ترفندهایی برای جذاب تر بودن + ۱ راز

اکثر آدم ها دوست دارند که در نظر دیگران جذاب به نظر بیایند و بتوانند تاثیر خوب و مثبتی را در رفتار و احساس دیگران نقش بندند. اما با کمی بی دقتی یا غفلت مسیر جذاب تر بودن را اشتباه می روند.

نبض ما– راه و روشهایی وجود داره که کاملا اکتسابی هستند و اگر به آنها توجه و عمل کنیم موفقیت نصیب خواهد شد.

هر فردی این پتانسیل را دارد که یک آدم جذاب و خواستنی و باصطلاح تو دل برو باشد نیازی نیست که یک میلیاردر، مدیرعامل شرکتی معتبر، یا یک آدم خاص با قیافه و ابعاد و تیپ نامتعارف باشید تا خواستنی و جذاب بشید.

8 ترفند برای جذاب تر بودن

۱-  برای جذاب تر بودن علاوه بر تمیز و خوش تیپ و معطر و مودب بودن با دندانهای مسواک زده و دهان خوشبو و موهای مرتب و شانه شده و ناخنهای مناسب و  کفشهای واکس زده و تمیز باید مهارت های جدیدی را یاد بگیرید که نیاز دیگران با آن مرتفع شود و یا حداقل اعتماد بنفس خودتان بالا رود.

۲ – یاد بگیرید که چگونه یک داستان یا خاطره یا جوک را خوب تعریف و بیان کنید و همیشه چندتا مطلب خوب برای ارایه بلد و مسلط باشید تا در صورت نیاز و متناسب با مجلسی که در آن حضور خواهید داشت خرج کنید.

۳ – خوب گوش بدهید و با دیگران همدردی کنید و متناسب موضوع چهره خود را تنظیم کنید البته در اکثر موارد که موضوع غمناک نیست ته لبخندی در جهره داشته باشید.

۴ – برای جذاب تر بودن و خواستنی شدن ، سوالات خوب اما بجا و متناسب موضوع  بپرسید  و مطالعه زیاد داشته باشید و راجب موضوعاتی که در جلسه و محفلی که حضور میابید حداقل اطلاعاتی از قبل  کسب کرده باشید. و به راحتی با آدم ها صحبت کنید .

جذابیت

۵ – برای جذاب تر بودن حوزه هایی را دنبال کنید که واقعا به شما انگیزه می دهند. به این ترتیب، زمانی که آنها را برای دیگران تعریف می کنید، پرحرارت و باحال مطرح خواهید کرد . البته اگر علاقه مندی شما به علاقه مندی افرادیکه در مجلس شما هستن نزدیک باشد  و یا حداقل علاقه مند به شنیدنش باشند و اختلاف زیادی بین دیدگاه هایتان نباشد. و اینطوری جذاب به نظر می رسید

۶ – با گروه متفاوتی از آدم ها تعامل داشته باشید و آنها رو در ذهن خود تحلیل کنید و از زیاده گویی و زیاده روی در شوخی کردن و از غیبت کردن و تهمت زدن حتما بپرهیزید و اگر غیبت کسی رو نزد شما میکردند اجازه ندهید و بگویید علاقه مند نیستم بشنوم و موضوع را عوض کنید. و در یک جمع با هم بخندید ولی به هم نخندید.

۷ – برای جذاب تر بودن با آدمهای جذاب دیگر در ارتباط باشید و کمی به اندازه نمک غذا حس شوخ طبعی داشته باشید.

۸- سعی کنید رفتارها و عادتهای بدی را که از خودتان سراغ دارید لیست کنید و جهت اصلاح یا ترک آنها هرچه سریعتر اقدام عملی کنید.

راه های جذاب تر بودن در اولین برخورد

قیافه مظلوم به خود نگیرید

برای جذاب تر بودن قیافه آدم های مظلوم را به خودتان نگیرید. حتی اگر واقعا آدم مظلومی هستید. کسی این آدم ها را در وهله اول جدی نمی گیرد. بنابراین اگر می خواهید برایتان تره خرد کنند همینطور که خودتان را آماده ورود به دنیای جدید کرده اید، سعی کنید ادای آدم های غیرخجالتی را دربیاورید. بی خود نگویید آدم افتاده ای هستید و سرتان را نیندازید پایین. بگیریدش بالا. سر پایین آن هم در روزهای اول نشانه نداشتن اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس احترام می آورد. آدم ها به کسی که به خودش مطمئن است اعتماد می کنند و رویش حساب می کنند.

لبخند بزنید

قیافه های جدی و خشک ترسناکند. برای جذاب تر بودن لبخند بزنید. این لبخند برایتان تبلیغ خواهد بود. البته برای احتیاط باید یادآوری کنیم طرح لبخندی که دائمی باشد قیافه را شبیه دلقک های خوشحالی که از همه چیز زندگی راضی هستند می کند. پس فقط گهگاه و به موقع لبخند بزنید. مثلا درست لحظه مواجهه با آدم ها یا گاهی که به جمله ای می رسد که قابل تایید است و قبول دارید. لبخند خداحافظی را هم هیچ وقت یادتان نرود. اگر یادتان رفت یعنی فاتحه همه لبخندها و همه زحمات را خوانده اید.

جذاب شدن

پسرخاله نشوید

چند سالتان است؟ 18 لااقل. پس تا به این سن فهمیده اید که نباید با مردم سریع پسرخاله شد. راحت بودن با پسرخاله شدن فرق می کند. برای جذاب تر بودن این دو را قاطی نکنید. هیچ کس خوشش نمی آید یکی از توی خیابان بیاید و دست بگذارد روی شانه اش یا یک لقمه از ساندویچش را بخواهد. هستند کسانی که این کار را می کنند اما معمولا آدم های بیمار یا خطرناک هستند که شما جزوشان نیستید.

اغلب موجودات طبیعی خداوند از اینگونه صمیمیت ناگهانی می هراسند یا چندششان می شود. پس محترمانه حرف بزنید وبرای باز کردن سر حرف، از حرف ها و سوالات کلی تر استفاده کنید. اینکه از خانواده چند نفره آمده و پدر و مادرش چه کاره اند و ماهی چقدر توجیبی می گیرد به شما ارتباطی ندارد. رفتن سراغ سوال های شخصی که احتمالا در حریم شخصی طرف قرار می گیرند جز اینکه باعث شود طرف نگاه عاقل اندر سفیه بهتان بکند و سری به تاسف برایتان تکان دهد نخواهد داشت.

قلمروها را قاطی نکنید

حریم صمیمی، شخصی، اجتماعی و عمومی از اقسام قلمروها هستند. حریم صمیمی یا خصوصی فاصله ای کمتر از 45 سانتی متر بین دو نفر است. قبل از اینکه با طرف صمیمی شوید، در حریم صمیمی قرار نگیرید که حتما شما را پس خواهد زد. حالا با دست نه، با رفتارش. ممکن است ناخودآگاه به عقب برود یا ناگهان مضطرب شود. حریم شخصی حداقل 45 سانتی متری است.

چهره

برای جذاب تر بودن همیشه نباشید

نظر شما خیر است، درست اما گدای رابطه که نیستید، هستید؟ اگر نیستید باید بدانید تندروی در تایید و زیاده موافقت کردن و از خود اراده و نظری نداشتن باعث می شود طرف فکر کند گدای محبت و دوستی هستید یا از آنهایی هستید که با هر که بنشینید شکلش می شوید. بنابراین حسابی رویتان نمی کند.

یادتان باشد کسی حوصله گداها را ندارد. فوق فوقش برای آرامش وجدان هر از گاهی که جلوی چشمشان بودید لقمه نان محبتی بهتان بدهند اما دائمی نخواهد بود. جوری جدیت و قاطعیت و مصمم بودن نشان بدهید که آدم ها گمان کنند شخصیت تان محکم و شکل گرفته و مستقل است؛

نبض ما– گردآوری

 

5/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید