بررسی عوارض ایمپلنت دندان

در کنگره دندانپزشکی نقش جهان

مدیر اجرایی کنگره دندان پزشکی نقش جهان از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی خبر داد و گفت: بررسی عوارض ایمپیلنت ومشکلات رایج در دندانپزشکی اطفال در این کنگره ارائه می شود.

نبض ما– دکتر هادی سلیمی در آستانه برگزاری کنگره دندانپزشکی نقش جهان اظهار داشت: موضوعاتی همچون نحوه تراشو نکات کلینیکی درمان با اس اس کراون در دندان های شیری، روش های پرکردن کانال در اندودنتیکس و آشنایی با انواع سمان و روش های کاربرد آن در این کنگره از طریق کارگاه های عملی توسط اساتید برجسته این رشته ها ارائه می شود.

وی افزود: کاربرد مش تیتانیومی همزمان با ایمپلنت در بازسازی عرضی استخوان، کاربرد لیزهای دایود در درمان دیپگمنتیشن و بلیچینگ همچنین مراحل باند کردن لامینیت های سرامیکی از طریق کارگاه نیز ارائه می شود.

مدیر اجرایی کنگره دندانپزشکی نقش جهان ادامه داد: قراردادن فوری ایمپلنت در محل دندان کشیده شده همچنین عوارض و معضلات ایمپلنت در این کنگره توسط اساتید برجسته مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد.

به گفته سلیمی مشکلات رایج در دندان پزشکی اطفال، مفاهیم جدید در کنترل رفتاری کودکان در دندانپزشکی و فضا نگهدار یا عملکرد مشابه دندان جهت جایگزینی دندان شیری زود از دست رفته همچنین حوادث حین درمان های اندودنتیکس، علل و روش های پیشگیری نیز در این کنگره در قالب کارگاه ارائه خواهد شد.

وی عنوان کرد: جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی در کنگره دندان پزشکی نقش جهان مطرح خواهد شد و پیش بینی می شود حدود یک هزار نفر در این کنگره شرکت کنند. 30 تا 40 سخنران داخلی و خارجی در این کنگره خواهیم داشت و این کنگره برای شرکت کنندگان 15 امتیاز بازآموزی دارد.

مدیر اجرایی کنگره دندانپزشکی نقش جهان با بیان اینکه نمایشگاهی از تجهیزات دندان پزشکی در حاشیه این کنگره برگزار می شود خاطرنشان کرد: این کنگره 1 تا 3 شهریور در هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

5/5 - (2 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید