معرفی بهترین بیمارستان های تهران برای کار

بیمارستان های مهم تهران برای کار و استخدام کدامند؟

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، میزبان تعداد قابل توجهی از بیمارستان و مراکز درمانی معتبر و بزرگ کشور است که در سطوح مختلف، خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی  ارائه می‌دهند. در این مقاله، قصد داریم به بررسی بهترین بیمارستان های تهران بپردازیم، جایی که نه تنها به دلیل امکانات درمانی برترشان، بلکه به خاطر فرصت‌های شغلی استثنایی‌شان در میان جامعه پزشکی و پیراپزشکی معروف و معتبر هستند.

بیمارستان نیکان

بیمارستان نیکان یکی از بیمارستان‌های برتر تهران است که به عنوان اولین بیمارستان خصوصی ایران موفق به دریافت گواهینامه Green Award در کنفرانس بین‌المللی Other Ways در برلین شده است. بیمارستان نیکان در بخش‌های مختلفی مانند کاردیولوژی، نورولوژی، اورولوژی، ارتوپدی، پزشکی هسته‌ای و جراحی عمومی فعالیت دارد و این تنوع، فرصت‌های شغلی مختلفی را برای پزشکان، پرستاران، کارشناسان مامایی، جراحان، تکنسین‌های بیهوشی و هوشبری، پیراپزشکان و سایر حرفه‌های مرتبط فراهم آورده است. یکی از نکات قابل توجه در روند استخدام بیمارستان های نیکان، تمرکز بر آموزش و پیشرفت حرفه‌ای کارکنان است. این بیمارستان با ارائه دوره‌های آموزشی به‌روز و دسترسی به امکانات تخصصی، به پرسنل خود کمک می‌کند تا مهارت‌ها و دانش خود را حین کار، افزایش دهند و محیطی مناسب برای افراد جویای کار در بیمارستان ها است.

بیمارستان شهریار

بیمارستان شهریار نیز بعنوان یکی از بیمارستان‌های شناخته شده تهران است که خدمات مختلفی در زمینه‌های متنوع پزشکی از جمله زنان، ارتوپدی، جراحی عمومی، چشم پزشکی و… ارائه می‌دهد. همچنین امکانات پاراکلینیکی نظیر آزمایشگاه‌های پزشکی و رادیولوژی نیز در این بیمارستان فراهم است که به دلیل امکانات و کادر پزشکی مجرب، به عنوان یکی از بیمارستان‌های معتبر در نظام سلامت ایران شناخته می‌شود و فرصت‌های شغلی متنوعی برای متقاضیان حوزه پزشکی فراهم آورده است. کارجویان و متقاضیان استخدام در بیمارستان، می‌توانند از طریق ارسال رزومه و فرم دعوت به همکاری این بیمارستان، اقدام به همکاری نمایند.

بیمارستان چشم پزشکی نور

بیمارستان نور فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ با راه‌اندازی نخستین کلینیک فوق تخصصی چشم‌پزشکی در ایران آغاز کرد. امروزه، این بیمارستان به عنوان نخستین مرکز چشم‌پزشکی خصوصی در ایران شناخته می‌شود که با بیش از سه دهه فعالیت مستمر، متنوع‌ترین و به‌روزترین خدمات تشخیصی و درمانی چشم‌پزشکی را به هموطنان و بیماران خارجی ارائه می‌دهد. این مجموعه با ارائه انواع درمان‌ها و انجام پیچیده‌ترین عمل‌های جراحی چشم، همواره مورد تحسین جامعه چشم‌پزشکی ایران و جهان قرار گرفته و در عرصه‌های علمی، عملی و فناوری پیشرو بوده است. بیمارستان نور در به کارگیری تکنیک‌های درمانی پیشرفته مانند جراحی‌های رفع عیوب انکساری (PRK، فمتولیزیک، فمتواسمایل)، آب مروارید (کاتاراکت) و جراحی‌های قرنیه و شبکیه، پیشرو است و می‌توان کیفیت خدمات این مجموعه را با برترین مراکز درمانی دنیا مقایسه کرد. تاسیس بیمارستان فوق تخصصی نور البرز و کلینیک‌های فوق تخصصی نور فردیس و شهرری گام‌های دیگری هستند که این مجموعه برای ارائه خدمات به ملت شریف ایران برداشته است. باتوجه به مجموع آگهی‌های استخدام بیمارستان چشم پزشکی نور  در سایت ایران استخدام، در پی گسترش شعبات این بیمارستان، نیاز به استخدام نیروهای متخصص و کارآمد گسترش یافته است.

بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ایرانشهر، که در سال ۱۳۵۵ به دست ده تن از پزشکان برجسته کشور بنا نهاده شد، امروزه به عنوان یکی از مراکز درمانی پیشرو در تهران شناخته می‌شود. این مرکز، با بهره‌گیری از کادری مجرب شامل متخصصان، فوق‌تخصص‌ها و اساتید برتر، خدمات درمانی متنوعی را ارائه می‌دهد. همچنین، این بیمارستان با انواع بیمه‌های تکمیلی و بیمه خدمات درمانی همکاری دارد و دارای بخش‌های تخصصی چون CCU، ICU، جراحی قلب، آنژیوگرافی، بیماری‌های داخلی، جراحی عمومی، ارتوپدی، روماتولوژی، غدد، نورولوژی، جراحی مغز و اعصاب و… است. امکانات اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه، سی‌تی اسکن و MRI بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته در دسترس بیماران قرار دارد. بیمارستان ایرانشهر به عنوان یک موسسه خصوصی، تحت نظارت دقیق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت می‌کند و به طور مستمر گواهینامه‌های ارزیابی درجه یک را از این وزارتخانه دریافت داشته است. این بیمارستان نیز به عنوان یک گزینه مناسب برای کارجویان استخدام در بیمارستان محسوب می‌شود.

بیمارستان توس

بیمارستان توس نیز یکی از مراکز درمانی خصوصی فوق تخصصی در تهران است که از سال 1355 فعالیت خود را آغاز کرده است. این بیمارستان دارای دو ساختمان مجزا است ، ساختمان اصلی شامل چندین بخش مانند جراحی، داخلی، زنان و نوزادان، شیمی درمانی و بخش‌های مراقبت‌های ویژه است. بیمارستان توس خدمات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف پزشکی، از جمله ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، داخلی، جراحی عمومی، و قلب و عروق و .. ارائه می‌دهد. بیمارستان توس با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و کادر پزشکی مجرب، به ارائه خدمات درمانی با بالاترین سطح کیفیت می‌پردازد و به عنوان یک مرکز آموزشی نیز عمل می‌کند، که شامل آموزش به بیماران و پرسنل درمانی می‌شود.

چگونه از فرصت های شغلی این بیمارستان ها مطلع شویم؟

بیمارستان‌ها روش‌های گوناگونی برای جذب و استخدام نیرو دارند. یکی از این روش‌ها، انتشار آگهی استخدام در سایت ایران استخدام است. شما کارجویان گرامی می‌توانید برای دسترسی به جدیدترین فرصت‌های شغلی این بیمارستان‌ها، به صفحه اختصاصی استخدام هر بیمارستان در سایت ایران استخدام مراجعه کنید. به عنوان مثال، با جستجوی ‘استخدام بیمارستان نیکان ایران استخدام’ یا ‘استخدام بیمارستان توس ایران استخدام’ و کلیک بر روی اولین لینک ظاهر شده در نتایج جستجو، می‌توانید به آگهی های استخدامی بیمارستان مدنظر خود دسترسی پیدا کنید.

راهنمای دسترسی به آگهی های استخدام سایر بیمارستان های سراسر کشور

سایت ایران استخدام به عنوان پلتفرم محبوب میان کارجویان و کارفرمایان سراسر کشور، با مراکز درمانی و بیمارستان‌های معروف و معتبر همکاری دارد. افراد جویای کار در بیمارستان می‌توانند جهت دسترسی به جدیدترین آگهی‌های استخدام بیمارستان های سراسر کشور، کلمه ‘استخدام بیمارستان‌ ایران استخدام’ را در گوگل جست‌وجو کرده و بر روی اولین لینک ظاهر شده کلیک نمایند تا وارد صفحه اختصاصی آگهی‌های استخدام بیمارستان در این سایت شوند. شما می‌توانید از طریق ابزارهای موجود در بالای این صفحه، استان، جنسیت، تخصص، ساعت کاری، نوع همکاری، میزان حقوق و سایر معیارهای مورد نظر خود را تنظیم کرده و شرایط آگهی‌ها را دقیق‌تر بررسی نمایید.

1/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید