قیمت ایمپلنت دکتر رامین جعفرزاده چقدر است؟

امروزه یکی از پر هزینه‌ترین درمان‌های دندان پزشکی، مربوط به ایمپلنت‌های دندانی است که تحت تأثیر عوامل مختلفی، متغیر قرار دارد. علاوه بر این، اغلب بیماران با مراجعه به مطب‌های دندانپزشکی مختلف در سراسر کشور، با لیست متفاوتی از قیمت‌ها مواجه هستند که این مسأله را به یک چالش جدی در میان آن‌ها تبدیل کرده است. در این مطلب، شما را با برخی از عوامل مؤثر بر هزینه ایمپلنت آشنا خواهیم کرد. هم چنین به این سؤال که قیمت ایمپلنت در مطب دکتر رامین جعفرزاده چقدر است، پاسخ خواهیم داد.

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت یا دندان پیچی، نوعی پیچ از جنس تیتانیوم است که داخل استخوان فک قرار داده می‌شود و عملکردی مانند ریشه دندان دارد. این پیچ، به وسیله انجام جراحی به استخوان فک پیوند داده می‌شود و پس از آن، روکشی به عنوان تاج روی آن قرار داده می‌شود. انجام این جراحی، با توجه به شرایط بالینی بیمار، در یک یا دو مرحله انجام می‌شود و با تزریق بی‌حسی، آغاز کار صورت می‌گیرد. نحوه انجام جراحی ایمپلنت نیز به گونه‌ای است که، با ایجاد یک برش کوچک در لثه، حفره‌ای در استخوان باز می‌شود که محل قرار‌گیری ایمپلنت مورد نظر است.

عوامل مؤثر بر هزینه ایمپلنت

همان طور که گفته شد، برخی از فاکتور‌های اساسی در میزان هزینه ایمپلنت دندانی مؤثر است که در ادامه، برخی از مهم‌ترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد:

کشور سازنده

از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت ایمپلنت، کشور سازنده آن است. هر چه قدر کشور سازنده ایمپلنت دارای سابقه و اعتبار بیشتری در زمینه طراحی و ساخت ایمپلنت باشد، به همان میزان قیمت ایمپلنت تولیدی آن کشور نیز بیشتر است.

فناوری به کار رفته در ایمپلنت

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت ایمپلنت، تکنولوژی به کار رفته در آن است که در شرکت‌های مختلف، از نوع خاصی از این فناوری‌ها در تولید ایمپلنت استفاده می‌شود. برخی از شرکت‌ها از تکنولوژی لیزر و برخی دیگر ایمپلنت را با استفاده از زیرکونیا طراحی و تولید می‌کنند.

مواد مصرفی

از دیگر فاکتور‌های بسیار مهم در زمینه قیمت ایمپلنت، متریال و مواد مصرفی در تولید محصول است که هر چه قدر از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، به همان میزان هزینه تولید و قیمت نهایی نیز بیشتر است.

گارانتی محصول

ضمانت نامه‌ها و گارانتی‌های ایمپلنت نیز از دیگر موارد بسیار مؤثر بر قیمت ایمپلنت است. هر چه قدر مدت زمان گارانتی و ضمانت ایمپلنت طولانی‌تر باشد، به همان میزان قیمت محصول نیز بالاتر است.

نوع ایمپلنت

از عوامل و فاکتور‌های بسیار مؤثر در قیمت ایمپلنت‌ها، انتخاب نوع مختلفی از آن‌ها است که هر کدام با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، از قیمت مختلفی نیز برخوردار هستند. به طور مثال، ایمپلنتی که با داشتن ۱ فیکسچر برای یک دندان به کار برده می‌شود، قیمت کمتری در مقایسه با ایمپلنت‌هایی با چند فیکسچر دارد.

مهارت پزشک

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت ایمپلنت می‌توان به میزان تجربه و مهارت دندان پزشک اشاره کرد. هر چه قدر میزان تخصص و مهارت پزشک مورد نظر بیشتر باشد، قیمت ایمپلنت و هزینه نهایی آن نیز بیشتر است. هر چند به صورت کلی، هزینه ایمپلنت تمامی دندانپزشکان تا اندازه زیادی یکسان است، با این حال تجربه بالای دندانپزشک و تأثیر آن بر میزان کیفیت و عوارض احتمالی، در قیمت نهایی ایمپلنت نیز مؤثر است.

سوابق دکتر رامین جعفرزاده

• بورد تخصصی ارتودنسی و فک و زیبایی

• فلوشیپ ایمپلنت از فرانسه

• عضویت در انجمن ارتودنسی امریکا

• عضویت در آکادمی ارتودنتیست‌های جهان

خدمات ارائه شده در مطب دکتر رامین جعفرزاده

• انجام جراحی ایمپلنت امریکایی و کره‌ای بدون درد و بخیه

• درمان ارتودنسی نامرئی بدون درد

• درمان ناهنجاری‌های فک و درد مفصل

• درمان ارتودنسی ثابت و متحرک

• اصلاح دیده شدن بیش از اندازه لثه‌ها

• اصلاح طرح لبخند

هزینه انجام ایمپلنت در مطب دکتر رامین جعفرزاده

به طور کلی، قیمت ایمپلنت با داشتن انواع مختلفی از این محصول بسیار متغیر است. با این حال، هزینه انجام ایمپلنت با برخی از برند‌های مختلف در مطب دکتر رامین جعفرزاده به شرح زیر است:

• بهترین نوع ایمپلنت هر واحد ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان

• ایمپلنت دیجیتال و پانچ ۲ تا ۳ میلیون تومان

• ایمپلنت با بیهوشی ۲ الی ۱۰ میلیون تومان

• ایمپلنت یک روزه ۱ تا ۱۰ میلیون تومان

• ایمپلنت زیرکونیا ۱۰ تا ۲۷ میلیون تومان

آدرس مطب دکتر رامین جعفرزاده

افراد می‌توانند برای ثبت نوبت و مراجعه حضوری، به آدرس مطب دکتر رامین جعفرزاده واقع در تهران-ولیعصر-جنب پمپ بنزین-برج سپهر ساعی-واحد ۵۰۲ مراجعه نمایند. لازم است بدانید، هزینه ویزیت دکتر جعفرزاده نیز با توجه به نوع نوبت گرفته شده متفاوت است. بر این اساس می‌توان گفت، هزینه نوبت دهی اینترنتی دکتر رامین جعفرزاده دندانپزشک، با نوبت‌گیری حضوری و یا مشاوره تلفنی متفاوت است.

نتیجه‌گیری

در این مطلب، تلاش کردیم تا شما را با ایمپلنت‌های دندانی و نحوه عملکرد آن و هم چنین عوامل مؤثر بر قیمت ایمپلنت آشنا کنیم. حال دیگر می‌دانید، اگرچه انجام ایمپلنت در مطب اغلب پزشکان هزینه یکسانی دارد، با این حال قیمت نهایی این روش درمانی، با توجه به میزان مهارت و تخصص پزشک نیز متغیر است. در ادامه نیز شما را با لیست قیمت ایمپلنت در مطب دکتر رامین جعفرزاده دندانپزشک آشنا کردیم، تا بتوانید با اطلاعات دقیق نسبت به نوبت‌گیری اقدام نمایید.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید