چیدمان میز غذاخوری در مهمانی

غذاها برای میزبانی از مهمان ها آماده شده است. اکنون نوبت آن رسیده که به چیدمان میز غذاخوری بپردازیم تا وقتی مهمانی فرا می رسد، بتوانیم بیشتر بر روی شادی و کنار مهمان ها بودن تمرکز کنیم تا گل ها و سالاد ها و چیزهایی از این دست.

chidaneh-727-bba140d500b95dc36526-w800-h532-b0-p0-contemporary-dining-room

به گزارش نبض ما به نقل از چیدانه، در این مطلب به نکاتی اشاره می کنیم که به شما در چیدمان میز غذاخوری ، بار، و بوفه مهمانی کمک می کند.

چیدمان میز غذاخوری را چک کنید

برای چیدمان میز غذاخوری برای یک مهمانی رسمی ابتدا دیس ها و بشقاب های بزرگ و بعد بشقاب شام و بشقاب سالاد را بچینید. چنگال ها را در سمت چپ و چاقوها و قاشق ها را در سمت راست قرار دهید. به یاد داشته باشید که همه مهمان ها ابتدا بشقاب ها را برمی دارند و بعد به سراغ موارد دیگر می روند. روز قبل از مهمانی یک بار میز خود را بچینید و از آن عکس بگیرید تا در هنگام نیاز به آن رجوع کنید. این مسئله استرس شما را در روز مهمانی کاهش می دهد.

از یک رنگ اصلی برای چیدمان میز غذاخوری استفاده کنید. یک رنگ متالیک براق انتخاب کنید که به ظاهر میز جلوه ای پیچیده و مدرن می دهد و یا می توانید از پارچه هایی با رنگ خنثی استفاده کنید که سیمایی روستیک به فضای شما می دهد. هر چیزی که انتخاب می کنید در آن پالت رنگی را محدود کنید که این کار زیبایی خاصی به چیدمان میز غذاخوری شما می بخشد.

از تعداد زیادی گل و شمع در چیدمان میز غذاخوری استفاده کنید. وجود گل ها و شمع های بزرگ ممکن است در عکس زیبا باشد، اما در زندگی واقعی فقط باعث ایجاد مانعی در برابر چشمان مهمانان و سخت شدن جابه جایی غذاها می شود. به جای این کار از دسته گل های کوچک و شمع های ریز استفاده کنید تا طراحی شما تاثیرگذار و مناسب باشد. از گل های یک رنگ در یک گل دان جادار استفاده کنید که چیدن آن ها راحت باشد.

chidaneh-727-e3316d2d01c890c48763-w800-h600-b0-p0-contemporary-dinnerware-2

از بوفه برای چیدمان میز غذاخوری استفاده کنید. آیا فکر می کنید سرو غذاها و نوشیدنی ها در بوفه کار ساده ای است؟ چیدن نوشیدنی ها بر روی بوفه که دسترسی آن ها برای مهمان ها راحت باشد نیار به برنامه ریزی دارد. بشقاب ها را در ردیف اول، ظروف مسطح و دستمال ها را در ردیف دوم قرار دهید و نوشیدنی ها را در یک میز جدا بگذارید. اگر فضای کافی در اختیار دارید، میز بوفه را دور از دیوار بگذارید تا مهمان ها بتوانند از هر دو طرف به آن دسترسی داشته باشند. از یک گل دان، چند شمع، و چند وسیله تزئینی استفاده کنید. در ارتفاع ظرف های پذیرایی تنوع ایجاد کنید.

با داشتن یک بار اضافه فضای بیش تری ایجاد کنید. در یک مهمانی بزرگ، غذا به تنهایی میز را شلوغ می کند، به همین دلیل برای آسان شدن کارها از یک بار اضافه استفاده کنید. ممکن است از بوفه یا میز برای سرو غذا استفاده کنید، در هر دو مورد یک میز در نزدیکی میز اصلی قرار دهید تا بر روی آن ها بتوانید نوشیدنی ها را بگذارید.

از گل و گیاه استفاده کنید. آیا به تزئینات دیگری برای چیدمان میز غذاخوری نیاز دارید؟ می توانید از چند گل دان، گیاه، و یا درختچه های کوچک برای تزئین چیدمان میز غذاخوری خود استفاده کنید. تمام کاری که باید بکنید این است که آن ها را مرتب روی میز قرار دهید. فقط در انتخاب این تزئینات سلیقه به خرج دهید و آن هایی که ظاهری پاکیزه تری دارند را انتخاب کنید.

chidaneh-727-19f16f6800ab25fa3666-w800-h530-b0-p0-traditional-dining-room

ذائقه شخصی خود را با چند کارت ساده به  چیدمان میز غذاخوری اضافه کنید. چیزهای کمی معمولا خاطره انگیز می شوند. بر روی یک کارت کوچک با خط خود بنویسید و آن را با یک ریسمان زیبا به یک گلابی، انار، کاج، و یا دستمال وصل کنید.

می توانید دکوری های را خودتان بسازید. آیا ساختن دکوری ها از خریدن و چیدن شان سخت تر است؟ اگر می خواهید وسیله ای را خودتان بسازید از انجام آن در دقیقه ۹۰ خودداری کنید. چند روز زودتر دست به کار شوید. زیبایی که این وسایل به چیدمان میز غذاخوری شما هدیه می کنند متفاوت و خاطره انگیز خواهد بود.

وسایل گمشده را پیدا کنید. اکنون زمان آن رسیده که اشیای کوچکی که را که هنگام نیاز در دسترس نیستند پیدا کنید: سه پایه ها، انبر یخ، انبر سالاد، و غیره. بشقاب ها و ظرف های دیگر را بشمارید تا از تعداد آن ها مطمئن شوید و بعد وسایل مورد نیاز خود را در نزدیک ترین قفسه و کمد بگذارید. با این کار هنگام مهمانی همه چیز در دسترس شما خواهند بود.

// ]]>

امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید