آیا در حمام تان نیمکت دارید؟

یک حمام تمیز و مدرن می خواهید؟ چند نکته طراحی کلیدی می تواند حمام شما را به صورت امروزی درآورد. با انتخاب رنگ سفید می توانید به هدفتان برسید. از چیزهای رنگی مثل روفرشی، حوله یا حتی کاغذدیواری می توانید برای دعوت کنندگی بیشتر فضا استفاده کنید.

حداکثر کردن نور طبیعی

نور خورشید را با طرح رنگی سفید خالص و ظروف براق که پرتوها را انعکاس می دهند به حداکثر برسانید. هم چنین درهای پنجره دار اجازه می دهند نور از اتاق خواب مجاور وارد حمام شود.

نورپردازی استراتژِیک

یک ترفند دیگر برای روشنایی بیشتر: مانند تصویر زیر منبع نوری دیوارکوب را مستقیما روی آینه حمام نصب کنید. سطح منعکس کننده آینه نور را در تمام فضا پخش کرده و حمامتان را بزرگتر جلوه می دهد. 

از طرح های زنده استفاده کنید

فضای کوچک یک مزیت مخفی دارد و آن هم این است که می توان در آن از کاغذدیواری های جسورانه با الگوهای زنده و پرجنب و جوش استفاده کرد

ذخیره سازی هوشمند

در یک آپارتمان کوچک قفسه بندی درست و مناسب تفاوت زیادی ایجاد می کند. در اینجا مکعب های چوبی لوازم ضروری را در خود جای می دهد در حالیکه یک طاقچه شیشه ای باریک محلی برای قرار گرفتن گل های تازه را فراهم می کند.

قفسه حوله بداهه و خلاقبه جای اینکه زیباترین حوله ها و ملحفه هاتان را در کمد پنهان کنید، آن ها را روی یک نردبان چوبی بگذارید و با این کار هم به فضا روح بدهید و هم دسترسی راحت تری داشته باشید.

از گیاهان استفاده کنیدکاشی های سرد حمام را با یک گیاه خانگی و یا یک ترکیب برگ دار مثل تصویر گرم تر کنید و به فضا سرزندگی و آرامش بیفزایید.

کفپوش جسورانه

از کاشی های سیمانی به سبک قدیمی می توانید در حمام کوچکتان استفاده کنید. برای اینکه این رنگ های زیبا را در برابر آب محافظت کنید آن ها را با سیلر نافذ بپوشانید.

ذخیره سازی کارآمد

گوشه کنارهای بی استفاده و ناشیانه را با قفسه بندی کارآمد کنید. می توانید زیباترین حوله ها و دستمال ها را در قفسه قرار دهید و از لبه آن برای قرار دادن شمع و گل استفاده کنید.

استفاده از یک نیمکت نرم و راحت
اگر در حمام خود فضای کافی دارید می توانید یک نیمکت مبلی زیبا و گرم و نرم در آن قرار دهید.
کاشی های رنگی
از کاشی های رنگی استفاده کنید. اگر نمی خواهید یک فضای تماما سفید داشته باشید مقداری رنگ به زیر پاهای خود اضافه کنید. کفپوش آبی روشن می تواند گرمای بیشتری به فضای شما بدهد.
دیوار آینه ای
می توانید دیوار را از سقف تا کف با آینه بپوشانید. این کار فضا را روشن تر کرده و آن را بزرگتر جلوه می دهد.
منبع: برترین ها
 
امتیاز به مطلب post

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید