ایده هایی برای جذاب تر کردن کشک بادمجان

ایده های جدید و زیبا برای تزیین کشک بادمجان مجلسی و معرفی جدیدترین مدل های تزیین حلیم بادمجان و کشک بادمجان برای مهمانی های مختلف را دراین مطلب ارائه می دهیم که با مشاهده این تزیینات شیک و زیبا و الگوبرداری از طرح های ارائه شده می توانید زیباترین تزیینات را برای مهمانی ها و مجالس خود داشته باشید.

مدل های تزیین کشک بادمجان شیک و زیبا برای مهمانی :

decorated-mashed-eggplant-4

آشنایی با مدل های زیبا و متنوع تزیین کشک بادمجان می تواند به شما برای انجام تزیینات مختلف کمک کند، با مشاهده زیباترین تزیینات و الگو برداری از مدل های زیبا و جالب می توانید بهترین و جذاب ترین تزیین را برای مهمانی ها داشته باشید. کشک بادمجان یکی از غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که به راحتی تهیه می گردد و در بیشتر مواقع با همان موادی که تهیه شده، نیز تزیین می شود به این صورت که می توانید از کشک، بادمجان، پیاز و نعناع برای تزیین روی کشک بادمجان استفاده نمایید. همانطور که قبلا نیز مطرح نمودیم هدف از تزیین غذا علاوه بر زیبایی و جذابیت آن، کمک به بهبود طعم غذا نیز می باشد. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین زیبای کشک بادمجان با ایده های جالب و جدید را نشان می دهند که هر یک می توانند الگوی مناسبثی برای تزیینات شما باشند.

decorated-mashed-eggplant-6

تزیین شیک کشک بادمجانتزیین شیک و زیبای کشک بادمجانتزیین ساده کشک بادمجانکشک بادمجان به شکل بادمجانتزیین ساده و زیبای کشک بادمجانتزیین جالب کشک بادمجانتزیین شیک کشک بادمجان

برای زیبایی بیشتر کشک بادمجان می توانید آن را به شکل طرح و مدل دلخواه داخل ظرف مورد نظر کشیده و سپس سطح آن را تزیین نمایید. اغلب خانم های هنرمند سعی می کنند برای تزیین این غذا از ایده های به کاربرده شده در تزیین سوپ و تزیین آش استفاده نمایند، که به دلیل ترکیب رنگ یکسان و همچنین استفاده از کشک، می تواند ایده جالبی باشد. تصاویر زیر الگو ها و ایده های زیبا و جذابی برای تزیین کشک بادمجان شما محسوب می گردند.

decorated-mashed-eggplant-20

تزیین حلیم بادمجان مجلسی :

حلیم بادمجان نیز از جمله غذاهای خوشمزه و عالی است که ظاهری شبیه به کشک بادمجان دارد، با این تفاوت که در تهیه حلیم بادمجان از کشک اسفاده نمی شود، در نتیجه دارای رنگ تیره تری می باشد. برای تزیین حلیم بادمجان در بیشتر مواقع از نعناع داغ یا سبزیجات مختلف استفاده می شود که هدف از این تزیین زیبایی بخشیدن بیشتر به این غذاست. تصاویر زیر نمونه هایی از تزین حلیم بادمجان شیک و مجلسی را نشان می دهند که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای تزیینات شما باشند.

تزیین جالب و زیبای حلیم بادمجان

تزیین جالب و زیبای حلیم بادمجانتزیین ظرف حلیم بادمجان تزیین ظرف غذای زیباتزیین ساده حلیم بادمجانتزیین شیک و مجلسی کشک بادمجانتزیین کشک بادمجان زیبا و شیک

با جدیدترین ایده ها برای تزیین کشک بادمجان و حلیم بادمجان آشنا شدید، هر یک از این مدل های زیبا می توانند الگوی مناسبی برای تزیینات شما باشند و با استفاده از آنها بهترین تزیین و پذیرایی از مهمان را داشته باشید. علاوه بر این موارد می توانید با مراجعه به بخش تزیین غذا از دیگر ایده ها و تزیینات جدید و زیبا در رابطه با غذاهای مختلف دیدن فرمایید.

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید