بهترین جراح بینی طبیعی چه کسی است؟

برخی از افراد بدون در نظر گرفتن شرایط تنفسی پس از  انجام عمل زیبایی بینی خود، از جراح می خواهند که بینی شان باریک یا به اصطلاح عروسکی شود، گاهی این کار آنقدر مجرای تنفسی را تنگ می کند که هم عمل تنفس مشکل می شود و هم بینی از شکل طبیعی خارج می شود. برای انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی چه باید کرد؟

عمل بینی طبیعی یا همان عمل جراحی زیبایی بینی به دو صورت باز و بسته قابل انجام است که انتخاب هر یک از این دو روش به جراح بینی بستگی دارد. صرف نظر از مهارت جراح بینی حدود ده درصد از عمل های بینی نیاز به جراحی دوم یا ترمیمی پیدا می کنند که حداقل باید یکسال بعد از جراحی اول انجام شوند و معمولا به دلیل حساسیت کار، هزینه بالاتری دارند.

بهترین سن برای عمل بینی چه موقع است؟

ورزش کردن بعد از جراحی بینی

انجام ورزش‌ های سنگین پس از جراحی زیبایی بینی ممنوع است و جراح زیبایی بینی برنامه آغاز تدریجی فعالیت‌های ورزشی را به شما خواهد داد.

خوابیدن بعد از جراحی بینی

در زمان خوابیدن بعد از عمل زیبایی بینی ،زاویه ایی که بدن نسبت به سر پیدا می کند، باید 30 الی 35 درجه باشد و سر در وضعیت بالاتری نسبت به قلب قرار داشته باشد که برای این منظور می توان از دو بالشت در زیر سر استفاده کرد.

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران چه کسی است؟

جراحی بینی طبیعی یک هنراست که نیاز به علم زیاد و تجربه دکتر جراح بینی دارد. بینی نیز عضوی در وسط صورت است که در نگاه اول، چشم بیننده به آن می افتد؛ لذا به دلیل اهمیت کار، اگر دکتر زیبایی بینی شما تمام ویژگی های فوق را داشته باشد، معمولا درایران هزینه جراحی بینی طبیعی زیر 6 میلیون تومان نخواهد بود؛ مگراینکه به دلایلی مانند انجام عمل بینی در بیمارستان دولتی و یا رقابت زیاد با سایر جراحان زیبایی بینی، دکتر زیبایی بینی شما چنین عملی را با قیمتی کمتر انجام دهد وگرنه مطمئن باشید که چیزی به نام عمل بینی ارزان با کیفیت بالا، مگر در مواردی که جراح بینی از اساتید دانشگاه یا مراکز دولتی باشد، عنوانی است که می بایست در کتاب خرس ها پرواز می کنند، به دنبال آن باشید!

بنابراین توصیه می شود قبل از انجام هر نوع عمل بینی از جراحی زیبایی بینی طبیعی گرفته تا جراحی زیبایی بینی استخوانی حتما تحقیق کرده و در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران که می تواند جراح گوش و حلق و بینی ، جراح پلاستیک و یا جراح فک وصورت باشد، دقت کنید تا در این آشفته بازارجراحی زیبایی بینی خود، این عضو حساس و بسیار تاثیرگذار در زیبایی صورت را به فردی بی تجربه و یا بدون تخصص مربوطه واگذار نکنید!

هزینه عمل زیبایی بینی چقدر است؟

هزینه عمل بینی برای هر جراحی در هر منطقه ای که قرار دارد متفاوت است و به نوع بینی و اتفاقاتی که قرار است بر روی آن اعمال گردد بستگی دارد.

بنابراین بعد از دیدن نمونه کارهای جراح بینی موردنظر خود، حتما به ایشان مراجعه کنید تا از پس از معاینه  دقیق بینی، قیمت جراحی زیبایی بینی را به شما اعلام کنند.

در صورت تمایل می توانید از طریق لینک زیر به قسمت گالری تصاویر قبل و بعد از جراحی زیبایی بینی دکتر سید محمد لاجوردی مراجعه و فیلم های واقعی جراحی بینی ایشان را نیز ببینید.

مدل بینی عمل شده طبیعی

4/5 - (9 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید