جلسه اول خواستگاری چی بپوشم؟

در اولین قرار ملاقات پیش از ازدواج و جلسه خواستگاری دختر و پسر بهتر است چه لباسی بپوشند؟

ملاقات های بین دختر و پسر پیش از ازدواج ممکن است به صورت رسمی یا غیر رسمی باشد و هرکدام از آن ها شرایط خاصی را برای لباس پوشیدن می طلبد. در ادامه به توصیه هایی برای پوشیدن لباس در اولین قرار ملاقات اشاره می شود.

خانم ها چطور در اولین قرار ملاقات با پسر لباس بپوشند؟

نکاتی که در رابطه با اولین قرار ملاقات و خواستگاری می تواند به شما کمک کند در ادامه ارائه خواهد شد

بدانید که قرار است کجا همدیگر را ملاقات نمایید

این که بدانید کجا قرار است بروید به شما در این که چه لباسی بپوشید کمک می کند. لباس شما قطعا زمانی که می خواهید به یک مهمانی یا یک مراسم مذهبی بروید متفاوت خواهد بود. خیلی خوب است که بدانید، جایی که می روید چه لباسی پذیرفته و قابل قبول است. به عبارت دیگر لباس شما تحت تاثیر محیط اطراف تان قرار خواهد گرفت.

می توانید عکس هایی از آن مکان ببینید که آیا لباس های رسمی می پوشند یا غیررسمی و این که مردمی که به آن جا می آیند چه مدل لباس هایی می پوشند؟

لباس خود را با زمان ملاقات تنظیم کنید.

زمانی از روز که همدیگر را ملاقات می کنید در نوع لباس شما موثر خواهد بود. همان طور که دمای هوا در نوع لباس شما موثر خواهد بود، زمان ملاقات هم برای تعیین لباس شما موثر خواهد بود.

ملاقات در طول روز، می طلبد که رنگ های روشن و کمی لباس های غیررسمی بپوشید. این در حالی است که ملاقات در شب نیازمند لباس های رسمی تر خواهد بود.

یک لباس زیبا را با وسایل اضافی خراب نکنید!

زمانی که شما یک ست مناسب لباس را می پوشید، احتمالا ممکن است در آخر تصمیم بگیرید یک کت قدیمی همراه با یک کیف بزرگ بر شانه خود همراه ببرید که این اصلا برازنده نخواهد بود.

زمانی که می خواهید از وسایل اضافی استفاده کنید، دقت داشته باشید که آن ها باعث با کلاس تر شدن شما شود. برای مثال می توانید به جای استفاده از کیف شانه ای بزرگ، از یک کیف دستی کوچک استفاده کنید.

کفش های راحت بپوشید

کفش های پاشنه کوتاه یا متوسط می تواند ظاهری عادی تر به شما بدهد. زمانی که شما می خواهید ظاهری رسمی داشته باشید، کفش های پاشنه بلند بیشتر کمک می کند اما در عین حال می تواند کمی اذیت کننده و دردناک باشد.

اگر فکر می کنید که پاشنه کفش، مرتبط با مد و فشن است، پس کفش پاشنه داری انتخاب کنید که لااقل برایتان راحت باشد و راه رفتن با آن آسان باشد. از کفش های با پاشنه خیلی بلند اجتناب کنید. این کفش ها در عین این که می تواند برای شما ناراحت کننده باشد، باعث می شود که شما در موقعیتی نامناسب در مقابل فرد روبرویتان قرار بگیرید.

از دوستان خود مشورت بخواهید

شما می دانید که چه لباسی به شما می آید ولی این می تواند به شما کمک تا از یک زاویه دیگر هم به ظاهرتان نگاه کنید. یک یا چند نفر از دوستانتان را انتخاب کنید که می دانید با شما صادق خواهند بود و در مورد لباس تان از آن ها بپرسید. از آن ها فقط نپرسید که آن را دوست دارند یا نه بلکه بپرسید لباسی که شما پوشیده اید چه تاثیری بر آن ها می گذارد.

با خودتان صادق باشید.

دقت داشته باشید که لباس پوشیدن شما همیشه به نظر فرد مقابل بستگی ندارد و مسئله ای است که مربوط به شما هم هست. لباس شما بخشی از شخصیت شماست و در مورد شما صحبت می کند. زمانی که اجازه دهید ظاهر شما بیانگر شخصیت شما باشد، به طرف مقابل کمک می کنید که راحت تر بتواند با شما کنار بیاید.

افراد با شخصیت چه ویژگی هایی دارند؟ 

بنابراین سعی کنید ظاهر همیشگی خود را داشته باشید به جای این که ظاهر خود را برای اولین بار تغییر دهید. شما می خواهید که خود واقعیتان را به او نشان دهید. شما نباید کاملا متفاوت با آنچه که هستید لباس بپوشید تا زمانی که او می خواهد تصمیم بگیرد دچار تردید شود.

خصوصیات ظاهری افراد باهوش چیست ؟

نسبت به چیزی که می پوشید اعتماد به نفس داشته باشید.

در ملاقات اول خیلی چیزها را نمی دانیم. بنابراین زمان مناسبی برای امتحان کردن لباس های جدید نیست. از لباسی استفاده کنید که دوستش دارید و با پوشیدن آن اعتماد به نفس خواهید گرفت. از لباس هایی که باعث می شود فکر کنید خیلی زیاده روی کرده اید اجتناب کنید.

برای مثال لباس هایی که خیلی تنگ، چسبان و یا خسته کننده به نظر می رسد. اگر شک دارید نسبت به این که آیا این لباس بیش از حد معمول خاص است، پس از پوشیدن آن صرف نظر کنید.

مردها در جلسه خواستگاری و اولین قرار ملاقات با دختر چگونه لباس بپوشند؟

در مورد لباس پوشیدن مردها در اولین قرار ملاقات هم نکات جالبی هست که می توان به آن ها دقت داشت.

رنگ لباس

رنگ تاثیر مناسبی بر روحیه فرد خواهد داشت. در اطراف ما رنگ نقش مهمی در تفکر، احساس، خرید و حتی خوردن دارد. رنگ های زیر می تواند گزینه های مناسبی برای پوشیدن در اولین قرار ملاقات باشد.

خاکستری تیره: رنگ سیاه به لطف انعطاف پذیری خود اغلب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما  کمی محافظه کارانه و رسمی به نظر خواهد رسید. با این حال، خاکستری تیره، در جای خود گزینه شیک و مکملی را ارائه می دهد.

آبی تیره: اگر شما می خواهید ظاهری شیک داشته باشید، آبی تیره رنگ مناسبی برای مردان زرنگ خواهد بود. آبی تیره با اغلب رنگ های مختلف می تواند ست شود.

رنگ های پاستلی: چیزی که در مورد رنگ های پاستلی آبی و صورتی جالب توجه است این است که برای فصول تابستان ایده آل است و شما را سرحال نشان می دهد.

طرح های الگو دار: از این که از طرح های الگو دار استفاده کنید نترسید. برای مثال ممکن است یک لباس با طرح های نقطه دار کلاسیک می تواند به شما بیاید.

لباس مناسب فصل

زمستان: با آب و هوای سرد و پتانسیل بارش برف و تگرگ، لباس های گرم و فابریک بهترین گزینه هستند. علاوه بر لباس هایی که از زیر می پوشید، پیراهن، ژاکت، یا کت های یکدست به همراه لوازم جانبی مانند دستکش چرمی یا شال گردن پشمی می تواند گزینه های خوبی باشد.

بهار: هوا تازه است. بهتر است که از لباس های نخی و کتانی استفاده کنید. رنگ های تیره در تمام طول سال کاربرد دارند همچنین می تواند در کنار رنگ های پاستلی و یا ژاکت های دریایی تضاد جالبی داشته باشد.

تابستان: رنگ های روشن و پیراهن آستین کوتاه خبر از تابستان می دهد. می توانید از عینک آفتابی استفاده کنید. طرح ها و رنگ های گل دار می تواند به شما جذابیت و حس شوخ طبعی به شما بدهد.

پاییز: در این فصل از پیراهن آستین بلند و شلوار استفاده کنید. علاوه بر این زمان مناسبی برای پوشیدن چکمه و کت چرمی است. همچنین رنگ های قهوه ای و زرد و قرمز مناسب فصل پاییز خواهند بود.

قرارهای غیررسمی

در قرارهای غیررسمی شما باید راحت باشید. یک قرار غیر رسمی می تواند در خارج از خانه بوده و یا یک پیاده روی در پارک یا کنار ساحل باشد. با این حال درست است که شما می خواهید راحت باشید اما در یک قرار غیررسمی لازم نیست که به طرف مقابل نشان دهید که شما در تعطیلات و پیک نیک چطور لباس می پوشید! اگر کمی هم حالت رسمی تر داشته باشد خوب به نظر می رسد.

قرارهای رسمی

در قرار رسمی همه چیز به ظاهر فیت و مناسب شما برمی گردد. درست مانند تمام قرارهای رسمی که قواعد مخصوص خود را دارد، شما دوست دارید که لباسی بپوشید تا مناسب شما باشد. می توانید یک کت دو تکه کلاسیک بپوشید به همراه کروات سیاه یا پاپیون.

یک کت و شلوار به همراه کروات می تواند به شما ظاهر درخشش در فرش قرمز بدهد اگر به درستی دوخته شده باشد. قرار رسمی زمانی است مناسب برای استفاده از رنگ های سیاه، کفش های درخشان هرچیزی که روی آن گردو خاک ننشیند.

با این حال شما می توانید بیشترین نظر مثبت را در قرارهای رسمی به دست آورید. به دلیل این که ظاهر رسمی می تواند جذابیت بیشتری به شما بدهد.

نبض ما– ترجمه: حسین مقدس زاده

4.9/5 - (7 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. تشریفات مجالس می‌نویسد

    سایت خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید

از پزشکان نبض‌ما بپرسید

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال مطرح شده قبلی و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر سلام جمعه ۱۶ تیر ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 129 مشاهده پرسش
    سعید: سلام خدمت دکتر عزیز بعداز تجویز دکتر چندماهی هست قرص زولپیدم میخورم مصرفم به دو ورق ده در روز رسیده بود یواش یواش کم کردم.درهمین حال بود که برای زود انزالی به عطاری مراجع کردم مقداری قرص فله بهم داد گفت روزی دوعدد بخور بعداز20روز فهمیدم ترامادول هستش به دکتر گفتم دکتر گفت قطع کن وچون از قبل قرص دپاکین میخوردم گفت ادامه بده شبها هم کلونازپام بخور تو این مدت بود که ذولپیدمم به5عدد رسید حالا سه روز از قطع ترامادول با دستور پزشک میگذزد تمام ترس من از تشنج بود که گفتن تشنج بخوای بکنی شب اول یا شب دوم حالا تو روز سوم رفتیم و با ترک ترامادول خداروشکر تشنجی رخ نداد.میخوام بدونم ذولپیدمم مثل ترامادول با ضد تشنج دپاکین وکلونازپام قطع کنم امکان تشنج وجود دارد.لطفا زود پاسخ بدید ممنونم.
    1. تصویر کاربر مشاور نبض ما جمعه ۱۶ تیر ۹۶( 6 سال پیش)
      تكراري
  • تصویر کاربر لات چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 131 مشاهده پرسش
    gh
    1. تصویر کاربر مشاور نبض ما چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      jjh
    2. تصویر کاربر مشاور نبض ما چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶( 6 سال پیش)
      ghgh
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات