دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران (معرفی ۳ کلینیک برتر)

دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران

شناخت کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران برای افرادی که قصد دارند خدمات دندانپزشکی را در شرق تهران دریافت کنند، بسیار اهمیت دارد.

کلینیک دندانپزشکی دکتر شفیعی، دکتر قائمی و دندانپزشکی ترنج از جمله بهترین دندانپزشکی های شرق تهران می باشند که خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهند.

اطلاع از خدماتی که دندانپزشکی شبانه روزی ارائه می دهد و شناخت بهترین دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران می تواند به بیماران کمک شایانی در انتخاب یک دندانپزشک با تجربه و کلینیک مجهز کند.

در ادامه اطلاعات سودمندی در خصوص نحوه نوبت دهی، تعرفه خدمات و لیست خدمات دندان پزشکی شبانه روزی شرق تهران خدمت شما عزیزان ارائه می شود تا راحت تر بتوانید کلینیک دندانپزشکی معتبری را در شرق تهران بیابید.

ویژگی بهترین دندانپزشکی های شبانه روزی شرق تهران

دندانپزشکی شبانه روزی برای اینکه بهترین باشد، نیاز است یک سری ویژگی های خاص را داشته باشد. یکی از خصوصیات بهترین دندان پزشکی شرق تهران داشتن خدمات 24 ساعته به بیماران است.

همچنین، داشتن دستگاه های پیشرفته و مدرن مانند دستگاه های تصویربرداری، لیزر و دستگاه های رادیوگرافی می تواند یک ویژگی خوب به حساب بیاید و بیمار برای طی کردن پروسه خود نیازی به مراجعه به کلینیک های دیگر را نداشته باشد.

در کنار موارد ذکر شده داشتن تخصص و تجربه توسط دندانپزشک کلینیک می تواند مرکز دندانپزشکی را به بهترین و معتبر ترین دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران تبدیل کند.

ارائه خدمات دندانپزشکی به صورت اورژانسی، فراهم کردن فضای مناسب برای آسایش و راحتی بیماران و واقع شدن در محلی مناسب که در دسترس عموم مردم باشد از سایر ویژگی های بهترین دندانپزشکی های شبانه روزی شرق تهران می باشد.

معرفی بهترین دندانپزشکی های شبانه روزی در شرق تهران

افرادی که با مشکلات دندان روبرو هستند و تمایل دارند در شرق تهران به دندانپزشک مراجعه کنند، اغلب به دنبال کیفیت کار دندانپزشکی شبانه روزی می باشند.

در ادامه به معرفی سه مورد از بهترین دندانپزشکی های شبانه روزی شرق تهران می پردازیم:

کلینیک دندانپزشکی دکتر شفیعی

دندانپزشکی شبانه روزی دکتر شفیعی از بهترین و معتبرترین دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران است که خدمات متنوعی در زمینه زیبایی دندان، کامپوزیت، لمینت، پر کردن و عصب کشی، کاشت و ارتودنسی دندان را انجام می دهد.

درمان های تخصصی در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی دکتر شفیعی عبارتند از:

  • جراحی دندان عقل
  • جراحی توسط متخصص فک
  • کشیدن دندان
  • درمان آفت با لیزر
  • فرنکتومی با لیزر
  • جراحی لثه با لیزر
  • درمان ریشه تخصصی
  • درمان مجدد ریشه تخصصی
  • روکش دندان
  • ایمپلنت دندان
  • سینوس لیفت
  • پروتز دندان

به علاوه کلینیک دکتر شفیعی به صورت تخصصی برای کودکان خدمات دندانپزشکی را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که این کلینیک در ساعات 8 صبح تا 24 شب به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل به ارائه خدمات می پردازد.

آدرس دندانپزشکی شبانه روزی دکتر شفیعی، خیابان رسالت، بعد از چهار راه سر سبز بین مدائن و مهر واقع شده و برای نوبت دهی می توانید با شماره تماس های 02177491682- 02177808879- 02177244464 ارتباط برقرار نمائید.

برای رزرو نوبت آنلاین در این کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی نیز می توانید از طریق آدرس https://www.drshafiei.com  اقدام نمایید.

کلینیک دندانپزشکی دکتر قائمی

علاوه بر دندانپزشکی شبانه روزی دکتر شفیعی ، مرکز دندانپزشکی دکتر قائمی کلینیک دیگر در شرق تهران بوده که به ارائه خدمات متنوعی در زمینه دندانپزشکی می پردازد.

این کلینیک همانند کلینیک دکتر شفیعی در زمینه دندانپزشکی کودکان فعالیت دارد و دارای کادری مجرب می باشد.

این کلینیک در اتوبان باقری تهران پارس، خیابان فرجام، بین رشید وزرین پلاک ۱۵۶ طبقه اول قرار گرفته و شماره تماس برقراری ارتباط با این کلینیک ۷۷۷۴۳۱۵۱,۶۱_۰۲۱ می باشد.

کلینیک دندانپزشکی ترنج

یکی دیگر از کلینیک های دندانپزشکی شرق تهران است که دارای تجهیزات مجهز و پیشرفته  به همراه کادر مجربی بوده که خدمات دندانپزشکی را در زمینه زیبایی، ایمپلنت، ترمیم و جراحی های مرتبط با دهان و فک انجام می دهد.

آدرس این مطب در تهران، فلکه دوم تهرانپارس، فرجام شرق، روبروی اداره برق، کلینیک دندانپزشکی ترنج​

می باشد. شماره های  02177737762 و 02177702655 برای تماس با این کلینیک در دسترس می باشند.

لیست خدمات دندان پزشکی شبانه روزی شرق تهران

بررسی لیست خدمات هر دندان پزشکی شبانه روزی می تواند مسیر بیماران را برای یافتن خدمات مورد نظر هموار کند. در لیست زیر به تعدادی از خدمات دندانپزشکی شبانه روزی که در شرق تهران و توسط کلینیک ها ارائه می شوند، پرداخته ایم:

  • ایمپلنت دندان
  • ارتودنسی دندان به صورت ثابت و متحرک
  • زیبایی دندان مانند ایمپلنت و کامپوزیت
  • جراحی فک
  • جرمگیری دندان
  • اصلاح طرح لبخند
  • لیزر دندانپزشکی
  • درمان لبخند لثه ای
  • بلیچینگ

 

تعرفه خدمات دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران

همانطور که می دانید خدمات دندانپزشکی متنوع بوده و بسته به عوامل مختلفی مانند نوع خدمات، برندهای مورد استفاده، مواد به کار برده شده و هزینه های جانبی متفاوت می باشد.

از آنجایی که تعداد دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران بالا هستند و خدمات متنوعی را ارائه می دهند، نمی توان هزینه و تعرفه خدمات را به طور دقیق بیان کرد.

اما برخی از کلینیک های معروف مانند دندانپزشکی شبانه روزی دکتر شفیعی علاوه بر داشتن کارت گارانتی برای خدماتی مانند ایمپلنت؛ شرایط پرداخت اقساط را برای بیماران نیز فراهم کرده اند.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این مراکز مراجعه کنید.

نحوه نوبت دهی دندانپزشکی های شبانه روزی شرق تهران

برای دریافت نوبت از دندانپزشکی های شبانه روزی شرق تهران می توانید از سه طریق نوبت دهی حضوری، نوبت دهی تلفنی و نوبت دهی آنلاین استفاده نمائید.

بسته به نوع کلینیک ممکن است است یکی از این روش ها و یا تمامی این روش ها برای نوبت دهی در دسترس باشند.

سوالات متداول

بهترین دندانپزشکی شبانه روزی در تهران چه مراکزی هستند؟

دندانپزشکی شبانه روزی دکتر شفیعی، دکتر قائمی و دندانپزشکی ترنج از جمله بهترین دندانپزشکی های شرق تهران می باشند که خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهند.

 

آیا دندانپزشکی‌های شبانه روزی در شرق تهران در تمام روزهای هفته خدمات خود را ارائه می‌دهند؟

بله، دندانپزشکی‌های شبانه روزی در شرق تهران خدمات خود را در تمام روزهای هفته ارائه می‌دهند، از جمله تعطیلات و روزهای تعطیل.

آیا برای استفاده از خدمات دندانپزشکی شبانه روزی در شرق تهران نیاز به نوبت قبلی است؟

با توجه به شرایط و نوع مشکل دندانی شما، بهتر است قبل از مراجعه به کلینیک نوبت بگیرید. در موارد خاص می توانید بدون نوبت قبلی به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مراجعه نمائید.

آیا دندانپزشکی‌های شبانه روزی در شرق تهران دارای تجهیزات پیشرفته هستند؟

بله، به طور کلی دندانپزشکی‌های شبانه روزی در شرق تهران برای ارائه خدمات با کیفیت و موثر با تجهیزات پیشرفته و مدرن مجهز هستند. این تجهیزات شامل دستگاه‌های تصویربرداری دیجیتال، دستگاه‌های رادیوگرافی، لیزرهای درمانی و سایر تجهیزات مرتبط است.

4.7/5 - (7 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم