واکنش اینستاگرامی بازیگران به سقوط هواپیمای آسمان

امروز صبح خبر سقوط هواپیمای تهران یاسوج دلهای ایرانیان را بار دیگر داغدار کرد. این حادثه غمبار که منجر به کشته شدن همه ۶۶ سرنشین هواپیمایی آسمان شد موجی از اندوه و ابراز همدردی را در دل ایرانیان برانگیخت. هنرمندان مردم دوست کشورمان نیز در صفحات مجازی خود با انتشار پستهایی در این خصوص به این حادثه جانکاه واکنش نشان دادند.

امیرمهدی ژوله نویسنده و بازیگر تیاتر و تلوزیون در صفحه اینستاگرامش نوشت:

تعدادی از هموطنانمون که از پراید و کامیون و راننده چرتی اتوبوس جون سالم به در برده بودند،موقع زلزله سرپل ذهاب اون طرفها نبودند،به اتیش سوزی پلاسکو نرسیدند و از کشتی سانچی جا موندند،در سقوط هواپیمای مسافربری جان باختند.(شاید نه.شاید همه نه.شاید..)
تسلیت، لوس و تکراری شده برای بازمونده ها.
رخت سیاه بخرید برای تحویل سال یکهزار و سیصد و نود و هفت شون.

زندگی مون شده عاقبت یزید .فاینال دیستینیشن رو تماشا نکردیم ما،زندگیش کردیم ما”

. تعدادی از هموطنانمون که از پراید و کامیون و راننده چرتی اتوبوس جون سالم به در برده بودند،موقع زلزله سرپل ذهاب اون طرفها نبودند،به اتیش سوزی پلاسکو نرسیدند و از کشتی سانچی جا موندند،در سقوط هواپیمای مسافربری جان باختند.(شاید نه.شاید همه نه.شاید..) تسلیت، لوس و تکراری شده برای بازمونده ها. رخت سیاه بخرید برای تحویل سال یکهزار و سیصد و نود و هفت شون. . زندگی مون شده عاقبت یزید .فاینال دیستینیشن رو تماشا نکردیم ما،زندگیش کردیم ما.

A post shared by امیر مهدی ژوله (@amir_mehdi_jule) on

دیگر هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون هم با انتشار پستهای مشابهی سانحه سقوط هواپیما تهران یاسوج را تسلیت گفته و با خانواده‌های حادثه دیدگان ابراز همدردی کردند.

تسلیت آناهیتا همتی

پست اینستاگرامی شیلا خداد برای حادثه سقوط هواپیما

تسلیت لیلا اوتادی

پست اینستاگرامی سیما تیرانداز

صفحه اینستاگرام فاطمه گودرزی

تسلیت حمید فرخ نژاد به خانواده حادثه دیدگان

صفحه اینستاگرام لاله اسکندری

تسلیت سحر دولتشاهی به مناسبت سقوط هواپیمای تهران یاسوج

A post shared by Leila Hatami (@leilahattami) on

4/5 - (1 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. مجید می‌نویسد

    با توجه به متن میتوان متوجه شد که این مطلب برای اغنای افکار مردم منتشر شده که کاملا اثبات شود هواپیما سالم بوده باید یاد اور شد که خلبان طبق متن منتشره در لحظه دید فیزیکی کوه اقدام به عمل نموده پس ربطی به عمل قلب در ان لحظه نداشته ضمنا احتمالا متخصصین هواپیمای کشوری میدانند که در ان شرایط اب وهوایی تنظیم ارتفاع و ارتفاع صحیح توسط نشاندهندها در اختیار خلبان قرار میگیرد پس اگر نشاندهنده التیمیتر هواپیما ایراد داشته باشد خلبان از ارتفاع درست بی خبر است تا لحظه دید چشمی همانگونه که در متن امده اما چرا دروغ برای اینکه از خرید اینگونه هواپیما حمایت شود برای اینکه وزیر زیر بار سئوال نرود بهترین راه فریب مردم گناه کار شدن خلبان است که با انهمه ساعت پرواز حتی توانایی کنترل ارتفاع هواپیما را نداشته مردم را فریب ندهید قطعات هواپیما که در کوه قرار دارد از سلامت قطعات از کجا اطلاع پیدا کردید نکند سلامت قطعات را از جعبه سیاه سالم پی برده اید مردم را فریب ندهید جعبه سیاه شامل اطلاعات محدود پروازی -موتور و اطلاعات ارسالی نشاندهنده هاست که قطعه معیوب اطلاعات معیوب ارسال میکنند وتا اظهار نظر تیم فنی متخصصین پس از جمع اوری کامل قطعات و انتقال برای بررسی اظهار نظر عمل قلب خلبان شروع فریب مردم است

از پزشکان نبض‌ما بپرسید