بزرگ کردن سینه با ترفندهایی تضمینی در خانه

داشتن سینه های سفت و خوش فرم نه تنها حس خوبی دارد، بلکه باعث می شود ظاهری زیبا و جذاب داشته باشیم. در اینجا راهکارهایی از طب سنتی، رژیم غذایی و همچنین روش هایی برای ماساژ سینه به منظور سفت و بزرگ کردن سینه به شما می گوییم.

از طرفی وقتی صحبت از بزرگ کردن سینه و افزایش سایز سینه می شود، بیشتر بانوان به دنبال راه حل های طبیعی هستند. داروها و جراحی‌ها نه تنها گران هستند بلکه ممکن است به سلامتی شما نیز آسیب وارد کنند. آنها ممکن است نتایج فوری داشته باشند اما در دراز مدت به بافت‌های حساس سینه آسیب می‌زنند و آنها را مستعد بیماری‌های خطرناک می‌کنند.

بزرگ شدن سینه در طب سنتی

خوشبختانه در این اینجا روغن هایی  به شما معرفی میکنیم که برای بزرگ کردن سینه و افزایش سایز سینه جادویی عمل میکنند.

روغن شترمرغ

روغن شتر مرغ یکی از روغن‌های منحصر به فردی است که اسیدهای چرب مشابه سلول‌های پوستی دارد. وجود این اسیدهای چرب امکان نفوذ عمیق آن به هفت لایه از غشا سلول‌های پوستی را می‌دهد. این روغن، به دلیل ماهیت ذاتی خود بهترین روغن برای ماساژ سینه محسوب می‌شود. نفوذ عمیق این روغن لایه‌های پوست را نرم می‌کند، از این رو باعث بزرگ شدن سینه نیز می‌شود. این روغن علائم کشیدگی روی سینه را نیز از بین می‌ برد.

روغن گل پامچال

روغن گل پامچال که با ویتامین E مخلوط شده باشد برای بزرگ کردن سینه بسیار موثر است. ماساژ سینه با این محلول به شکل موثری مواد مغذی را برای بافت‌ها فراهم می‌کند و آنها را برای بزرگتر شدن آماده می‌کند. ماساژ منظم با این محلول می‌تواند سینه‌های بزرگ تر و جذاب تری برای شما ایجاد کند. این محلول نه تنها برای ماساژ درمانی مفید است بلکه می‌توان به صورت داخلی از آن برای تعادل هورمون‌ها نیز استفاده شود.

روغن بادام

بزرگ شدن سینه با روغن بادام

روغن بادام باید به طور مرتب بر روی سینه ماساژ داده شود تا رشد سلول در این ناحیه بهبود پیدا کند. معمولا نتایج بعد از 8 تا 10 هفته قابل مشاهده هستند. در پایان دوره مصرف این ماده گیاهی می‌توانید 3 تا 5 سانتی متر افزایش را مشاهده کنید.

روغن زیتون

دستان خود را آغشته به روغن زیتون طبیعی کرده، سپس با حرکت دایره ای ماساژ دهید. برای گرفتن بهترین نتیجه، ماساژ باید با حرکت از خارج به سمت داخل سینه باشد. حداقل 10 تا 15 دقیقه این کار را انجام دهید. با این کار جریان خون در سینه شما افزایش یافته و به تدریج باعث بزرگ کردن سینه می‌شود.

روغن گل میخک

این روغن در کنار عصاره زنجبیل بهترین عملکرد را دارد و به شما کمک می‌کنند به شکلی طبیعی به رشد پستان ایده آل خود برسید.

روغن نارگیل

آیا نشانه‌ها و خطوط کشیدگی روی سینه‌های خود دارید؟ روغن نارگیل می‌تواند آنها را برای شما از بین ببرد. ماساژ روغن نارگیل باعث تقویت بافت‌های پستان، خلاص شدن از نشانه‌های کشیدگی ناشی از بارداری یا افزایش وزن و افزایش اندازه سینه می‌شود.

روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای

روغن‌های محبوب دیگری که می‌توانند به شما کمک کنند روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای هستند. آنها رشد بافت سینه را تحریک می‌کنند و باعث افزایش اندازه کلی آنها می‌شوند. روغن درخت چای و روغن اسطوخودوس را در مقادیر مساوی مخلوط کرده و حدود 10 دقیقه روی سینه خود بمالید. آن را با آب ولرم بشویید و حداقل یک ماه این کار را تکرار کنید.

بزرگ شدن سینه با رازیانه

بزرگ شدن سینه با رازیانه

رازیانه در طب سنتی به عنوان دارویی برای افزایش و تنظیم هورمون های زنانه شناخته میشود، این دانه‌ها حاوی سطح بالایی از فلاونوئیدها هستند که باعث افزایش سطح استروژن در بدن و رشد بافت سینه می‌شوند. به علاوه، مادران شیرده می‌توانند دانه رازیانه مصرف کنند تا تولید شیر آنها افزایش یابد.

یک قاشق غذاخوری روغن کبد ماهی کاد یا روغن زیتون را با دو قاشق غذاخوری تخم رازیانه در یک تابه گرم کنید. اجازه دهید دانه‌ها قرمز شوند. روغن را صاف کنید و بگذارید خنک شود. از این روغن برای پنج تا ده دقیقه جهت ماساژ سینه استفاده کنید. بگذارید سی دقیقه بماند و بعد آن را با آب گرم بشویید. این روش درمانی را دو بار در روز و به مدت یک یا دو ماه دنبال کنید قطعا جواب میگیرید.

طریقه مصرف عرق رازیانه برای بزرگ شدن سینه

بجز روغن رازیانه، دمنوش رازیانه نیز تاثیر بسزایی در بزرگ شدن سینه دارد. برای درست کردن این دمنوش کافی است یک قاشق رازیانه را همراه با 3 لیوان آب با شعله کم بجوشانید تا فقط یک لیوان از آن باقی بماند، سپس با شیرین کننده سالم میل کنید. خوردن این دمنوش روی یک لیوان به جز در دوران پریودی تا یک الی دو ماه اثر گذار است.

خمیر دانه شنبلیله تحریک کننده هورمون های بزرگ کردن سینه

گفته می‌شود این ماده به عنوان یک گیاه فیتواستروژنی به افزایش اندازه سینه کمک می‌کند. شنبلیله هورمون‌های بزرگ کننده سینه مانند استروژن و پروژسترون را تحریک می‌کند.

برای تهیه مخلوط خمیری از این ماده، یک چهارم فنجان پودر شنبلیله را با مقداری آب مخلوط کنید. آن را بر روی سینه خود قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید مخلوط ایجاد شده برای 10 دقیقه بماند و بعد آن را بشویید. این کار را روزانه دو بار تکرار کنید. همچنین می‌توانید روزانه آن را به همراه لوسیون بدن خود استفاده کنید.

برای بزرگ شدن سینه ها چه بخوریم

خوردن مداوم چربی‌های سالم می‌تواند اندازه سینه شما را افزایش دهد زیرا بافت سینه بیشتر از چربی ساخته شده است. داشتن خوراک خوب و ماساژ با روغن مناسب میتواند نتیحه بهتر و سریع تری برایتان رقم بزند.

محصولات لبنی

شیر و تمام محصولات لبنی به بزرگ کردن سینه شما کمک می کنند. هورمون‌های تولید مثل موجود در لبنیات شباهت زیادی به هورمون‌هایی دارند که در بدن انسان یافت می‌شود. شیر گاو حاوی هورمون‌هایی مانند استروژن، پروژسترون و پرولاکتین است که برای تولید شیر مهم هستند.

خواص شیر سویا برای سینه

یکی دیگر از منابع غنی پروتئین برای افزایش اندازه سینه شیر سویا محسوب می‌شود. ایزوفلاوون‌های موجود در شیر سویا مشابه استروژن هستند و موجب افزایش سایز سینه می‌شوند.

لوبیای سویا

لوبیای سویا را به شکل مستقیم مصرف کنید. این روش نیز به شکل ایمنی در افزایش سایز سینه تاثیر دارد. تنها این نکته را در نظر داشته باشید که به طور مداوم به مصرف این ماده غذایی بپردازید.

بزرگ کردن سینه با لوبیا سویا

آجیل

شامل گردو، بادام زمینی، بادام هندی و گردوی آمریکایی را در رژیم غذایی خود داشته باشید. این مواد غذایی سرشار از پروتئین‌ها و چربی‌های ضروری برای بزرگ کردن سینه هستند.

انواع دانه‌ها و تخمه‌ها

از تخمه آفتابگردان، دانه رازیانه، تخمه کدو یا دانه کتان استفاده کنید، همه این دانه‌ها برای رشد بهتر سینه‌های شما توصیه می‌شوند. این دانه‌ها سطح استروژن را در بدن شما تقویت می‌کنند و موجب بهبود رشد سینه‌ها می‌شوند. علاوه بر این، دانه کنجد را نیز امتحان کنید.

روغن های سالم

روغن زیتون و روغن آووکادو از جمله روغن‌های سالمی هستند که می‌توانند برای بزرگ کردن سینه وارد رژیم غذایی شما شوند.

تخم شنبلیله

دانه شنبلیله منبع غنی از فیتواستروژن‌ها است که باعث رشد بهتر غدد پستان می‌شود. روزانه یک دانه شنبلیله را مصرف کنید، می‌توانید از کپسول‌های حاوی این گیاه استفاده کنید یا روغن گیاهی آن را روی سینه‌های خود بمالید.

غذاهای دریایی

غذاهای دریایی نظیر میگو، صدف، حلزون دریایی و جلبک دریایی سرشار از منگنز هستند، و منگنز نیز باعث تحریک هورمون‌های جنسی در بدن می‌شود. که این موضوع به بزرگ شدن سینه کمک می‌کند.

سبزیجات سبز

فیتواستروژن‌ها برای تحریک رشد بافت سینه مفید هستند، سبزیجاتی نظیر بروکلی و اسفناج می‌توانند درافزایش سایز سینه شما و تقویت کلیت ظاهری آنها کمک کنند.

آیا مصرف ویتامین e به بزرگ شدن سینه کمک می کند؟

بزرگ شدن سینه با ویتامین e

اگرچه کپسول‌های ویتامین e برای رشد سینه کارآمد نیستند، اما باز کردن کپسول و استفاده مستقیم روغن بر روی پوست می‌تواند به ماندگاری سینه‌های شما کمک کند و مانع از آویزان شدن آنها شود.

حتماً بخوانید: قرص ویتامین b1 چه فوایدی دارد و چگونه باید مصرف شود؟

افزایش سایز سینه با ماساژ درمانی

در اینجا ماساژهایی به شما آموزش میدهیم که می توان با استفاده از روغن هایی که در بخش اول مقاله به شما معرفی شده برای بزرگ کردن سینه های خود به کار ببرید.

تکنیک ۱

قبل از ماساژ سینه، مطمئن شوید که دستان شما گرم و لطیف هستند. دست‌های زبر و سرد می‌توانند پوست سینه را حساس وشکننده  کنند.

از مقداری روغن طبیعی یا کرم ماساژ دهنده سینه استفاده کنید. روغن‌های طبیعی برای ماساژ سینه بسیار مناسب هستند. اما اگر از کرم ماساژ سینه استفاده می‌کنید به سراغ کرم‌هایی بروید که از مواد طبیعی ساخته شده اند.

ماساژ سینه با روغن رازیانه برای نتایج بهتر توصیه می‌شود.

ابتدا دست‌های خود را به آرامی روی سینه‌های خود قرار دهید و انگشتان خود را در اطراف آنها پخش کنید. با یک حرکت دوار سینه‌ها را به سمت داخل ماساژ دهید. دست راست شما باید در جهت عقربه‌های ساعت و دست چپ باید خلاف عقربه‌های ساعت حرکت کند. به یاد داشته باشید، وقتی سینه‌های خود را ماساژ می‌دهید، هر مالش باید چند ثانیه طول بکشد. از لمس نوک سینه‌ها خودداری کنید. اگر احساس درد در پستان دارید، فوراً فشار را کاهش دهید.

ماساژ را پنج دقیقه و روزانه رو بار انجام دهید. این کار باید حداقل برای پنج دقیقه انجام شود اما نباید بیشتر از پانزده دقیقه ادامه پیدا کند. اگر می‌خواهید نتایج سریع تری داشته باشید، حداقل هر روز به مدت یک ماه ماساژ را ادامه دهید.

بزرگ شدن سینه با ماساژ

تکنیک ۲

قبل از شروع ماساژ، دستان خود را به هم بمالید تا گرم شوند. همچنین میتوانید از روغن های گیاهی و طبیعی استفاده کنید. ماساژ را از کمر خود شروع کرده و چربی کمر را به سمت سینه و به تدریج، به خود سینه‌ها هدایت کنید. این روش با نام دیگر روش انتقال چربی نیز شناخته می‌شود، جایی که شما چربی اضافی را از کمر به سینه‌های خود منتقل می‌کنید.

اگرچه ماساژ سینه نتایج فوری به همراه ندارد با این حال از روزی که شروع به ماساژ می‌کنید، روی بافت‌های سینه تاثیر مثبت می‌گذارد. همانطور که گفته شد، برای اینکه متوجه هر نوع تغییر در سینه‌های خود شوید، حداقل یک ماه این روش را به صورت روزانه امتحان کنید. این روش درمان طبیعی است و به سینه شما صدمه ای وارد نمی‌کند.

آیا بزرگ شدن سینه با استفاده از قرص جلوگیری روش مناسبی است؟

قرص‌های ضد بارداری می‌توانند سایز سینه‌های فرد را افزایش دهند. سطح استروژن و پروژسترون در دوره قاعدگی تغییر می‌کند و این می‌تواند باعث ایجاد تغییر در بافت پستان شود. در نتیجه فرد ممکن است احساس کند که سینه‌های وی حساس یا دردناک شده اند.

بسیاری از قرص‌های ضدبارداری حاوی همان هورمون‌ها، استروژن و پروژستین هستند که نوع مصنوعی پروژسترون به حساب می‌آید. استفاده از این قرص‌ها می‌تواند باعث افزایش سایز سینه‌ ها شود. اما طی چند ماه مصرف قرص، سینه‌ها به طور معمول به اندازه پیشین خود باز می‌گردند. البته این موضوع با قطع مصرف قرص نیز اتفاق می‌افتد.

3.5/5 - (2 امتیاز)
منبع doctorNDTV HEALTHFROMNATURE ETIMES

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظر
  1. ناشناس می‌نویسد

    سلام من ۳۲سال دارم چاق نمیشم هرچی میخورم چاق نشودم سر این چیز بشوهرم دعواداریم

    1. ناشناس می‌نویسد

      انگل داری فک کنم

  2. عسل می‌نویسد

    سلام من ۲۰سالمه و خیلی لاغرم دلم میخواد بالاتنه وپایین تنم چاق بشه داروگیاهی خیلی مصرف کردم امابازبرمیگردم حالت اول یک دارویی روغنی چیزی نیست معرفی کنین ک ثابت بمونم

از پزشکان نبض‌ما بپرسید