بهترین برند ژل شستشوی صورت کدام است؟

ژل شستشوی صورت سینره چه ویژگی هایی دارد؟ نظر کاربران در مورد این ژل چیست؟نحوه مصرف ژل شستشوی صورت سینره چگونه است؟

نبض ما- ژل‌ شستشوی صورت سینره کمک می کند تا از آسیب های آلودگی هوا در امان باشید. آلودگی هوا یکی از مشکلات جدی در دنیای امروز است. با توجه به اینکه پوست ما روزانه در معرض آلودگی قرار می گیرد و بسیاری از بیماری های پوستی مرتبط با آن است، به همین دلیل لازم است تا از این موضوع آگاه باشیم و برای سلامت پوست خود از محافظ هایی همچون ژل‌ شستشوی صورت سینره کمک بگیریم.

یکی از تأثیرات آلودگی هوا بر سلامت پوست، افزایش تعداد رادیکال‌های آزاد در آن است. رادیکال‌های آزاد آسیب‌های زیادی به بدن انسان می‌رسانند و می‌توانند سطح آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین‌ e و c را به شدت کاهش دهند. با کاهش سطح آنتی اکسیدان‌ها فرآیند پیری پوست آغاز می‌شود.

اگر کاهش میزان آنتی اکسیدان‌ها بیش از حد باشد، احتمال ابتلا به سرطان‌های پوستی افزایش می‌یابد. اگرچه آلودگی هوا مشکلی نیست که بتوان آن را به زودی حل کرد و یا کاهش داد، اما چند راه وجود دارد که می‌توان آسیب‌های پوست در برابر آلودگی هوا را به حداقل رساند.

بهترین مارک ژل شست و شو

شستشو اولین و مهم‌ترین راه برای محافظت از پوست در برابر آلودگی هوا است. به هر حال همه‌ی ما ساعاتی از روز را در بیرون از منزل می‌گذرانیم و میزانی از آلودگی‌ها بر روی سطح پوست ما قرار می‌گیرد.

این آلودگی‌ها به ویژه بر روی پوست صورت و دست‌ها بیشتر نمایان می شود. در اثر استفاده از صابون، چربی پوست صورت از بین می رود و پوست به تدریج در اثر خشکی شکننده می شود که این اتفاق سبب تسریع روند ایجاد چین و چروک‌ پیشانی و صورت می‌گردد.

بنابراین توصیه می شود جهت شستشو، از ژل‌ شستشوی صورت سینره که فاقد مواد صابونی است به عنوان جایگزین صابون استفاده شود.

یکی از بهترین ژل‌های شستشوی موجود در بازار ژل شستشوی صورت سینره با خاصیت ضد آلودگی هوا و مرطوب کنندگی است که برای پوست‌های چرب ، معمولی تا خشک و آقایان طراحی شده است. با توجه به اینکه این ژل ها فاقد مواد صابونی هستند، می توانند جایگزین مناسب صابون، جهت شستشوی صورت باشند.

عصاره مورینگای موجود در ژل شستشوی صورت سینره به عنوان محافظی طبیعی روی سطح پوست قرار گرفته و از جذب آلودگی به پوست جلوگیری می کند. ژل شستشوی صورت سینره باعث احیای پوست، حفظ لطافت و شادابی و محافظت پوست می گردد.

این ژل، ضمن از بین بردن مواد آرایشی، رطوبت پوست را در یک سطح پایدار نگه داشته و از خشکی آن جلوگیری می‌کند. همچنین باعث تنظیم pH پوست نیز می شود.

ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست‌های چرب

ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های چرب جانشین بسیار مناسب صابون جهت شست و شوی صورت می باشد. این ژل حاوی شوینده های بسیار ملایم بدون ایجاد آثار تحریکی بر روی پوست است که باعث زدودن کامل آلودگی و باقی مانده مواد آرایشی از روی پوست می شود. وجود مواد تنظیم کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری، سبب می شود تا ژل شستشوی صورت سینره گزینه ای مناسب برای پوست های چرب و آکنه ای باشد.

 روش مصرف ژل سینره مخصوص پوست چرب

مقدار کمی از ژل شستشوی صورت سینره را کف دست قرار داده و به کمک کمی آب آن را کف دست بگسترانید    و صورت خود را با آن ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.

ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست خشک و معمولی

ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست چرب با بهره گیری از فرمولاسیونی بسیار ملایم، مواد مرطوب کننده  فوق العاده مؤثر و pH مناسب این امکان را فراهم می آورد که افرادی با پوست خشک هم بتوانند بدون هیچگونه نگرانی از تشدید خشکی پوستشان، صورت خود را به راحتی شستشو دهند و پوستی پاکیزه و با طراوت و چهره ای درخشان داشته باشند.

ژل شستشوی صورت

روش مصرف ژل سینره مخصوص پوست خشک

مقدار کمی از ژل را کف دست ریخته با آب رقیق نمایید و صورت خود را شستشو دهید. استفاده از این ژل جهت شستشوی پوست افراد دارای پوست نرمال نیز توصیه می­گردد.

و اما روش دیگر، استفاده از دستکش برای دست‌ها و یا ماسک برای صورت است. البته این راه به طور کامل نمی‌تواند از پوست شما محافظت کند؛ چرا که به هر حال قسمت‌هایی از بدن مانند پیشانی و دور چشم‌ها پوشانده نمی‌شوند. اما برای حفظ پوست دست‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، استفاده از یک رژیم غذایی مناسب نیز می‌تواند به سلامت پوست کمک کند. مصرف موادی مانند سبزیجات تازه و میوه‌ها باعث طراوت و شادابی پوست می‌شود و آنتی اکسیدان‌های موجود در آن‌ها به استحکام و مقاومت پوست در برابر آلودگی هوا کمک می‌کنند.

مصرف سبزیجاتی مانند کرفس و اسفناج که سرشار از فیبر هستند، به بازسازی سلول‌هایی که در اثر واکنش ترکیبات شیمیایی آلودگی هوا با پوست تخریب شده‌اند، کمک می‌کنند و پروتئین‌های اکسید شده را ترمیم می‌سازند. مصرف میوه و سبزیجات همچنین انعطاف‌پذیری پوست را بالا برده و از به وجود آمدن خشکی جلوگیری می‌کنند.

نظرات کاربران در مورد ژل شستشوی صورت سینره

مریم:

من برای دومین بار این ژل رو خریدم. خیلی عالیه… به راحتی تمام آرایش صورتم رو توی کمتر از ۲دقیقه پاک میکنه. حتی ریمل ضد آب !!! به محض استفاده حس خوبی بهم دست میده

سحر:

دو سه هفته ای میشه این محصول رو خریدم. من قبلا از مارک های معتبر و گرونی مثل aveane ، avon ، seba med استفاده کردم و می تونم با جرات بگم هیچی از اونها کمتر نداره و حتی حداقل برای من راضی کننده تر بود. به همه پیشنهاد می کنم بخرید و فکر نکنم کسی از خریدش پشیمون بشه.

مرجان:

الان دومین باره از این محصول استفاده میکنم پوستم مختلطه واقعا عالیه بهتر از محصولات خارجیه من چندسال از بیودرما استفاده میکردم خوب بود اما پوست رو خشک میکرد اما این واقعا معرکس.

 

4.8/5 - (30 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظر
  1. hani می‌نویسد

    من قبلا ازش استفاده کردم مخصوص موهای معمولی و خشکشو. خیلی راضی بودم.

    1. پزشک نبض ما می‌نویسد

      ممنونیم که نظرتون رو با ما در میون گذاشتید

از پزشکان نبض‌ما بپرسید