راهی ساده و بی ضرر برای سیاه شدن موهای سفید شده

شاید هنگام شانه کردن موهایتان ناگهان با یک یا چند تار موی سفید برخورد کنید که حس بدی در شما ایجاد کرده و باعث ناراحتی شما شود.

نبض ما– اگر از این مشکل رنج می برید؛ فقط کافی است که معجون خارق العاده زیر را با استفاده از مواد ساده و قابل دسترس برای مبارزه با سفیدی زودهنگام موهای خود تهیه کنید.

سه قاشق مرباخوری آب لیمو را با پنج قاشق غذاخوری روغن نارگیل در یک ظرف به خوبی با هم مخلوط کنید تا مایعی یک دست درست شود.

سپس مایع را روی موهای خود بمالید و با نرمی موها و پوست سرتان را ماساژ دهید. بعد از ماساژ دادن، پوست و موی سر را به مدت یک ساعت به حال خود بگذارید.

بعد از گذشت یک ساعت، موهای خود را با شامپوی خود بشویید. هفته ای1 یک بار این کار را انجام دهید و نتیجه اعجاب آور آن را ببنید.

سیاه شدن موی سفید

2 روش کاملا تجربی و طبیعی وجود دارد تا از زود سفید شدن مو جلوگیری کرد و هم اینکه راهی هست تا موی سفید شده مجدد سیاه شود.

راه اول اینست که : روغن سیاهدانه را هفته‌ای دو تا سه بار قبل از حمام به موهایتان بزنید، چند ساعت بماند و بعد استحمام کنید.

راه دوم این است که :  هلیله سیاه را پودر کنید و با گلاب مخلوط کنید و به‌شکل خمیر در بیاورید؛ بعد آنها را به‌شکل نخود درآورده و در آرد گندم بگذارید تا خشک شوند و شبی دو سه عدد از این ترکیب بخورید.

نبض ما– گردآوری

3.5/5 - (11 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ها دی می‌نویسد

    سلام آیا با استفاده از روغن‌ سیاه دانه موها به طور کامل به حالت طبیعی بر میگرده یا اینکه پیشگیری از موهای سفید است

از پزشکان نبض‌ما بپرسید