زمان بهره برداری از بزرگترین بیمارستان مغز و اعصاب

پرفسور مجید سمیعی اعلام کرد بزرگترین بیمارستان مغز و اعصاب جهان به زودی در ایران افتتاح و بهره برداری میشود. وی از بهره برداری بزرگترین بیمارستان مغز و اعصاب جهان در ایران در سال 96 خبر داد.

پرفسور مجید سمیعی رئیس انجمن جهانی مغز و اعصاب با اشاره به وضعیت و تغییر در سیستم آموزشی دانش آموزان اظهار داشت:مهمترین چیز در دوران دبستان و دبیرستان از متدهای جدید آموزشی دانش آموزان است تا بیشتر از آن استفاده شود.وی افزود:امروزه طرز فراگرفتن درس های بچه ها نسبت به گذشته ها کاملاً عوض شده و دنیای دیجیتال شده است.

سمیعی با بیان اینکه بچه ها از دوران دبستان و بچگی با درس های کامپیوتر مشغول می شوند، گفت:باید از دوران ابتدایی و راهنمایی مدارس ما به حالت تکنولوژی روز درآیند تا این دسته ها از دانش آموزان از آن استفاده ببرند.

بیمارستان پرفسور سمیعی در ایران

رئیس انجمن جهانی جراحی مغز و اعصاب عنوان کرد:با ایجاد چنین تکنولوژی در دوران دبستان و دبیرستان باید جوانان خودشان را برای دوران تحصیل در دانشگاه آماده کنند و این یکی از قدم های بسیار مهمی است که الآن مسلماً مسئولان در حال اجرا هستند منتهی باید هر روز آن را تکمیل تر کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت ساخت بیمارستان و مرکز تحقیقات علوم مغز و اعصاب به عنوان بزرگترین بیمارستان مغز و اعصاب جهان در ایران گفت:این بیمارستان را امید داریم تا سال آینده به افتتاح و بهره برداری برسانیم تا تمام ایرانیان بتوانند از این مرکز استفاده بهینه ببرند.

4/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. خانم قبادی می‌نویسد

    بسیار عالی بود مطالب . بسیار سپاسگذاریم از جناب پرفسور سمیعی .
    فقط یه سوال داشتم که این بیمارستان در کجا ساخته خواهد شد؟ آدرسش کجاست؟ ممنون .

از پزشکان نبض‌ما بپرسید