هدایایی که مادران جوان می پسندند

با نزدیک شدن به ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که روز مادر است، برای خیلی از ما سوال پیش می آید که چه هدیه ای برای مادر خود تهیه کنیم؟ در این مطلب چند پیشنهاد خاص برای هدیه روز مادر داریم.

نبض ما– خیلی از ما، مادران جوانی داریم با حدود سن 35 تا 45 سال که انتخاب یک هدیه مناسب برای آن ها کمی دشوار به نظر می آید. دوست داریم هدیه ای بخریم که در عین زیبایی و دوست داشتنی بودن برای او کاربرد هم داشته باشد و ضمنا از لحاظ اقتصادی هم توان پرداخت هزینه آن را داشته باشیم. در این مقاله به معرفی ایده ها و کالاهایی خاص برای هدیه روز مادر می پردازیم که ممکن است به شما در هیجان انگیزتر کردن این روز کمک کند.

روز مادر

1- هایپرچیلر

اگر مادر شما به آیس تی علاقمند است، و یا این که از نوشیدن آبمیوه های سرد احساس رضایت می کند می توانید این هدیه را امتحان نمایید. مادر شما به راحتی می تواند قهوه خود را در اول صبح در کمتر از دو دقیقه سرد کند. همچنین می تواند از این وسیله سر کار هم استفاده نماید بدون این که لازم باشد منتظر بماند و یا این که طعم قهوه اش عوض شود.

2- دوربین های اسنپ

این دوربین های هوشمند، فناوری دوربین دیجیتال هوشمند را همراه با چاپ فوری عکس کرده است و برای مادرانی که به همان اندازه که به پروفایل فیسبوک شان اهمیت می دهند، به آلبوم خاطرات هم اهمیت می دهند هدیه بسیار مناسبی است.

3- لباس حریر

یک لباس حریری که برای خواب یا استفاده در منزل مورد استفاده قرار می گیرد، هدیه ای است که هر زنی از دریافت آن خوشحال می شود. می توانید طرح ها و مدل های متنوعی را برای هدیه به مادرتان انتخاب نمایید.

همچنین می توانید برای او یک پارچه مناسب تهیه کنید که از جنس مواد مضر شیمیایی نباشد و نرم و انعطاف پذیر باشد همچنین طرح زیبایی هم داشته باشد تا بتواند لباسی را که دوست دارد برای خودش تهیه کند.

حریر پارچه

4- ست وسایل خواب

می توانید یک ست هدیه وسایل خواب برای او تهیه کنید. این ست می تواند شامل ماسک خواب، چرب کننده لب، وسایل لازم برای وقتی که نیمه شب از خواب بلند می شود و …

5- کیندل

اگر مادرتان اهل مطالعه است می توانید برای او کیندل تهیه کنید. این وسیله به خاطر سایز و قابلیت حمل، بسیار مناسب است و می توان از روی آن انواع PDF ها را مطالعه نمود. همچنین ویژگی های دیگر آن مثل دیکشنری، مترجم، تعیین اندازه سایز متن ها و دسترسی آن به ویکی پدیا هم از دیگر مواردی است که آن را جذاب تر می کند. کیندل برای مادران کتابخوان می توان بهترین هدیه روز مادر باشد.

6- ست عطرهای جیبی

حتما مادر شما از این که عطرهای خوشبو داشته باشد خوشحال می شود. می توانید یک ست از عطرهای جیبی برای او تهیه کنید که هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد و هم تنوعی از بوهای دوست داشتنی از عطر گل تا عطرهای دیگر را به او هدیه داده باشید.

7- پخش کننده عطر

اگر مادر شما به شمع و معطر کننده و عنبر علاقه مند است می توانید از این مدل پخش کننده های عطر استفاده نمایید. این بخور ها علاوه بر این که فضای منزل را معطر می کنند، بعضا دارای مرطوب کننده، تصفیه کننده هوا و همچنین نمایشگر ساعت هم هستند.

8- گردنبند

خانم ها به جواهرات بسیار علاقمند هستند. اما بعضا انتخاب آن برای مردها سخت است. شما می توانید برای هدیه روز مادر ، یک گردنبند فیروزه ای و یا مرواریدی برای او تهیه کنید که طرح منحصر بفردی داشته باشد تا از آن در مهمانی ها و مراسمی که به آن ها دعوت می شود استفاده نماید.

9- قابی از یک عکس دوست داشتنی

می توانید یکی از عکس های مورد علاقه او را برایش روی یک قاب چاپ کنید و به او هدیه دهید یا این که با یک قرار سورپرایزگونه او را به یک آتلیه ببرید تا با یک نمای جذاب از او عکس بگیرد و عکس را در قالب یک قاب زیبا به او هدیه دهید. این قاب عکس می تواند خاص ترین هدیه برای روز مادر باشد.

10- گلدان هوشمند

اگر مادر شما به سبزی و گیاه علاقه دارد می توانید از این مدل گلدان های هوشمند تهیه کنید. این گلدان ها قابلیت کاشت انواع گیاه ها را دارند. از رزماری و نعناع گرفته تا ریحان و جعفری. این مدل گلدان ها برای این که کمی حس طبیعت به فضای آشپزخانه اضافه کنند انتخاب مناسبی برای هدیه روز مادر هستند.

11- پاور بانک

اگر مادر شما با دیدن پیام 20 درصد از شارژ گوشی باقی مانده است دچار استرس می شود، پس پاور بانک یک انتخاب مناسب برای هدیه روز مادر برای مادرتان است. او می تواند این پاور بانک را درون کیف خودش قرار دهد و هر زمان که به شارژ نیاز داشت، گوشی خود را به آن متصل کند. می توانید از مدل های Fast آن تهیه کنید تا کمک کند گوشی زودتر شارژ شود.

12- ادکلن

اگر می خواهید هدیه روز مادر شما لاکچری باشد، می توانید یک ادکلن فوق العاده با بوی عالی و طرح و مارک معروف برای او تهیه کنید. اگر از لحاظ اقتصادی هم می خواهید مقرون به صرفه باشد، با انتخاب ادکلن به عنوان هدیه، دستتان در این مورد بسیار باز است چرا که مدل ها و عطرهای فراوانی وجود دارند که هرکدام به تنهایی هم یک هدیه باکلاس به حساب می آیند و هم بوی فوق العاده ای را به مادر شما هدیه می دهند.

13- ست کیف و کفش

یکی دیگر از انتخاب ها برای هدیه روز مادر، کیف و کفش می باشد. می توانید یک کیف زیپ دار و جادار با طرحی زیبا بر روی آن به عنوان هدیه انتخاب نمایید و یا این که یک ست از عینک و کیف دستی و کفش به عنوان یک پک هدیه به او تقدیم کنید.

14- کفش ورزشی

اگر مادرتان اهل ورزش و فعالیت است، یک جفت کفش ورزشی راحت هم به همان اندازه کفش مجلسی می تواند برای او خوشحال کننده و جذاب باشد. یک کفش زیبا و راحت که مناسب پای مادرتان باشد برای هدیه روز مادر تهیه کنید تا زمانی که به فعالیت های مختلف می پردازد آن را بپوشد و با آن احساس راحتی داشته باشد.

15- یک فنجان

اگر مادر شما به عنوان یک کار روتین در روز، قهوه یا چای می نوشد، می توانید یک فنجان تزئینی زیبا برای او تهیه کنید. همچنین می توانید یک ست از آن را به عنوان هدیه روز مادر به او دهید تا برای او جذاب تر باشد. فنجان ها در صورتی که دهانه مناسبی داشته باشند، باریک تر باشند و دسته زیباتری داشته باشند معمولا بیشتر مورد پسند قرار می گیرند.

16- دسته گل

آیا او عاشق گل است؟ در کنار هدیه روز مادر دسته گلی هم بخرید و به او نشان دهید که چقدر با یک دسته گل منحصر به فرد و معطر چقدر به او توجه می کنید. گل ها را به صورت دستی انتخاب کنید دقت داشته باشید که حتما تازه و خوشبو باشد. شما می توانید از انتخاب های گسترده ای از ترتیبات جذاب و خوش رنگ از شاخه های گل او را سورپریز نمایید.

پایگاه خبری نبض ما پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام علیها و روز مادر را خدمت همه مادرانی که وجودشان و آغوش شان باعث آرامش ما و حضورشان دلیل بودن ما تبریک می گوید.

نبض ما– تهیه و ترجمه:حسین مقدس زاده

منبع

askmen

4/5 - (4 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید