۴ روش لاغری موضعی که کمتر از یک ماه نتیجه می دهد

لاغری آسان و ایمن با دستگاه های لاغری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی پیشرفت زیادی در حوزه سلامت به وجود آمده است؛ یکی از این فناوری ها تولید دستگاه های متنوع برای لاغری می باشد. لاغری موضعی با دستگاه سریع ترین و ایده آل ترین روش برای رسیدن به تناسب اندام و زیبایی است؛ با لاغری موضعی فرد در یک ناحیه خاص بدن بدن مثل شکم، باسن، بازوها یا ران‌ها می تواند به کاهش وزن دلخواه برسد. اگر شما هم به دنبال یک روش آسان و بدون دردسر برای رسیدن به تناسب اندام هستید پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی با بهترین دستگاه های لاغری این با کلینیک لبخند همراه باشید.

لاغری سریع
انواع دستگاه برای لاغری موضعی

دستگاه های لاغری تجهیزات الکترونیکی مختلفی هستند که با هدف کاهش وزن و شکل دادن به بدن طراحی و تولید شده اند. لاغری موضعی با دستگاه بعث کاهش چربی بدن، تقویت ماهیچه ها و باریک تر شدن اندام می شود. استفاده از این دستگاه ها برای لاغری موضعی فواید خاصی دارد؛ ولی برای رژیم غذایی و ورزش منظم جایگزین مناسبی نیستند. در ادامه به بررسی چند مدل دستگاه لاغری موضعی می پردازیم.

1.لاغری موضعی با دستگاه کرایولیپولیز 360 درجه

در روش لاغری موضعی با دستگاه کرایولیپولیز 360 درجه در اثر سرما وارد شده به ناحیه درمان، سلول های چربی سطحی بدن می میرند و طی مدت یک تا 4 ماه این سلول های مرده از بدن خارج می شوند و فرد می تواند به طور طبیعی تغییرات و کاهش وزن را در خود ببیند. به همین دلیل استفاده از دستگاه کرایولیپولیز برای لاغری موضعی به کبد و آنزیم های کبدی هیچ آسیبی نمی زند. این روش برای چربی سوزی نقاط خاص بدن مثل معده و پشت کاربرد زیادی دارد؛ ولی یک روش دائمی برای کاهش چربی نیست و فقط می تواند تا حد زیادی سلول های چربی زیر پوست را کاهش دهد و مانع از افزایش تعداد باقی مانده آن ها شود.

روش کرایولیپولیز برای چربی سوزی چه نقاطی از بدن مناسب است؟

دستگاه کرایولیپولیز 360 درجه روشی امن و غیر تهاجمی برای لاغری موضعی است و افرادی که دارای شاخص توده بدنی ۳۰ یا کمتر هستند می توانند برای از بین بردن چربی و ایجاد لاغری از این دستگاه استفاده کنند. بهترین نواحی بدن برای انجام روش کرایولیپولیز مناطقی مثل اطراف بند سوتین و زیر سوتین، پهلو، باسن و زیر باسن، شکم، ران و داخل ران، سر معده، بازو، پشت کمر و زانوهای داخلی هستند. لاغری موضعی با دستگاه کرایولیپولیز تنها برای تغییر سایز افراد است و برای کوچک کردن سینه، از بین بردن یا کاهش سلولیت، کاهش وزن و یا درمان چاقی کاربردی نداشته و توصیه نمی شود.

مزایای لاغری به روش کرایولیپولیز

  • با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز به صورت همزمان می تواند چند ناحیه از بدن بیمار را تحت درمان قرار داد.
  • فقط ناحیه مد نظر تحت تاثیر انرژی دستگاه کرایولیپولیز قرار می گیرد.
  • کرایولیپولیز یک روش کاملا غیر تهاجمی است و هیچ نوع زخم و عفونتی را بر روی پوست ایجاد نمی کند.
  • در روش لاغری موضعی با دستگاه کرایولیپولیز پوست دچار شل شدگی و افتادگی نمی شود.
  • انجام لاغری موضعی به روش کرایولیپولیز کاملا بدون درد است.
  • خارج شدن سلول های چربی تجزیه شده به روش طبیعی از بدن انجام می شود.
  • لاغری موضعی به روش کرایولیپولیز برای افراد دارای کبد چرب با گرید پائین نیز قابل استفاده است.
  • این روش درمان لاغری موضعی با دستگاه کاملا ایمن بوده و نیازی به دوران نقاهت و استراحت بعد از عمل نیست.

ویژگی های کرایولیپولیز ۳۶۰ درجه

  • صفحه نمایش لمسی
  • مجهز به ۵ هندپیس کرایو با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • به دلیل داشتن سری های متفاوت و کاربردی تعویض آن ها براساس منطقه مورد نظر و میزان چربی امکان پذیر است.
  • مجهز به یک هندپیس تخصصی برای رفع غبغب
  • بهبود عملکرد متابولیسم و گردش خون با استفاده از دستگاه کرایولیپولیز

دستگاه کرایولیپولیز

2. دستگاه لاغری موضعی کویتیشن

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن به این صورت است که امواج اولتراسوند با مولکول های آب برخورد می کنند که باعث تشکیل حباب های ریزی در اطراف سلول های چربی می شود. در نتیجه درون سلول های چربی لرزش و فورانی اتفاق می افتد و سبب از هم گسستگی سلول های چربی می گردد. چربی درون سلولی و آب درون سلولی از طریق ادار و سیسم لنفاوی از بدن خارج می شوند. دستگاه کویتیشن لاغری موضعی می تواند چربی درون سلولی (تری گلیسیرید) را به گلیسرول و اسید های چرب آزاد تبدیل نماید که با وارد شدن گلیسرول به درون خون برای متابولیسم بدن قابل استفاده است.

دستگاه لاغری موضعی کویتیشن برای چه قسمت های مختلف بدن شامل زانوهای داخلی، سینه مردان، بالای بازو، باسن، پهلوها و شکم گزینه مناسبی است. برای به دست آوردن نتایج قابل قبول باید چندین جلسه اولترا کویتیشن انجام شود؛ اثر بخشی این دستگاه برای لاغری موضعی به تعداد سلول های چربی نابود شده بستگی دارد. تعداد جلسات لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن با توجه به سن، جنسیت و مقاومت بافت چربی بین 8 تا 20 جلسه متفاوت است و نیاز به هفته ای یک یا دو جلسه کویتیشن می باشد. با استفاده از این روش افراد در هر جلسه کاهش چاقی موضعی بین نیم تا یک و نیم سانتی را تجربه خواهند کرد.

مزایای لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

  • درمان با دستگاه کویتیشن نتایج دائمی و ماندگار دارد.
  • روشی کاملا ایمن و بدون عوارض برای از بین بردن سلول های چربی است.
  • این تکنیک قدرت بالایی دارد و فرد در هر جلسه کاهش سایز قابل توجهی خواهد داشت.
  • لاغری موضعی با کویتیشن بدون درد است.

 

لاغری شکم و پهلو
3.لاغری موضعی با دستگاه رادیو فرکانسی Rf

دستگاه فرکانس‌های رادیویی آر اف حامل جریان‌های الکتریکی با فرکانس بسیار زیاد است که می تواند بدون گرم کردن پوست از لایه های سطحی پوست عبور کند و بافت های چربی را از بین ببرد. پیوندهای چربی با گرما از هم گسسته شده و طی فرآیندی طبیعی از بدن خارج می شوند. هم زمان این دستگاه قابلیت تحریک فعالیت پوستی فیبروبلاست‌ها را دارد که در نتیجه آن بازسازی کلاژن، جوانسازی و تقویت پوست افزایش می یابد. ماندگاری لاغری موضعی با دستگاه rf و فناوری فرکانس رادیویی طولانی مدت است و بهترین سن برای استفاده از این روش بین 30 تا 50 سال می باشد.

با دستگاه  rf روی چه مناطقی از بدن لاغری موضعی انجام می شود؟

فناوری آر اف برای تمام نوای بدن و صورت کاربرد دارد؛ بنابراین افرادی که می خواهند پوستی سفت و شاداب در ناحیه صورت داشته باشند می توانند از این دستگاه استفاده کنند. همچنین دستگاه RF برای پوست شکم، ران ها و زیر بغل نیز مناسب است

پوست زیر بغل و بازو بهترین قسمت های بدن برای انجام RF می باشد؛ زمانی که در لایه هایپودرم سلول های چربی حالت متورم می گیرند باعث وارد شدن فشار به لایه پوست بر روی بافت های بهم پیوسته می شود و در نتیجه سلولیت به وجود می آید؛ برای درمان این مشکل باید ابتدا کاویتاسیون و در مرحله بعد RF روی پوست بازو انجام شود.

4.دستگاه لاغری موضعی  LPG

استفاده از روش اندرمولوژی با دستگاه ال پی جی برای لاغری موضعی آخرین درمان پزشکی با هدف سلولیت و شکل دادن بدن است. این روش با تکنولوژی بالا انجام می شود و باعث اختلال در یکپارچگی پوست نخواهد شد. دستگاه لاغری موضعی LPG  یک روش غیر تهاجمی برای جوان تر و زیباترین شدن بدن می باشد که بسیار مورد توجه زنان قرار گرفته است.بازسازی بافت همبند پوست، تحریک گردش خون و لنفاوی و حذف راحت سموم از مزایای استفاده از روش اندرمولوژی با دستگاه لاغری موضعی ال پی جی است که می تواند با مشکلات ناگوار پیری مبارزه کند.

نحوه تاثیر گذاری دستگاه ال پی جی  (LPG)برای لاغری موضعی

درمان سلولیت با دستگاه لاغری موضعی ال پی جی حدود 35 دقیقه طول می کشد و افراد باید دو بار در هفته این کار را انجام دهند. تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه دلخواه 14 الی 20 جلسه می باشد.

روش ال پی جی برای افرادی که می خواهند به بدن خود فرم بدهند راه حل ایده آلی است؛ بنابراین با استفاده از این دستگاه نباید انتظار کاهش سایز قابل توجه و کاهش وزن زیادی را داشته باشید. در روش لاغری موضعی با ال پی جی به صورت مکانیکی قسمت های مختلف شکل دهی می شوند؛ همچنین این دستگاه گزینه بسیار مناسبی برای فرم دهی به باسن می باشد.

جمع بندی

در این مقاله با چهار نوع دستگاه لاغری موضعی بسیار مهم یعنی ال پی جی، آراف، کرایولیپولیز و کویتیشن آشنا شدیم. هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید قبل از استفاده از آن ها با پزشک خود مشورت کنید. استفاده از این روش ها می تواند خیلی سریع و آسان افراد را به اندامی با فرم و شکل دلخواه برساند؛ همچنین لاغری موضعی با دستگاه هیچ گونه عارضه ای ندارد و برای بیشتر افراد قابل استفاده هستند.

 

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم