آکادمی زبان اکسیر، یک سبک زندگی

معرفی آکادمی زبان اکسیر

کسی را سراغ دارید که لزوم یادگیری زبان های خارجی را منکر شود؟ قطعا پاسختان منفی است. دامنه ی آموزش زبان های خارجی، به ویژه زبان انگلیسی، بسیار گسترده شده و همه سنین و سطوح جامعه را شامل شده است. جوان تر ها برای آینده تحصیلی و شغلیشان و بزرگترها برای تجربه دنیای جدید و به طور کلی همه و همه برای تجربه های ناب دنیای مدرن امروزی به یادگیری زبان نیاز مبرم دارند. هر چیزی را که در اطرافمان می بینیم به نوعی به زبان وابسته است. از لوازم شخصی و خانگی الکترونیکی تا وبسایت ها و شبکه های اجتماعی دنیای ما را با زبان خارجی پیوند زده اند.

صحبت از یادگیری و آموزش که می شود، پای موسسات و آموزشگاه ها هم به میان می آید. همه ما در دوران مدرسه درس زبان داشتیم؛ ولی همان موقع حساب دستمان آمد که اگر می خواهیم زبانمان پیشرفت کند باید برویم در یک موسسه زبان خوب ثبت نام کنیم.

داوطلبان پیگیر و علاقه مند یادگیری زبان، بسیار به کیفیت یک آموزشگاه زبان اهمیت می دهند؛ که البته حق هم دارند. رشد قارچ گونه و بی حد و حساب موسسات زبان، انتخاب گزینه برتر را بسیار مشکل کرده است. ولی اگر فاکتورهای یک موسسه آموزشی استاندارد و مدرن را بشناسیم، می توانیم با ارزیابی و مقایسه بهترین انتخاب را داشته باشیم.

یک آکادمی زبان یا آموزشگاه زبان انگلیسی خوب باید در مولفه های ذیل بهترین باشد:

 

1. استفاده از روش های آموزشی مدرن

واژه “تغییر” کلید واژه ای طلایی در تمام سیستم های آموزشی دنیاست. یک سیستم آموزش موفق، سیستمی است که با دنیای اطراف خود در تعامل است و خرده سیستم های درون خود را بر اساس تغییرات و تحولات اطراف به روزرسانی می کند.

آکادمی زبان اکسیر با تکیه بر دانش و تجربه ی مدیران، کارشناسان و اساتید با تجربه و حرفه ای خود توانسته با به کارگیری جدیدترین شیوه های تدریس و تالیف و گردآوری به روزترین منابع آموزشی شرایط را برای موفقیت داوطلبان آزمون های IELTS، TOFEL  و PTE آسان کند. تعداد زیاد خروجی های موفق این آکادمی گواهی بر این مدعاست. نمونه کارنامه های داوطبان آزمون آیلتس که در دوره های آمادگی آزمون آیلتس آکادمی اکسیر شرکت کرده بودن را می توانید اینجا ببینید.

 

2. برگزاری دوره ها و ارائه خدمات آموزشی متنوع

یک آکادمی، زمانی می تواند ادعای کیفیت و برتری کند که توانایی برگزاری دوره های متنوع و در عین حال با کیفیت را داشته باشد و بتواند طیف وسیع تری از داوطلبان را پوشش دهد. در آکادمی زبان اکسیر دوره های متنوعی چون دوره های زبان عمومی برای تمام سطوح، دوره های آمادگی آزمون های بین المللی، کلاس های و کارگاه های آموزشی و تخصصی برای مهارتهای زبان، کلاس های بحث آزاد، کلاس های آموزش زبان انگلیسی از طریق فیلم و دوره های متنوع دیگر، با استفاده از جدیدترین محتوای آموزشی و بهترین اساتید برگزار می شوند.

اما نکته بسیار مهمی که کلاس زبان آنلاین و حضوری اکسیر را از سایر موسسات متمایز می کند تنوع در شیوه برگزاری دوره هاست. کلاس های زبان عمومی (حضوری و آنلاین)، کلاس های خصوصی زبان انگلیسی (حضوری و آنلاین)، کلاس های گروهی زبان انگلیسی (حضوری و آنلاین)، دوره گرامر انگلیسی (iGram)، دوره های منحصر به فرد TelEx و پکیج های خودآموز آیلتس از جمله خدمات آموزشی آکادمی زبان اکسیر هستند.

 

3. ارائه مشاوره زبان دلسوزانه، سریع و روشنگرانه

داوطلبان زبان با هدف ها، توانایی ها و شرایط متفاوتی قدم در مسیر یادگیری زبان می گذارند. اگر در همان ابتدای راه راهنمایی نشوند و مسیر برایشان روشن نشود، نمی توانند نتیجه خوبی بگیرند. ما در آکادمی زبان اکسیر معتقدیم این حق مسلم یک زبان آموز است که از یک مشاوره زبان حرفه ای و اصولی و البته رایگان برخوردار باشد. مشاوره در آکادمی زبان اکسیر به هیچ عنوان ربطی به صلاح آکادمی و وضعیت خالی و پر بودن کلاس هایش ندارد و کاملا یک مشاوره درست و اصولی فارغ از شرایط آکادمی و تماما منطبق با شرایط متقاضیان می باشد. مثلا اگر برای اخد مدرک آیلتس سه ماه وقت دارید و ده ماه آمادگی شما زمان می برد، با محاسبات غلط و بیان روش های افسانه ای نمی گوییم که شما را سه ماهه می رسانیم!!! مشاورین ما دلسوزانه، سریع و روشنگرانه زبان آموز را راهنمایی کرده و او را از سردرگمی نجات می دهند.

تعیین سطح زبان

 

4. تعیین سطح واقعی!

تعیین سطح زبان انگلیسی یکی از پایه های اصلی آموزش زبان است و مراکز آموزشی معتبر و حرفه ای زبان که اصول علمی آموزش را زیربنای کار خود قرار داده اند، بدون تعیین سطح دانش و مهارت های زبانی زبان آموزان، وارد فرآیند آموزش نمی شوند. زبان آموزی نمی تواند ادعا کند که سطح دقیق مهارت های زبانی خود را می داند؛ اگر هم شناختی باشد این شناخت نسبی و حسی بوده و نمی توان به آن اتکا کرد. وقتی شما تصمیم به یادگیری زبان گرفته و به یک آکادمی زبان معتبر مراجعه می کنید کارشناسان آموزش با انجام فرایند تعیین سطح، میزان دانش و توانایی های زبانی شما را در هر چهار مهارت اصلی (Speaking, Listening, Writing, Reading) و هر دو مهارت فرعی (Grammar, Vocabulary)  می سنجند.

یکی از ویژگی های برتر ساز موسسه زبان اکسیر تعیین سطح واقعی و اصولی زبان آموزان است. ما زبان آموز را تعیین سطح نمی کنیم که کلاس های ناقصمان را پر کنیم. بلکه تنها دغدغه مان این است که او را در مسیر خودش قرار دهیم. به همین منظور توانایی های زبانی زبان آموز از طریق آزمون تعیین سطح آنلاین و مشاوره حضوری مشخص شده و کلاس مناسبش به او پیشنهاد می شود. برای آشنایی بیشتر با فرآیند تعیین سطح زبان در آکادمی اکسیر اینجا کلیک کنید.

 

5. پشتیبانی همه جانبه از زبان آموز

یادگیرنده به عنوان ارباب رجوع حق دارد از هر لحاظ پشتیبانی شود. از همان ابتدا که مشاوره می گیرد و تعیین سطح می شود تا آخرین کلاسش در پایان دوره، حق دارد که هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ  روحی مورد حمایت قرار گیرد. از این رو ما در آکادمی اکسیر خود را بر این مهم ملزم دانسته و با برنامه ریزی درسی، کنترل تکالیف، ارائه برنامه آموزشی و مطالعه در ابتدای هر ترم، تصحیح تمامی تکالیف رایتینگ، مشاوره های دوره ای و بین ترم جهت راهنمایی در ادامه مسیر، رسیدگی به مشکلات احتمالی زبان آموز، برگزاری آزمون های منظم و بسیاری خدمات دیگر زبان آموزان را رها نکرده و شانه به شانه ایشان در مسیر یادگیری زبان کنارشان هستیم.

در پایان ذکر این نکته بسیار ضروریست که بار اصلی یادگیری زبان انگلیسی بر دوش خود زبان آموز است. موسسه ها، اساتید و امکانات آموزشی هر چقدر هم خوب باشند نمی توانند نتیجه مطلوب را برای شما به ارمغان بیاورند؛ مگر اینکه خودتان با اراده و پشتکار قدم در مسیر یادگیری زبان گذاشته و به مرور توانایی های خود را ارتقا دهید تا به نتیجه مطلوبتان برسید.

 

آکادمی اکسیر

4.3/5 - (6 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید