چند ایده متفاوت برای تزیین دیوار دستشویی

از رفتن به دستشویی خانه تان احساس خوبی ندارید؟ می خواهید دستشویی تان زیبا شود؟ در این مطلب با چند ایده خاص و کم هزینه برای تزیین دیوار دستشویی آشنا می شوید.

نبض ما– با رسیدن بهار دل تان می خواهد، برخی از جاهای خانه ها را تغییر دهید. دستشویی یکی از آن مکان هایی است که اگر دل تان بخواهد تغییر دهید، نیاز به تغییرات و بنایی اساسی دارد و تغییر ظاهر دستشویی کار پرهزینه ای است. با توجه به این موضوع می توانید با استفاده از ایده هایی ساده و با هزینه هایی کمتر دستشویی خود را زیباتر کنید. در ادامه به ترفندهایی برای تزیین دیوار دستشویی می پردازیم.

از آینه های با طرح های کلاسیک استفاده کنید.

برای تزیین دیوار دستشویی از آینه هایی با طرح کلاسیک استفاده کنید. می توانید برای این که طرحی روستایی و کلاسیک به دستشویی خود بدهید، از آینه های بدون فریم استفاده نمایید. برای این که ظاهر متفاوتی به دستشویی خود بدهید، می توانید سه یا چهار عدد ادوات تزئینی مشابه در اطراف آن نصب کنید و یا این که دوتا آینه با اندازه مشابه را بالا و پایین هم نصب کنید.

استفاده از پرده و الگوهای زیبا

می توانید برای تزیین دیوار دستشویی از یک پرده ساده و طرحی های جالب روی دیوار زیباتر کنید. می توانید از طرح هایی راه راه، آجری، گیاهی و یا طرح های مخصوص توالت استفاده کنید. برای این که حالت زیباتری به دستشویی خود بدهید می توانید از رنگ های خاصی استفاده کنید که با رنگ دیوار و زمین در تضاد باشد.

از رنگ های خاص برای دیوار استفاده کنید.

اگر از رنگ های خنثی برای دستشویی خود خسته شدید، می توانید کمی رنگ های خاص به دستشویی خود اضافه کنید تا دیوار و ادوات دستشویی در ترکیب با یکدیگر قرار گیرد. می توانید از یک دیوار شاخص شروع کنید. اگر دیوار دستشویی شما به صورت پنل مانند است، می توانید از رنگ های روشن برای رنگ آمیزی این قسمت استفاده کنید تا در تضاد با قسمت سفید دیوار باشد. مثلا برای تزیین دیوار دستشویی رنگ آمیزی زیر می تواند محیطی رمانتیک و آرامش بخش را برای شما فراهم کند.

استفاده از ادوات تزئینی

استفاده از ادوات تزئینی و قاب های زیبا را فقط محدود به اتاق پذیرایی و نشیمن خود نکنید. می توانید قاب ها و ادوات تزئینی را برای تزیین دیوار دستشویی خود آویزان کنید تا محیط آن را زیباتر نمایید.

نقاشی های پرینت شده روی بوم که ضدآب هم هستند، می توانند گزینه های خوب و به صرفه ای باشد. می توانید از سایزهای بزرگ ادوات تزئینی استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. علاوه بر نقاشی ها و عکس های پرینت شده، می توانید از مواردی مثل ستاره دریایی هم برای تزئین دیوار دستشویی استفاده کنید.

به دیوار دستشویی خود چراغ آویزان کنید.

انواع مختلفی از لوازم روشنایی موجود هستند که با می توانید چراع های قدیمی دستشویی خود را با آن عوض کنید. مدل های مختلفی که برای روشنایی دستشویی مورد استفاده قرار می گیرد، شامل چراغ های آویزان و چراغ هایی میله ای هستند. بهتر است که از مدل های LED استفاده کنید، چرا که کم مصرف تر هستند و محیط دستشویی و حمام را گرم نمی کنند.

از گل های زیبا و معطر استفاده نمایید

یکی از راه های ساده برای زیباتر کردن دستشویی استفاده از گل ها است که می تواند محیط آن را به فضایی مطبوع و دوست داشتنی تبدیل کنید. همچنین می توانید از خوشبو کننده ها هم برای معطر کردن فضا استفاده کنید.

وسایل دستشویی خود را ست کنید.

وقت آن رسیده است تا پارچه های ناسازگار خود را بیرون بیاندازید و از طرح های زیبایی که با دکور دستشویی شما مرتبط هستند استفاده نمایید. حوله های رنگارنگ صورتی و مات حمام که در اینجا استفاده شده است با رنگ ملایم کاشی های موزاییکی در ارتباط هستند و به خوبی مکمل سایه روشن دیوار می باشند.

استفاده از کاغذدیواری های متنوع

می توانید از کاغذ دیواری های متنوع برای دستشویی خود استفاده کنید. برخی از کاغذ دیواری ها قابل کنده شدن هستند. این ها گزینه های بهتری برای استفاده در دستشویی می باشند. از طرح های متنوعی می توانید استفاده کنید. مثلا طرح های نقطه ای، طرح های با نقش حیوانات یا گیاهان، آجری و یا …

نبض ما– تهیه و ترجمه:حسین مقدس زاده

 idealhome

4/5 - (3 امتیاز)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال نظر

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از پزشکان نبض‌ما بپرسید