در کیش کجا غذا بخوریم؟

شهرهای توریستی جدا از جاذبه های گردشگری باید رستوران های خوبی هم داشته باشند. جزیره کیش یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ایران است و سالانه بیش از یک میلیون گردشگر تور کیش لحظه آخر از ایران و سراسر جهان از این جزیره رویایی دیدن می کنند. همان طور که می دانید یافتن رستوران های مناسب با غذاهای باکیفیت و خوش طعم یکی از دغدغه های اصلی مسافران به خصوص در سفر به کیش است که این سوال را به وجود می آورد که در کیش کجا غذا بخوریم؟ حال در ادامه قصد داریم مکان های مناسب جهت چشیدن غذاهای خوش طعم و مقرون به صرفه را به شما معرفی کنیم.

در کیش کجا غذا بخوریم؟

رستوران های کیش

یکی از زیباترین جزایر ایران جزیره کیش است که در استان هرمزگان قرار دارد. جزیره کیش دارای مراکز گردشگری، تفریحی و خرید فراوان و رستوران های معروف و عالی است که پاسخگوی سوال در کیش کجا غذا بخوریم هستند. ما در اینجا قصد داریم بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی کنیم تا در سفر بعدی خود به کیش نگران یافتن یک رستوران خوب برای صرف غذا نبوده و مجبور نباشید برای سفر به این جزیره شگفت انگیز خود را به زحمت بیندازید.

رستوران شاندیز صفدری کیش

در ضلع غربی جزیره کیش و نزدیک کشتی یونانی رستورانی به نام شاندیز صفدری وجود دارد. این رستوران یکی از گران ترین و بهترین رستوران های کیش است که غذاهای متنوعی دارد. این رستوران حدود 900 نفر ظرفیت داشته و میزبان هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران زیادی بوده و شیشلیک این رستوران بسیار پرطرفدار است. همچنین لازم به ذکر است این رستوران به دلیل سابقه 50 ساله سرو شیشلیک به عنوان پدر شیشلیک ایرانی شناخته می شود. داشتن موسیقی زنده غذا خوردن در این رستوران را لذت بخش تر می کند.

  • آدرس: جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران ایوان مروارید کیش

اگر پیتزا دوست دارید، رستوران ایوان مروارید انتخاب درستی است! ایوان مروارید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را سرو می کند اما بیشتر با پیتزاهایش شناخته شده است. در ایوان مروارید هنگام تحویل پیتزا به 4 قسمت تقسیم می شود که هر قسمت طعم خود را دارد. فراموش نکنید که برای شام پیتزاهای ایوان مروارید را امتحان کنید.

  • آدرس: کیش، بلوار مروارید، روبروی بازار مروارید

خانه برگر کیش

شاید بخواهید علاوه بر رستوران کیش، برگر این شهر را هم امتحان کنید. خانه برگر کیش یکی از بهترین رستوران های کیش است که می توانید بهترین و با کیفیت ترین برگرها را در آن پیدا کنید. در خانه برگر می توانید انواع برگر، ساندویچ، پیتزا، همبرگر و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید میل نمایید. قیمت برگر در این رستوران در مقایسه با سایر رستوران های جزیره کیش بسیار مناسب است.

  • آدرس: شهرک صدف، روبروی بازار مروارید

رستوران انرژی کیش

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که حضور در یک سالن کنسرت و میل نمودن غذا، چه حسی خواهد داشت؟ رستوران انرژی کیش یک سالن کنسرت کوچک برای 500 نفر است که افکار شما را به واقعیت تبدیل می کند. شاید 500 نفر برای یک سالن کنسرت کافی نباشد اما برای یک رستوران خیلی زیاد است! رستوران انرژی کیش را می توان بزرگ ترین و بهترین رستوران کیش برای علاقه مندان به کنسرت و موسیقی زنده روی صحنه دانست. منوی این رستوران شامل تمام غذاهای سنتی بوده و تنوع آن جوابگوی همه سلیقه ها است. از مهم ترین ویژگی های این رستوران می توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، خدمات عالی، نزدیک به شهر، فضای بزرگ و زیبا و در نهایت فضایی متفاوتی نسبت به رستوران های دیگر اشاره کرد.

  • آدرس: اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی بعد از سالن همایش

رستوران دریایی عمو اکبر کیش

رستوران غذاهای دریایی عمو اکبر یکی از رستوران های محلی کیش است و محیط آن خیلی لوکس و مجلل نیست! رستورانی با فضایی معتدل اما به دلیل کیفیت عالی غذاها به یکی از بهترین رستوران های کیش مبدل شده است. در این رستوران انواع غذاهای دریایی با مواد اولیه تازه سرو می شوند. از بهترین غذاهای این رستوران می توان به میگو و ماهی تازه اشاره کرد که در بهترین حالت طبخ می شوند. این رستوران به کسانی پیشنهاد می شود که به لوکس بودن محیط رستوران اهمیتی نمی دهند و به دنبال غذاهای بسیار باکیفیت هستند.

  • آدرس: بلوار فردوسی، روبروی بازار پانیذ، مجتمع حافظ

رستوران بابا قدرت در بهترین رستوران های کیش

یکی از بهترین رستوران های کیش که به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایران نیز شناخته می شود، رستوران بابا قدرت است. رستوران بابا قدرت از آن دسته رستوران هایی است که انواع غذاها را سرو می کند؛ بنابراین هر سلیقه ای که داشته باشید می توانید بیشترین بهره را از این رستوران ببرید. قیمت‌ ها در این رستوران کمی بالاتر از بسیاری از رستوران ‌های خوب است، اما کیفیت آن ارزش امتحان کردن را دارد. این رستوران دارای فضای پارکینگ کافی برای پذیرایی از همه مسافران است و می توانید هنگام صرف غذا از موسیقی زنده لذت ببرید.

  • آدرس: خیابان رودکی، جنب هتل پارمیدا

رستوران بابا قدرت

 

سخن پایانی

شهرهای شلوغ و توریستی معمولا رستوران های زیادی دارند و جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر قصد سفر به کیش را دارید، باید بدانید که برای اینکه بهترین خاطره را از سفر خود بسازید، بهتر است در برخی از بهترین رستوران های کیش اقدام صرف غذا کنید و از غذاهای لذیذ جزیره غافل نشوید. در سفر، غذاهای خوشمزه محلی یکی از چیزهایی است که باید امتحان کنید. برای اینکه بدانید در کیش کجا غذا بخوریم، باید گفت که در حالی که یکی از هیجان انگیزترین سفرهای زندگی شما سفر به این جزیره خواهد بود؛ توصیه می شود در بهترین رستوران های کیش، غذاهای گوناگونی را امتحان کنید.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید