلی و تحصیلی شما تاثیر گذار است؛ نیاز به مشاوره کنکوری با تجربه دارد.

از این رو در این مطلب سعی داریم در ارتباط با اهمیت و ضرورت مشاوره کنکور، مشاور کنکور در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی و ویژگی های بهترین مشاور کنکور صحبت کنیم و در نهایت بهترین مشاور کنکور سراسری در تهران را به شما معرفی نماییم.

ضرورت استفاده از مشاور درسی در سال کنکور

همانطور که تمامی مشاغل دارای طرفدارانی هستند از سمت دیگر نقادانی نیز دارند. از این رو مشاوره تحصیلی نیز ازاین قاعده مستثنی نیست. بنابراین لازم است مزایا و معایب استفاده از مشاوره درسی در سال کنکور را بیان کنیم و در مورد اینکه مشاوره کنکور چه ضرورتی دارد، صحبت نماییم.

سال کنکور شما سال حساس و سرنوشت سازی است.شاید تصور کنید که درس خواندن چه فایده ای دارد و یا حتی خیلی از دانش اموزان این روزها به فکر رشته های آسان و رشته های بدون کنکور باشند.

اما دنیای امروز به سمت الکترونیکی شدن در حال پیشرفت است. بنابراین تا چند سال آینده فقط افرادی در جامعه می توانند مفید باشند و جایگاه اجتماعی و در آمد داشته باشند که دارای دانش تخصصی باشند. بنابراین تحصیلات دانشگاهی آن هم در یک رشته و دانشگاه خوب اهمیت دارد.

اما از آنجایی که کنکور آزمون رقابتی بزرگی است و قبولی در رشته ها و دانشگاه های عالی رتبه آن اصلا کار ساده ای نیست؛ پیمودن این مسیر نیاز به راهنمایی فردی دارد که در این راه تجربه کافی داشته باشد.

اگر نگاهی به زندگی نامه افراد موفق در جهان بیندازید تمامی آنها از یک مشاور بهره مند بوده اند. بنابراین اگر می خواهید به موفقیت در کوتاه ترین مسیر  و سریع ترین زمان دست پیدا کنید حتما با متخصص مشاوره کنکور صحبت کنید.

مشاور کنکور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

این روزها شغل مشاوره درسی بسیار اشباع شده است. معمولا قشر زیادی از این شغل را دانشجویانی تشکیل می دهند که بدون سابقه کاری وصرفا با اتکا بر رتبه ای که خودشان در کنکور کسب کرده اند؛ مشغول مشاوره تحصیلی به سایر افراد هستند.

در صورتی که مشاوره کنکور و پیمودن مسیر کنکور سراسری نیاز به تجربه و تخصص دارد. مسلما افراد بی سابقه و یا دانشجویانی که خودشان رتبه خوبی کسب کرده اند در مواجه با مشکلات بزرگ روحی و درسی دانش آموزان دچار مشکل می شوند چرا که تجربه کافی در این زمینه وجود ندارد.

همچنین مسیر موفقیت افراد با هم متفاوت است. قرار نیست اگر فردی خود به رتبه خوب دست پیدا کرده است به معنای یک مسیر قطعی برای موفقیت همگان باشد.

از این رو قبل از انتخاب مشاوره درسی برای آزمون سراسری حتما به ویژگی تخصص و تحصیلات در زمینه مشاوره درسی و همچنین تجربه کاری توجه نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های مشاور درسی خوب این است که بتواند موجب تغییر و پیشرفت در وضعیت درسی دانش آموز شود. معمولا در خیلی از موسسات با افرادی مواجه هستیم که مملو هستند از رتبه های برتر. در صورتی که خیلی از این عناوین دروغین هستند.

بلکه باید به مجموعه ای اعتماد کنید که بتواند موجب رشد و پیشرفت شما شود و شما این تغییر را احساس کنید. اینکار با مشاوره های ماهانه و تضمین کیفیت ماهانه اتفاق می افتد.

معمولا مشاورانی که در ابتدا کل هزینه یک سال تحصیلی را دریافت می کنند، مورد اعتماد نیستند.

موضوع بعدی در انتخاب مشاوره کنکور خوب این است که بتواند با صبوری برای تمامی مشکلات شما راهکار های کاربردی و موثر ارائه دهد. آموزش نکات قدیمی مشاوره و نکات حفظی که در تمامی کتاب ها قابل دسترسی است موجب موفقیت شما در این ماراتن بزرگ نمی شود.

برای همین حتما قبل از هر اقدامی برای انتخاب مشاور به موارد زیر توجه کافی داشته باشید:

1-تجربه کافی در کنکور

2-تخصص و دانش حرفه ای در زمینه مشاوره

3-همراهی با دانش آموز و تضمین کیفیت

4-صبوری و حل مشکلات دانش آموز

مشاوره کنکور تجربی

در میان داوطلبان کنکوری تعداد شرکت کنندگان رشته تجربی از تمامی گروه ها بیشتر است. مسلما قبولی در این رشته نیز کار سخت تری است. اما مشاوره کنکور حرفه ای باید در ابتدا هدف داوطلب را در نظر بگیرید، زیر گروه او را مشخص نماید و سپس بر اساس هدف برنامه ریزی کامل و دقیق با جزییات برای داوطلب انجام دهد.

 در کنار عوامل مشاوره درسی و برنامه ریزی و راهکار های تست زنی یک داوطلب تجربی باید تبدیل به یک کماندو شود. یعنی فردی که می خواهد در کنکور تجربی به رتبه های زیر 500 دست پیدا کند تا بدون دغدغه در هر رشته و دانشگاهی وارد شود؛ باید بی عیب و نقص در تمامی زمینه ها باشد اعم از خواب، تمرکز، تغذیه، مدیریت زمان، مدیریت هیجانات و روحیه، افزایش سرعت مطالعه، افزایش سرعت عمل در روز کنکور، تسلط بر تمامی مطالب کتاب درسی و… باشد.

رسیدن به چنین مرحله ای فقط با همراهی مشاور متخصص امکان پذیر است و با یک برنامه ریزی کلی و از قبل آماده شده و جلسات مشاوره کلیشه ای حتی سال ها نیز اگر پشت کنکور بمانید امکان موفقیت وجود ندارد.

مشاوره کنکور ریاضی

اگر تکنیک رتبه سازی و مهندسی تراز را بدانید، مسلما قبولی در کنکور سراسری رشته ریاضی سخت نیست. این روزها رشته مهندسی کامپیوتر طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما جالب است بدانید که نیاز به رتبه زیر 800 برای قبولی در دانشگاه های خاص دارد.

مشاوره کنکور ریاضی باید در کارنامه داوطلب انحراف معیار برای رتبه سازی ایجاد کند. همچنین روش های خاص مطالعه دروس تمرینی و تیپ بندی سوالات نیز یکی از اقدامات مهم مرکز مشاوره کنکور تخصصی دکتر پرتوی است.

مشاوره کنکور انسانی

داوطلبان رشته انسانی با 5 زیر گروه امسال دومین رتبه را از نظر تعداد شرکت کننده در کنکور سراسری به خود اختصاص داده اند. طرفداران این رشته روز به روز در حال افزایش است. بنابراین دور نیست زمانی که قبولی درا ین رشته از کنکور تجربی سخت تر شود.

مهم ترین عامل در مشاوره کنکور انسانی در این است که بتوان با برنامه ریزی یک زمان بندی مشخص برای مطالعه تمامی کتاب ها و مباحث در نظر گرفت. حجم زیاد منابع مطالعاتی کار را برای داوطلبان این رشته سخت کرده است. اما آنالیز های درسی و برنامه ریزی کاملا فردی می تواند منجر به کسب رتبه های تک رقمی شود.

بهترین مشاور کنکور

همانطور که گفته شد در زمینه کنکور مشاوران زیادی پدید آمده اند که با سابقه و بی سابقه در حال فعالیت هستند بدون آنکه نظارتی براین سیستم باشد. آینده فرزندان این سرزمین گاها به دست افرادی رقم می خورد که اصلا صلاحیت مشاور درسی بودن را ندارند.

اما بر خانواده های آگاه و هوشمند لازم است تا تحقیقات کاملی در این زمینه انجام دهند و بهترین مشاور کنکور را انتخاب کنند. در شهر تهران یکی از بهترین مشاوران کنکور گروه آموزشی دکتر سید بهروز پرتوی می باشد که به دلیل ویژگی هایی که در ادامه بیان می شود، تبدیل به بهترین مشاور کنکور شده اند و دارای تضمین کیفیت و بالاترین میزان رضایت می باشند:

1-برگزاری جلسات مشاوره درسی به صورت خصوصی توسط دکتر پرتوی

به جرات می توان گفت که در کل کشور تنها مشاوری هستند که به صورت خصصوی مشاوره درسی می دهند. معمولا وقتی به اسم یک مشاور وارد مرکز مشاوره درسی می شوید، با دانشجویان و کارمندان  آن فرد مواجه می شوید و حتی ممکن است یکبار آن مشاور را از نزدیک هم نبییند و یا برای جلسه با آن مشاور مجبور به پرداخت هزینه های گزاف شوید.

2-تضمین کیفیت ماهانه

به هیچ عنوان هزینه یک سال تحصیلی از شما دریافت نمی شود. بلکه ماه به ماه هزینه را پرداخت می کنید تا اگر از کیفیت ماه اول راضی بودید ماه های بعدی نیز ادامه دهید و این بزرگ ترین تضمین برای زمان و هزینه و پیشرفت دانش اموز می باشد.

3-هزینه های مناسب

علی رغم خدمات کاملا حرفه ای و با کیفیت، تمامی هزینه ها به نسبت سایر مراکز مشاوره کمتر می باشد و مناسب با هر بودجه و سلیقه ای می توانید پکیج های مشاوره درسی را انتخاب نمایید که همگی دارای تضمین کیفیت می باشند.

4-آنالیز درسی و برنامه ریزی کاملا فردی

در گروه آموزشی دکتر پرتوی به صورت تخصصی بنا بر تجربه کافی ایشان و سابقه کاری درخشان در امر مشاوره کنکور به صورت کامل و دقیق آنالیز می شوید و مناسب شما یک برنامه ریزی کامل با جزییات دریافت می کنید که تضمین رسیدن شما به هدفتان می باشد. پیگیری و پشتیبانی هفتگی و برگزاری آزمون و جلسات انگیزشی و ارائه دوره تندخوانی و محاسبات سریع نیز بخش کوچکی از خدمات مشاوره درسی کنکور می باشد.

تماس:  09207278684 ویا 02122141820

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم